Reggel olyan gyorsan pattantam ki az ágyból mint még soha senki, felvettem a kedvenc fekete farmerom és a kedvenc pólóm, ami az Amerikai Horror Sztoris. Kivasaltam a hajam, kihúztam a szemem és tettem fel egy kis szempilla spirált, semmi mást nem használok ezeken kívül. Bepakoltam a táskámba, kirohantam a konyhába puszit nyomtam anyum arcára és leültem az asztalhoz hogy megegyem a reggelim, ami most tojás rántotta volt. Nyami.... Késésben voltam szóval nagyon gyorsan lapátoltam be a kaját. Nővérem már megint kiabált hogy mennünk kell. Minek?! Úgy sem hagy itt a busz... Gondoltam magamban. De azért gyorsan felvettem a bakancsom, a kabátom, a táskám és rohantam is ki. A buszhoz érve elővettem a fülhalgatóm és elindítottam a Falling In Reverse lejátszási listámat. Felszálltunk a buszra, leültem egy helyre, kibámultam az ablakon közben pedig a fülembe üvöltött a The drug in me is you szám. Rá gondoltam közben. Vele akarok lenni. Nekem ő a drogom.
Gyorsan elment az idő, észre se vettem.. Leszalltam és mentem is a suliba, hallgattam ahogy a barátnőm löki a hülyeségeit, és végig nevettem az utat. Sajnos megint szét kellett válnunk, ők mentek a gimibe én pedig tovább az alapiskolámhoz. Beértem a suliba és az öltözőbe vettem az irányt. Átvettem a cipőm és már mentem is fel az osztályomhoz. Szokás szerint Dani még nem volt ott. Elkezdtem beszélgetni a barátaimmal és megérkezett Dani. Egymásra néztünk és mindketten elmosolyodtunk. Az órák unalmasak voltak. Minden egyes órán vagy 10x meghaltam. Mikor vége lett lementem az öltözőbe és atvettem a cipőm, Dani megvárt és együtt mentünk tovább. A házuk egy eldugottabb helyen volt ami tetszett. Két emeletes házuk van, jól megnéztem minden egyes kis részletet. Bementünk de senki nem volt otthon rajtunk kívül. Megkérdezte hogy mit csináljunk, erre megkerdeztem hogy éhes-e. Azt válaszolta igen, szóval felhoztam hogy csináljunk-e palacsintát. Kinyíltak a szemei és vadul bólogatni kezdett. Erre elnevettem magam. Gyorsan megcsinaltam a tésztát és elkezdtem sütni.
- te vagy a szolgám?
- ne is álmodj róla
- nem kell róla álmodni, te vagy a szolgám.
Renéztem azzal a " nem mondod komolyan" pillantásommal. Mire elkezdett vigyirogni. Odamentem hozzá hogy adjak neki egy taslit azonban megfogta mindkét kezem megforditott és az ölében kötöttem ki úgy hogy atölelt. Először nagyon meglepődtem. De megereztem az illatát, amilyen szorosan csak lehet hozzá bújtam.
- megég a palacsinta - mondtam
- nem bajVégül kiszálltam az öléből és tovább sütöttem a palacsintát. Ezek után mindig beszologatott egy idő után én pedig mindig oda mentem hozzá hogy adjak neki egy taslit és mindig az ölében kötöttem ki. Csak öleltük egymást, és puszilgattuk. Hol a homlokomra kaptam puszit, hol az arcomra. Én pedig mindig az arcára adtam. Imádtam ezeket a jeleneteket. De mindig ki kellett onnan szállnom a palacsinta miatt. Amikor kész lettem vele, megettünk mindketten kettőt és mehettem mosogatni. Mosogatás közben újra beszolt szóval a habos kezemet akartam megtörölni az arcába. Nem sikerült mivel megint lefogta. Aztán rákente az én arcomra végül én is juttattam az ő arcára habot. Vicces volt az egész, nagyon jól éreztem magam. Visszamentem a mosogatáshoz. Pár perc múlva hátulról átölelt és puszit nyomott az arcomra. Ennél jobb nincs. Végül mennem kellett, ugyanis jöttek értem. Megölelt majd az ölelésünkből csókolózás lett. Még soha nem csókolóztam. De ez isteni volt. Átkarolt a derekamnál én pedig a nyakánál kulvsoltam össze kezeim. Amennyire csak lehet, úgy egymáshoz húztuk magunkat. Nem akartuk hogy bármi tér legyen köztünk. Nyelvével behatolást kért az én számba amit örömmel megattam. Élveztem az egészet. És még többet akartam. A végén beleharapott az alsó ajkamba, mire elmosolyodtam. Újra magához húzott és még egy jó ideig el se váltunk egymástól. De végül muszáj volt. Egy érzéki csókot kaptam tőle. Láttam rajta hogy nem akarja hogy elmenjek, én se akartam. De el kellett mennem. Nehezen elválltunk egymástól. Kinyitottam az ajtót és kimentem onnan. Kimentem az utcára és beszálltam az autóba.
Köszöntem anyumnak és megkerdezte :
- na mi volt
- áh, semmi érdekes.Semmi érdekes csak csókolóztam életem szerelmével anya, igen.. Semmi érdekes.
Sziasztok!! Az időm csak hétvégén engedi meg az írást, szóval a következő részre is csak következő hétvégén számítsatok. Ezen kívül még annyit szerettem volna elmondani nektek hogy a fele igaz történet alapján íródott. Remélem tetszett ez a rész is.
Üdv. : Rami