Emma's pov
Uhggg, wiskunde nu. Het is nu het laatste vak, het stomste vak. 'Ok, pak allemaal jullie cursus, we doen groepswerk.'
Ik kijk naar Fabian, ook zwart gekleed, gelukkig nog iemand die mijn vriend is, lees: vriendje. Jawel, ik heb een vriendje :p
Ik loop naar hem toe, mevr had gezegd dat we mogen kiezen, dus ik kies hem he. Maar het is per 4. Bas en zijn beste vriend komen naar ons toe. 'Ha, emo koppel, waarom niet he, treitteren is altijd leuk, niet?' Hij pakt mijn kin vast, en dwingt me hem aan te kijken. 'Het is onbeleeft om niet te kijken als ik praat.' Ik sluit expres mijn ogen. Dan hoor ik iemand zeggen. 'Mevr, ze doet ambetant, ze weigerd mee te werken.' Hoor ik de stem van Bas zeggen, ik staar mevr en hem aan. 'Emma, naar buiten, nu!' 'W-wat?!' Stotter ik eruit. 'Fijn!' Roep ik naar haar. Ik pak mijn rugzak en loop naar secretariaat.
'Hallo, ik kom mij afmelden, ik voel mij niet zo lekker.' Lieg ik maar wat. 'Ok, wat is je naam?' 'Emma ....' 'Ok check, je mag gaan.' Ze wijst naar de deur. Ik loop naar de deur en steek mijn oortjes in. Ik hoor het liedje, Wherever You Are -5sos. Hoe komt dit erop? Ah ja, nog nooit hehoord dus ja. Plots hoor ik Luke's stem, direct vullen mijn ogen zich met tranen.
For a while we pretended
That we never had to end it
But we knew we had to say goodbye
You were crying at the airport
When they finally closed the plane door
I could barely hold it inside
Torn in two, and I know I shouldn't tell you
But I just can't stop thinking of you
Wherever you are, you, wherever you are
Every night I almost call you just to say it always will be you, wherever you are
Omg, hij beschrijfdt mijn verhaal ofzo? Welke klooio heeft dit fucking liedje erop gezet, dit liedje doet pijn ok, waarom?
Mijn vrienden zijn namelijk- Ik zie mijn huis al staan, ik loop er naar toe, ik vertel het jullie later wel.
----------------------
Ja ik weet het, zo'n korte stukje, maar zo kan ik wel elke dag updaten. Doeiiiii
Vote?!
Comment?!
Follow?!
JE LEEST
I'm Emo?
FanficEmma, 18, word emo genoemd, geboren in Australië, woont al 8 jaar in België, ex liefje van Luke Hemmings. Wat als ze plots gecontacteerd word door een onbekend, buitenlands nummer? *|MEGA TRAGE UPDATES|*