7. fejezet

256 21 2
                                    

Kedden apu vitt suliba, így nem kellett a buszon zötykölődnöm. Én értem a leghamarabb a suliba, egyedül voltam az egész osztályban. Ilyenkor olyan..olyan nyugalmas.. Pár percre rá jött a csorda.. Vége a nyugis reggelnek.. Remek. Mindenki megjött, kivéve Dani. Ninával beszélgettem, de végig Dani járt az eszembe. Hol van? Aztán egyszercsak betoppant. Egymás szemébe néztünk.. Oh te jó ég. Az a szem.. Zavart volt.. Láttam rajta.. De miért? Az első óra magyar nyelv volt. Végig szenvedtem az egész órát. Nem tartozott a magyar a kedvenc tantárgyaim közé. Amikor vége lett odaültem Danihoz.
- mi a baj?
- nem találkozhatunk többet
- mi? - hihetetlenül fájt ez a mondata
-nem... Nem.. Szóval.. Egyszerűen nem akarom hogy bajod essen
- már miért esne bajom??

De nem válaszolt. Csak belenézett a szemembe aztán meg előre bámult...
Becsöngettek szóval szomorúan és mérgesen vissza csoszogtam a padomhoz.
Ezután egész nap olyan semmilyen kedvem volt.
Ezt ő is észrevette.
Suli után mint mindig egyedül indultam a buszmegállóba, viszont elkapta a karomat, maga felé fordított
-csak hallgass meg.
-mondd
-szóval.. Csak értsd meg hogy ez nekem is nagyon nehéz. Nem vagyok jó fiú soha nem is voltam az. Zűrös ügyekbe keveredek, szinte mindig. És nem akarom hogy te ennek részese legyél. Te túl.. Túl jó vagy hozzám.
-ha nem szeretnél velem lenni nem kell ekkora sztorit mondani mellé.. Csak egyszerűen bökd ki
- nem érted. Senki mással nem lennék csak veled. Csak veled érzem.
-mit? - kérdeztem csodálkozva
- miért teszed ezt velem?
-mi van? - teljesen össze zavarodtam - mit teszek veled?
-ezt! Teljesen össze zavartál mindent
- mi bajod van?
-csak az hogy szeretlek!
-hogy... Hogy... Mi? Szeretsz?
-igen. Mennem kell szia.
-Dani, ne várj! Gyere vissza légyszíves!! Dani!!

Még csak vissza se nézett.
Szeret. Csak ez csengett a fülemben. Szeret. És. Én is szeretem.

Sziasztok! Sajnálom, hogy ilyen későn hozom a következő részt, most kezdtem a gimit és még bele kell razódni, elég nehéz, sokat kell tanulni így nincs sok szabadidőm.. Megpróbálok időt szakítani a fejezetekre, és hamarabb hozom a többit, ha minden jól megy :)
~Rami

Hirtelen szerelemDonde viven las historias. Descúbrelo ahora