Amikor ajkaink szétválltak. Egy olyan hangot hallottam mellőlem amit nagyon nem akartam hallani.
-Zoi te mi a szart csinálsz?!
Igen. Az illető nem más mint Dani. Oh basszus. Na most hogy húzom ki magam a bajból?!
- ohm szia Dani...
-ez mi volt?
- egy élvezetes csók, miért minek látszott? - válaszolt Marci
-aha igen. Szóval a velem történő csók semmit nem ért?!
-te voltál az aki azt mondta hogy felejtsük el.
-és akkor azt hiszed hogy nekem nem jelentett semmit?!
-nem akartál tőlem semmit..
- mert téged védtelek, Magamtól! - kiabálva és feldúltan mondta ki az utolsó szavat.. - nem akarnák semmi mást csak hogy velem legyél.
- elszalasztottad haver - ismét Marci vette át beszélő szerepét. Viszont többet nem mondott. Annál sokkal rosszabbat tett. Szenvedélyesen megcsókolt Dani előtt. Na csakhogy Daninak sem kellett több. Elhúzta tőlem Marcit és egy bal egyenessel megajándékozta. Eléggé fájhatott. Viszont abban a pillanatban lefagytam. Nem tudtam mit kellene csinálnom. Hirtelen sikitani, üvölteni, sírni és nevetni is lett volna kedvem de csak a két fiú közé álltam. Ránéztem mérgesen Danira majd Marci felé fordultam és megnéztem a sebeit. De akkor egy szót hallottam. Egy olyan szót hallottam Danitól amitől lefagytam.
-szeretlek.
Lassan felé fordultam.
- mi? - kérdeztem remegő hangon.
-szeretlek Zoi. Mindig is szeretni foglak. Veled szeretnék lenni. Nagyon ez minden álmom. De akkor veszélybe sodornálak. Bárcsak értenéd... Szeretlek. Tényleg. De nem lehetünk együtt. Még nem. És sajnálom de nem bírom ki hogy más fiúval lássalak.. Nem megy.. Ezzel tönkreteszel... Ne tedd ezt velem.. - egy könnycsepp csurgott végig az arcán - kérlek... Ne tedd ezt velem.
Nem tudtam mit tegyek.. Én is szeretem. De ezt nem arulhatom el.. Vagyis.. Nem tudom miért. De úgy érzem jobb ha nem tudja.. Akkor nem tudja hogy én is szenvedek. Hogy mennyire nagyon szenvedek.. Odafordultam Marcihoz, átkaroltam és elindultunk. El onnan. Csak el. Hallottam hogy sír. És egy időben vele az én könnyem is patakokban kezdett folyni.
Miért ilyen nagyon nehéz ez?! Miért?!
* A rész egy kicsit rövid lett ne haragudjatok, a következő hosszabb lesz, és megpróbálom hamarabb hozni :)
~Rami