Elmentem a Duna partjára. Leültem a egy kőre. Semmi mást nem csináltam csak bámultam. Bámultam magam elé a semmibe. Az első lógásom. Gyorsan felhívtam anyumat.
-szia anyu, nagyon fáj a hasam úgyhogy eljottem a suliból ha nem baj... Elmegyek dokihoz, nem iratom ki magam, holnap már megyek suliba, ne aggódj - mondtam el egy szuszra a telefonba.
-hát jó-hallatszott a hangjában az aggódás és az ötlet nem tetszése - bemenjek érted?
-nem kell haza megyek a délivel.
-rendben, vigyázz magadra!
-ne aggódj, vigyázok-próbáltam minél boldogabb hangot felvenni - , puszi szia!
-puszi, szia!Írtam Ninának SMS-t és mentem is az orvoshoz. Közben beraktam a fülhallgatóm. Üvöltött a fülembe a Bring Me The Horizontól a True friend című zene. Legszivesebben üvöltöttem volna én is. De nem volt kinek. Ugyan úgy csak bámultam előre. Senkivel nem foglalkoztam, olyan volt mintha teljesen egyedül lettem volna a világban. Egy kisfiú kiszaladt elém. Ő zökkentett ki a gondolataimbol. Esőköppeny volt rajta. Rá mosolyogtam. Elnézését kért és vissza szaladt az anyukájához. Körül néztem. Mindenkinél esernyő van,ugyanis esik az eső. Csak most vettem észre. A hajam teljesen elázott. Hogy hogy nem vettem észre?! Ennyire máshol jártam? Na de azt nem észrevenni hogy megázol?! Mérges voltam magamra, nagyon. Feltettem a kapucnimat, és úgy mentem tovább. Végre oda értem a a rendelőhöz. De először nem a dokimhoz mentem hanem a mosdóba. Belenéztem a tükörbe és elszörnyedtem magamon. A hajam csupa víz, a sminkem elkenődött. Mentettem ami menthető. Lemostam a sminkem és egy kicsit megtöröltem a hajam. Vártam míg egy kicsit megszárad. Amíg ott vártam egy idős néni jött be a mosdóba. Rám nézett és elmosolyodott. Megkérdezte hogy szabad-e a WC. Mondtam hogy igen, megköszönte és bement. Pár perc után kijött. Majd váratlanul hozzám szólt.
- nem éri meg sírni egy fiú miatt
Teljesen meglepődtem, honnan tudja hogy fiú miatt, és honnan tudja hogy sírtam. Ekkor kaptam észbe. Most is sírok. Ömlik a könnyem. Belenéztem a tükörbe. Nem vagyok önmagam.
-honnan tetszik tudni hogy fiú miatt?
-kedveském, öreg vagyok én már, de én is voltam fiatal. Ha egy veled egykorú lány sír valami miatt az vagy egy fiú vagy egy tragédia. De a szemedben látni hogy fiú.
-miért?
-mert csillog. Ott a szerelem és a könnyek a szemedben. Látszik hogy szeretsz valakit aki becsapott vagy elhagyott. De hidd el kedves lányom. Egy fiú sem érdemli meg.
-és ha csak velem van a baj?
-ezt a gondolatot azonnal töröld ki a fejedből. Veled nincs baj. Csak esetleg rossz partnerre esett a választásod. Ilyen például a fogadás. Ha nem a jó versenyzőre teszed a pénzed akkor semmit sem nyersz csak veszítesz. De ha a jóra, akkor minden a tiéd lesz.Nem válaszoltam, csak gondolkodtam, rám mosolygott és kiment. Lehet igaza van. Lehet nem is ő az igazi.