HELLOOOOOO
Effe weer lang weg geweest he?
Maar here I am! Met een nieuw hoofdstuk.
LETS START WRITING SOME SHIZZLE-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-________- (whale)
Emma pov
WTF WTF WTF WTF WTF WTF WTF!!!!! Fangirl moment!!
Motionless In White. Er staat Motionless In White meet and Greet op dat fucking bord. Holy shit. Samen met hun voorprogramma: The Pretty Reckless.Nog een ding dat jullie niet over mij weten is dat IK BISEXUAL ben. Ik heb ooit al een vriendin gehad, niet voor lang, dan Fabian en daar is het bij gebleven.
Al dit wil eingelijk zeggen dat ik een crush heb op Ricky Horror en Taylor Momsen. Jaja Celeb crush blablabla. Voor mij zijn het big crushen. Ik nooit gedacht dat ik ze ging ontmoeten. En kijk nu. Holy shit jong.
Ik kijk op en zie dat het meeste volk al weg is. Dit is mijn kaaans!!
Ik loop naar voor, klaar om mijn helden te ontmoeten. Dan zie ik een paar tuttebellen uit de hoek van mijn oog naar mij kijken. "Kijk, die gaat ook naar die freaks." "Shtt! Dat zeg je toch niet!" Ughh, gebeurt zo veel.Ik loop door naar de tafel. Ik ben nerveeeuuusss. Ik kom bij de tafel, eerst zie ik The Pretty Reckless. Holy shit holy shit holy shit. TAYLOOOORRR MOMSEN ZIT EERST.
Ben heeft zijn gitaar mee en tokkelt wat op zijn gitaar: Make Me Wanna Die. Het kan niet anders. Taylor zingt mee. Van een klein afstandje bekijk ik alles.Take me I'm alive...
Ik zing toch wel mee, hoe zou ik het nu niet kunnen doen.
Ik sluit mijn ogen en zing mee. Als het liedje stopt doe ik mijn ogen terug open en zie ik Tayloy naar mij kijken met zo'n cheeky grin, (emoji met scheve glimlach😏), what the actual fuck?111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
ENNNNN???? Goed genoeg? Wel kort maar dat is omdat er iets groots gebeurt in het volgende blablabla okay het is nu nacht. Ik ga nog wat boeken hier lezen. BYE BYE GOODNIGHT
VOTE
COMMENT
FOLLOW MEHFemkeloveharry GA HAAR VOLGEN ZE HEEFT OOK BOEKEN GESCHREVEN❤️❤️
JE LEEST
I'm Emo?
FanficEmma, 18, word emo genoemd, geboren in Australië, woont al 8 jaar in België, ex liefje van Luke Hemmings. Wat als ze plots gecontacteerd word door een onbekend, buitenlands nummer? *|MEGA TRAGE UPDATES|*