Tényleg azt mondta hogy szeret. Én is így érzek iránta. De mi rosszat csináltam? Miért zavartam meg? Miért vagyok én, pont én túl jó hozzá ? Ezer meg ezer ilyen kérdés volt a fejemben. Viszont egyre sem tudtam a választ és ez megőrített. A buszon kifelé bámultam a pusztaságba. Messze hegyek tornyosultak. A fülemben Skillettől a Hero üvöltött. Ahogy a dalban is állt éreztem hogy valaki épp időben fog megmenteni. És kiment a szomorúságomból, a gyötrelmeimből. És szeretni fog. Tiszta szívből. Azt mondta szeret. De mondani annyira könnyű. Az túl egyszerű. Túl sokszor hazudtak már pár szóval. Nem akarok szavakat. Nem akarom hallani hogy szeret. Éreztesse. Mutassa meg. Érezni akarom hogy szeret. Hogy nem tud nélkülem élni. Vagy legalábbis nem akar. Mert én nem akarok nélküle. És ha azok közé tartozik akik becsaptak akkor én újra összetörök. De jobban mint bármikor ezelőtt. Nem akarok a padlón lenni. Nem. Mégegyszer nem. Kijár nekem is a boldogság. Boldog akarok lenni. Vele. Vele és nem mással. Ugyanis nem kell más. Csak ő.
Megállt a busz és én leszálltam. Hazafelé vettem az irányt. Amint haza értem és bementem a szobámba ledobtam a táskám és lezártam a gondolataimat. Most a tanulásra kell koncentrálnom. Nem hagyhatom hogy elvegye a figyelmem. Nem lehet. Nem engedhetem meg. Kín keservesen megcsináltam a matek házit, és a fizika házinál gyötrelmemben már a fejemet vertem az asztalhoz. Miért pont abból adnak házit amit teljes szívemből gyűlölök?!
Amikor ezekkel kész lettem végre egy jobb tantárgyra kezdtem tanulni és ez a biológia volt. Nagyon szeretem. Szerintem érdekes. Lehet most megkapom hogy : te jó ég, hát te nem vagy ember. De ízlések és pofonok.
Könnyen megtanultam, ami már megszokott volt. Amint mindennel megvoltam befeküdtem az ágyba és a kezembe vettem a telefonom. Az első amit megnéztem az a tumblim volt. Valaki bekövetett. De ki. Nagyon meglepődtem amikor rámentem a képére. Ugyanis az új követőm nem más volt mint Dani. Dani!! Daninak van tumblija?! Te jó ég nem is tudtam. De plusz pontja van nálam. Mondjuk már így is mindegy mert teljesen beleestem. Kaptam egy üzenetet. Danitól. Megnéztem és ez állt benne :
- holnap suli után nálam? Van mit magyaráznom.Mit akar magyarázni? Hogy mégse szeret?! Ne! Azt ne! Csak azt ne.
Ezt válaszoltam vissza :
-rendben. De mit kell magyaráznod?- majd megtudod. Szia hercegnőm.
-szia, hercegem.
Mi fog történni holnap?! Nála?! Megint nem fogok tudni aludni. Az agyam csak ezen fog kattogni. Legyen már holnap.
Sziasztok drágik!!
Elnézést ha valamit rosszul írtam.. És azért is elnézést kérek mert megint sokára hoztam a sztorit.. Igyekszem viszont sok a lecke, sajnos..
Ma kezdődött a Simon Júda vásár Párkányban, nagyon híres és egy régi vásár egész hétvégén bent fogok csavarogni a barátaimmal. Ha netán valamelyik olvasóm is eljönne a vásárra én szívesen találkoznék vele, jó lenne megismerni az olvasóimat vagy éppen író tarsaimat :) persze csak kezdők vagyunk de lényegében ez egy hobbi. Szóval ha valaki netán részt venne a vásáron és szívesen találkozna velem akkor én annak csak örülök és mindenképpen osszehozzuk :) sietek a következő résszel sziasztok