Hoi iedereen
Jullie gaan dit niet zo leuk vinden maar het zal dus nog een tijdje duren voor ik terug verder schrijf. Ik heb problemen, ja uhm..
Je kent het wel, iedereen willen helpen met problemen en je vergeet naar jezelf te kijken en je beseft gewoon niet dat je zelf hulp nodig hebt. En net voordat het "te laat" is, zegt 1 persoon dat ik me anders gedraag, ik blijf koppig. Dan zegt nog iemand dat ik er minder gelukkig bij loop en dat ik altijd moe ben, en dan begin ik te twijfelen. En dan nog eens iemand die zegt dat ik eerst naar mezelf moet kijken, plus ik was toen echt al mijn energie kwijt, in slaap vallen in klas, misselijk zijn, koud en warm hebben, en dat dus allemaal vandaag gebeurt. En nee ik ben niet ziek, geloof mij.
Ik heb ondertussen kunnen praten hierover, en dat heeft geholpen. Ik heb geslapen, gegeten. het gaat dus wat beter. Het zal zo een heel klein beetje tijd vragen voor mij om mijn negatieve gedachten om te schakelen naar positieve gedachten.
Ik denk dat ik zal proberen verder te schrijven aan dit boek, want ik vind het wel een tof boek. Ik zal niet stoppen, ik besef wel dat als ik langer wacht met schrijven dat jullie het beu zullen worden om te wachten en het spijt mij echt. Er gebeurt echt zoveel.
Ik hoop dat niemand denkt dat ik probeer aandacht te trekken of zielig probeer te zijn of misschien gewoon smoesjes verzin ofzo. Zo ben ik echt niet, ik wil dit alleen maar zeggen waarom ik niet echt kan verder schrijven en ik vind het zeer opluchtend om eens alles van mij af te schrijven, begrijp je? Sommige mensen tekenen, luisteren naar muziek of schrijven. Ik neem de tweede en de derde.
Ik wil wel eens mijn sociale media achterlaten, idk waarom >-<
Twitter: Hi_ImObsessed
Instagram: ali_is_bandobsessed
Vine: YOON JEONGHOEE
Ik denk niet dat ik echt andere sociale media gebruik..
Dit is zo stom maar ik wilde het gewoon allemaal eens kwijt en dit leek perfect.
Ok, als je nu nog leest. Dankje voor te luisteren/lezen, echt <3
Ik hou van jullie allemaal, als je nog steeds dit boek wil lezen en je bent het wachten nog niet beu, wow! Het spijt mij echt maar het is zo. Ik zal mijn best doen om er weer zo snel mogelijk bovenop te komen. Maar nu rust en aan mezelf denken.
Byeeeee!!!
JE LEEST
I'm Emo?
FanfictionEmma, 18, word emo genoemd, geboren in Australië, woont al 8 jaar in België, ex liefje van Luke Hemmings. Wat als ze plots gecontacteerd word door een onbekend, buitenlands nummer? *|MEGA TRAGE UPDATES|*