Hoofdstuk 16

165 9 1
                                    

lol hi guys, snel nog even een hoofdstukje, de inspiratie komt. en HET IS VAKANTIE. Oh ja, NIEUWE COVER! Ik weet niet zo zeker of ik wel kpop in dit boek zal steken, waarschijnlijk gewoon Korea, China en Japan enz want anders te veel bands en genres in 1 boek. En ugh ik ga wel gewoon een kpop boek schrijven. En nog even voor de duidelijkheid: Emma is een persoon die niet echt bestaat, als ze iets aandoet wil dit niet zeggen dat iedereen zo is zoals haar, Emma heeft haar eigen kledingstijl. Dus😋

READ📖 AND ENJOY😊!

---------------------------

Emma's pov (2de dag, nog steeds)

Het is acht uur s'avonds en ik ben juist klaar met inpakken. Ik kijk in de grote spiegel. Jamaar, als ik naar Korea, China en Japan ga, samen met DE 5 Seconds Of Summer, moet ik er toch wel een beetje goed uit zien he. Maria sta mij bij, mijn haar is verschrikkelijk, het is waarschijnlijk al 5 maanden geleden dat ik mijn haar nog heb gekleurd, mijn donkere haar is zo duidelijk en al die gespleten en uitgedrogde toppen.

Ik loop naar de badkamer en neem ondertussen een zakje mee uit mijn valies. Er zit haarkleuring in. Ik roep nog naar de jongens beneden dat ik meer dan een uur niet naar beneden zal kunnen komen.  Ik loop de badkamer in en begin er aan.

*1u30min later (is dit ongeveer de tijd?)*

Na het kleuren en het knippen ben ik nu mijn haar aan het wassen. Ik denk dat het zal goed zijn. Ik leg een handdoek over mijn schouders en neem mijn oortjes. Ik kijk nog eens mijn gsm door. En we gaan naar YOUTUBE! Even kijken.. 5 Seconds Of Summer. Waarom niet?
Het eerste, She Looks So Perfect. Ok het begint goed.

Nog even kammen we zijn klaar. Ik wikkel de badhanddoek rondt mijn haar en maak die vast.

Ik het is nu bijna kwart voor 10. (21:45) en ik heb al mijn pyjama aan. Oohn zo veel comfortabeler. Ik loop de trap naar beneden en zie dat de jongens een film aan het bekijken zijn. Als ik beter een kijkje neem zie ik dat het een horror film is. Perfect!

Gelukkig zitten ze met hun rug naar mij toe, van rechts naar links zit eerst Luke, Michael, Calum en Ashton. Ik ga stilletjes achter de zetel gaan zitten en denk dat ik de perfecte manier heb gevonden. Ik sta stil recht en ga dan met mijn handen naar de achterkant van Michael's en Ashton's nek. Ik grijp hun nek vast en geef een luide schreeuw.

En daar vliegt de popcorn die Michael vast had. "Waarvoor was dit nodig?!" Schreeuwt Luke. Ik haal mijn schouders op. "Dat komt ervan als je een horror film kijkt zonder ik. Jullie weten het toch nog dat ik zot ben van horror films!" De jongens knikken en er komen en paar "ja's" uit.

"Maar jongens, ik ga gaan slapen. Ik wil er goed uitzien als ik naar China, Japan en Korea ga met mijn stelletje onnozele beroemde idioten. Jullie ook, hup in bed." Hoe oud ze ook worden, zelf in hun bed kruipen zullen ze niet zo snel doen. Dus ja, dan zeg ik het.

Alle lichten zijn blijkbaar al uit. Nuja, wie zou er nu ook een horror film kijken met het licht aan? Ik loop naar boven met de jongens die achter me aan slenteren. Als ik in mijn kamer wil stappen hoor ik dat ze nog achter mij aanlopen. "Jongens, jullie slapen in jullie eigen kamers."

"Maar eerst willen we een nachtzoen. Iets moet de boze dromen weghouden he die film was eng hoor." Zegt Calum. Ik rol mijn ogen en zeg tegen mijn zin ok. De eerste is Ashton. Pfft, ach ja, zo erg is het nu ook weer niet. We deden dit vroeger iedere avond als we een sleepover hielden, wat veel gebeurde.

Daarna is Michael aan de beurt. Zijn ogen zijn al half dicht. Ik geef hem ook een zoen op de kaak. En dan nog twee. Calum en Luke. Ik geef Calum ook een zoen. Nu Luke nog en dan slaap tijd. Luke kijkt om en wacht tot de andere weg zijn en kijkt dan terug naar mij. Hij opent zijn armer en wikkelt ze rond mij.

I'm Emo?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu