SUPPPPPP EVERYONEEEEEE????!!!!! JUPP SUPER GOEDE BUI HE, OK SRRY VOOR DE CAPS BYE
################################
Emma's pov
ik kom toe op school, al snel hoor ik de bullebak roepen: 'hey mensen, de emo nerd is er.' Zijn groepje kijkt me vuil aan, en nu ben ik het echt kots beu, ookal zeiden de jongens (de vrienden van me) dat ik het met gerust moest laten, allesins geen boel zoeken, zeiden ze. Toch zeg ik iets!
'Oh fuck you, Bas, je bent zo miezerig klein dat je bang bent, je bent zo bang dat je je gewoon verstopt achter je groepje, val gewoon dood, gij smeerlap!!!!!' Roep ik naar de andere kant van de speelplaats, ik hoor 'oeehhhhhhssss' van alle kanten, ik zie Bas met open mond kijken, dan zie ik zijn gezicht van verbaasd naar boos veranderen. 'Wat zei je daar, trut?!' Ik pak mijn Ipodje en oortjes en luister naar Demi Lovato - Nightingale, ik ken het verhaal wel hoor, van Trenton, ik heb helemaal hetzelfde meegemaakt, ik ben sindsdien heel duister gaan leven, ik heb ook scares on my wrists, maar mijn vrienden zijn erachter gekomen, en die waren zo boos, niet te geloven.
Ik loop door het groepje van Bas door, en duw ze weg met mijn handen, ik zie dat Bas op me afkomt. Zijn hand vlieg omhoog, oh shit, die zal hard aankomen. Baf, recht in mijn gezicht. 'Ik vroeg je iets, bitch.' Het komt spuwend in mijn gezicht, ugh I hate him!!!!!! Valt het op?
Hij heeft nog een schop in men maag. 'Aaaaaaa!! Stoppppp!!' Roep ik zo hard mogelijk. 'Nee,ik doe nìks voor jou, jij vuile emo nerd.' Dan gaat eindelijk de bel, oef.
dusssss, kort, sorry, maar ja he,dit was dus hfdst 2, hopen dat jullie het ook leuk vonden, ale, salut he, gonna sleep, zzzz :p
JE LEEST
I'm Emo?
FanfictionEmma, 18, word emo genoemd, geboren in Australië, woont al 8 jaar in België, ex liefje van Luke Hemmings. Wat als ze plots gecontacteerd word door een onbekend, buitenlands nummer? *|MEGA TRAGE UPDATES|*