" Dacă ai ști ce îmi faci tu mie..Te-aș urca pe pereți
Ți-aș îmbrăca trupul în săruturi
Te-aș face să-mi gemi numele.. "
Mârâie nervos închizând jurnalul și pornește spre ușă.
" De ce dracu bați așa... " strigă și își mărește ochii oprindu-se. S-a îndepărtat din fața ușii intrând în casă. A închis ușa încă jenat că a strigat la ea.
" Scuze, nu știam că ești tu . "
" Ce-am făcut aseară ? " întreabă Raven serioasă. S-a așezat pe canapea, luând în mână jurnalul lui. Oh, la dracu .
S-a așezat lângă ea și și-apus o mâna pe coapsa ei, cu cealaltă luând jurnalul. L-a aruncat pe masă și a răsuflat ușurat. Nu știa ce s-ar fi întâmplat dacă îl citea.
" Ne-am sărutat. " spune simplu și rânjește, amintindu-și momentele de aseară. De cât timp a așteptat asta. Și ce e mai important? Și ea a așteptat asta. Și ea îl vrea.
" Ce? "
" Ne-am sărutat, Raven. "
" Atât? "
" Vrei mai mult? "
" Glumești? Nu vreau nimic cu tine. " îi ia mâna de pe coapsa ei și își pune piciorul peste celălalt. E atât de sexy în colanții ăștia strâmți și maieul decupat în părți. El s-a uitat în jos, observând că umflătura din pantaloni devenea din ce în ce mai proeminentă. Și după privirea ei, și ea observase asta.
" Eu cred că o să plec . " zise ridicându-se.
" Nu, nu pleci ! "
S-a ridicat și el prinzând-o de mână și a lipit-o de el. Dacă ieri se abținuse fiindcă era beată, acum nu îl mai împiedica nimic.
" De ce vrei să pleci, hm? Pentru că ești la fel de excitată ca mine? Pentru că mă vrei? Cât o să o mai ținem așa , Raven? E evident că ne atragem reciproc. "
" Cum te atrag eu? Sexual ? Nu vreau doar atât , Harry . Nu aș suporta să fiu doar jucăria ta sexuală . "
" Nu ai fi doar atât . "
" Și ce aș fi? Bătaia ta de joc? Mi-ai trage-o de câteva ori și m-ai da dracu. Te cunosc, Harry, las-o baltă. "
" De ce ți-e frică să iubești? "
" Mi-e frică să te iubesc pe tine. "
" Nu o să te rănesc, Raven. "
" Așa spuneți toți. "
" Eu nu sunt ca 'toți'. "
" Ești mai rău. Acum putem termina cu asta? "
A sărutat-o apăsat, luând-o în brațe. Și-a pus picioarele în jurul taliei lui și a mers spre dormitor, fără să întrerupă sărutul. A așezat-o ușor în pat și s-apus peste ea, coborând cu săruturile în zona gâtului. A rânjit sărutând semnele de aseară și trecându-șo limba peste ele. Gemetele ei înfundate îl excitau al dracului de tare. Adoră până și felul în care geme, dumnezeule. A tras de maieul ei, rupându-l în două. Și-a lins buzele privind-o. Și-a pus mâinile în jurul gâtului lui și l-a tras spre ea, sărutându-l. Limba ei și-a făcut simțită prezența, începând să se ciondănească, cu a lui.
Îi place când ia atitudine. Îi place când e excitată, când îl vrea mai mult curva din ea , nu cea care face pe inabordabila.
Și-a coborât buzele spre sânii ei și a scăpat și de sutien. I-a luat sfârcul în gură, sugându-l și masându-l pe celălalt.
" Harry . " îi geme numele. El mârâie nervos, urând să mi se zică așa când i-o trage cuiva.
" Începând de azi o să-mi spui 'tati' . "
Și-a înfipt mâinile în părul lui și a mârâit când a început să tragă de el. E a dracu de excitată și îi place al dracului de mult. I-a sărutat abdomenul, inhalând un miros proaspăt de vanilie.
Niciodată nu a mai tratat așa o fată. Tot timpul aștepta ca el să fiu cel 'răsplătit' iar ele să se mulțumească, cu câteva săruturi.
Nu știa de ce îi face asta ei , dar presimte că e prima și ultima fată care se bucură de așa ceva din partea lui.I-a aruncat colanții pe undeva prin cameră urmați de lenjerie. Buzele lui s-au înfășurat în jurul clitorisului ei, facând-o să se cutremure.
" Tati ! " a țipat, trăgându-l din nou de păr. A gemut împotriva clitorisului ei. Limba lui urca de sus în jos pe centrul ei, camera fiind umplută de gemetele ei . A continuat să o lingă mai tare, ea împingându-se și mai adânc în gura lui.
" Vreau să vi pentru tati, Raven . "
Și-a onduit spatele și a gemut înfingându-și unghile în cearceaf. I-a înghițit lichidul sărat și s-a ridicat, nu înainte să-i mai sărute înc-odată miezul . S-a pus din nou deasupra ei și i-a șters ușor transpirația de pe frunte. Respirațile lor erau sacadate și putea să jure că și-ar da drumul și dacă i-ar auzi respirația. A sărutat-o ușor, mușcându-i buza inferioară.
S-a ridicat iar de pe ea privind-o. Era frumoasă ca o zeiță. Corpul ei era perfect. Nu era nici prea grasă, nici prea slabă, și mama natură a fost destul de darnică, cu ea. Formele ei erau perfecte și rotunde. Sânii ei parcă erau formați pentru palma lui iar fundul ăla sexy..
S-a ridicat din pat, îmbrăcându-se. A privit-o confuz,dar nu spunea nimic. Și-a pus mâna în cap și s-a așezat în fund pe marginea patului.
" Ce-am făcut ? Ce-am făcut ? " repetă cu fața în palme. Harry s-a așezat lângă ea și i-a ridicat fața, prinzând-o în palme.
" Încetează. Nu ai făcut nimic greșit. "
" Te-am lăsat să mă folosești, cum dracu nu am făcut nimic greșit? " țipă luându-i mâinile de pe obrajii ei .
" Nu mai țipa la mine ! Nu te-am folosit și nici nu o să te folosesc, înțelege dracului odată că te vreau, Raven . "
A ieșit buimacă din casa lui. Nu se putea duce acasă. E dată peste cap total și pune pariu că arătă ca i proaspăt futută deși nu e.
A mers la râu, locul unde se relaxez mereu când vine aici. E locul unde se juca când era mică. Locul unde a crescut, unde era fericită, cu mama și tatăl ei. Până ea s-a decis să plece și să îi lase pe amândoi în voia sorții. A avut o perioadă foarte grea. Tatal ei căzuse pradă alcoolului iar ea, ea era plină de tăieturi pe mâini cu plămânii afumați de la prea multe țigări şi ficatul distrus de la băutură. Cea mai oribilă perioadă din viața ei.
Acum? Viața ei a luat-o razna. Harry a lins-o. La propriu. Înainte nu visa nici măcar la un sărut iar acum a avut parte de săruturi și în zona neaccesată de nimeni până acum.
Se simțea a naibii de ciudat. Încă-i simțea limba acolo.. Încă-i simțea respirația caldă..
Iar acum ce?
Acum e a lui?
Acum e tati al ei?
CITEȘTI
Dorință obsesivă I
General FictionLa început, trăia în minciună o viață decentă alături de Harry, bărbatul care-și expune plăcerile în fața ei și care în același timp o distruge prin lucrurile pe care i le ascunde. Raven se îndrăgostește de Kyle, cel mai bun prieten al său cu care î...