Hoofdstuk 6⃣

349 22 7
                                    

Luke's pov
'Ei, Luke, met wie was je aan de telefoon?' Hoor ik Calum vragen die de kamer komt binnen gelopen. 'Ummm, je kent der wel nog hoor.' 'Ummm, nope.' 'Ummm, jawel.' 'Ummm, nee.' Dit word leuk, maar hij moet het weten. 'Cal, het was Emma.' Ik zie Calum's gezicht wit worden. 'W-wat?' Is het enige dat hij eruit krijgt. 'Ja, Cal. We hebben haar pijn gedaan.'

Emma's pov

Ik zit weer op mijn kamer, ik eet niet zoveel meer. Ik zit dus op mijn kamer, wat te staren naar mijn spiegelbeeld. Ik kijk naar mijn blauwe haren, ik hou ervan. Ik kijk ook naar mijn bleke huid, die geeft mijn emo look een beetje meer emo. En dan, mijn lievelings dingen. Mijn piercings, nee geen oorbelletjes ofzo. Een neusring en een lip piercing, ik hou er echt van. En dan nog 1 ding. Mijn tattoo: een gebroken hart. Yupp. Just like me; broken. Maar ik ben van plan dat als ik de ware liefde heb gevonden het hartje te laten opvullen.
Ik word het staren een beetje beu. Ik pak mijn gsm en zoek Luke's nummer op.
Luke: hello?
Emma: hay Luke.
Luke: owww, Em. Happy to hear you.
Emma: ik kom morgen naar jullie.
Luke: w-wat.
Emma: niet goed?
Luke: jaaaa!! Tuurlijk wil ik dat, en ik denk de jongens ook. *roept de anderen het goede nieuws*
Luke: ze zeggen ja.
Emma: super. Ik kom morgen, ik geef je een telefoontje als ik er ben.
Luke: super kan niet wachten.
Emma: peace outtt.
Luke: hahaha same. Doei.
Emma: see ya.

Ok, dat is dan geregeld. Nu nog zeggen aan ma en pa. 'Mammmm!! Ik ga morgen weg, naar Australië!' 'Huh? Wat?! Ok!' Roept ze terug. 'Ok, ik vertrek morgen voor 1 maand.' 'Ok, lieverd. Doe maar, ik bel school wel.' Mijn ouders trekken zich bijna niets aan van alles wat ik doe. Ze laten me maar doen.

Luke's pov
Omggggg, Em komt morgen. Dit.Is.Awesomeeeee!!!!!!!! 'Jongensssss, wat denken jullie?! Is het goed dat ze komt?!' 'Jaaaa duhhhhhh!!!!' Hoor ik uit de keuken. Ik loop er naartoe om mee te eten.

okayyyyy, Zombies. ik ben klaarrrrrr!!!!!!! Niet met dit verhaal natuurlijk. Jullie zitten nog vast aan me.
have a nice day ya'll.\\ 💋💋Your Zombie</p>

I'm Emo?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu