Emma's pov
Ik zit nu op het vliegtuig. Op weg naar Australië, weg van de pestkoppen. Op weg naar Luke, Calum, Ashton en Michael. Zelf weet ik niet hoe ik zou moeten reageren als ik ze zie. Het zou me niet verbazen als Calum of Ashton en Michael daar stil blijven staan. Luke? Die zou mij heel misschien een knuffel geven. Ik heb ze niet en wel gemist. Ik weet het niet. Ze waren alles voor me. Maar ze lieten me vallen, dus werden ze niets meer voor me.
'Make sure your seat belt is properly please. Thank you.' (A/n sorry als het verkeerd was) hoor ik door de speakers. Ik maak mijn gordel vast en steek mijn oortjes weer in. Ik fluister zachtjes mee.
Skies are crying, I am watching
Catching teardrops in my hands
Only silence, as it's ending, like we never had a chance.
Do you have to make me feel like there's nothing left of me?
You can take everything I have
You can break everything I am
Like I'm made of glass
Like I'm made of paper
Go on and try to tear me down
I will be rising from the ground
Like a skyscraper, like a skyscraper
Ik voel dat de tranen nu over mijn wangen lopen. Nee nee nee. Dit was het favo liedje van mijn vriendin. Ze hield van Demi Lovato. Ik kijk rond en zie dat de mensen aan het uitstappen zijn. Ok, Ausies ik ben er. Get ready. Ik loop naar buiten. Zoals altijd is het zoooo warm. Ik pak mijn gsm en besluit ma en pa een sms te steuren om te zeggen dat ik er ben, ook al kan het ze niets schelen.
Achter dat besluit ik Luke op te bellen.
Luke: hello? : hallo?
Emma: can ya pick me up pls. I dont wanna stay here. : kan je me komen oppikken aub. Ik wil hier niet blijven.
Luke: omg, you're here, I'm already in the car. : omg, je bent hier, ik zit al in mijn auto.
Emma: kay, cant wait to see ya. : ok, kan niet wachten om je te zien.
Luke: me neither. Bye. : ik ook niet. Bye.
Emma: see ya. :Zie je (straks).
Luke: no wait, If you see a black Rang Rover. Come to it. : nee, wacht, als je een zwarte Rang Rover ziet. Kom ernaartoe.
Emma: kay. : ok.
Ik doe mijn jas af en leg hem op een bankje waar ik dan op ga zitten. Luister nog wat naar muziek. Miss Nothing van The Pretty Reckless.
I'm Miss Autonomy
Miss Nowhere
I'm at the bottom of me
Miss Androgyny
Miss Don't Care What I've Done To Me
I am misused, I don't wanna do
Be not your slave
Misguided, I mind it.
I'm missin' the train.
And I don't know where I've been
And I don't know what I'm into
And I don't know what I've done to me
And as I watch you disappear into the ground
My one mistake was that I never let you down
So I'll waste my time, and I'll burn my mind
On Miss Nothing, Miss Everything
Als het liedje is afgelopen kijk ik op ofdat de auto er al is. Jawel, een zwarte Rang Rover. Ik loop er naartoe en klop op de deur. Een blonde jongen kijkt op. Hij schrikt als hij me ziet. Hij schuift zijn raam omlaag. 'Ja?' Vraagt hij alsof hij iets beters te doen heeft. 'Hahahaha, je ziet het niet he?' 'Ummm, nee, wat zou ik moeten zien?' Oooh? Hij kent me niet eens.
Ik steek mijn hand uit, om me voortestellen. Hij kijkt naar mijn hand, en schud hem dan maar. Nu is het mijn beurt. 'Hello, ik ben Emma ...' Zeg ik ben een grijns. Ik zie zijn mond openvallen. 'Wow, jij bent verandert zeg.' 'Goed of slecht?' Vraag ik. You never know he's answer. 'Umm, nou ja, je bent gewoon verandert. Kom stap in.'
'Dusss, hoe is het daar? En ben je blij om te komen? Zie je het zitten om de jongens te zien?' 'Goed, ja, ja. En als ik even mag asociaal doen; mag ik naar mijn muziek luisteren?' 'Vraag ik lief. 'Sluit hem aan op de auto.' 'Ok'
Ik sluit hem aan. En ik hoor het liedje Make Me Wanna Die van The Pretty Reckless. Als het liedje begint, zie ik Luke's ogen wijd open gaan. 'Sup, Lukie?' Vraag ik weer met een grijns. 'Die muziek, wow. Het is zo niets voor jouw, net als je look, je bent emo.' 'Ja en waarom past dit niet bij mij?' 'Omdat ik je gewoon nooit zo heb gekend, dat is alles. Maar je bent nog steeds zo leuk.' 'Luke, ik heb nog steeds mijn vriendje.'
--------------------------------
Taddaaaa my dear Zombies. 2 hfdstkn in 1 dag :D
Ik heb niet veel zegs, dus doeiiiiii!!
💋💋Your Zombie
JE LEEST
I'm Emo?
FanfictionEmma, 18, word emo genoemd, geboren in Australië, woont al 8 jaar in België, ex liefje van Luke Hemmings. Wat als ze plots gecontacteerd word door een onbekend, buitenlands nummer? *|MEGA TRAGE UPDATES|*