Câteva luni mai târziu, încercam să mă ridic psihic și să nu mai fiu o lașă. Până în prezent, Harry s-a ocupat de firmă iar de azi, mă voi ocupa eu. Sufletul meu s-a rupt în două odată cu.. tata. Nu doar pentru că a plecat el ci și pentru că a trebuit să-mi las viața, prietenii și mare parte din familie ca să rămân definitiv aici. Au încercat să îmi ridice moralul, voiau să fie și ei aici cu mine, dar nu. Harry e tot ce am nevoie acum. Toți au încercat să mă facă să uit, măcar de ziua mea, dar nu am sărbătorit nimic. Am împlinit 18 ani suferind și asta doar datorită tatălui meu laș. Vreau să cred că eu nu sunt așa și pot înfrunta orice. Vreau să lupt ca eu să nu ajung aici.
Mama mea a fost devastată și ea la rândul ei de gestul tatălui meu mai ales după ce i-a citit scrisoarea de adio. La scurt timp, am ars-o alături de toate lucrurile tatei. Nu mai voiam asemenea amintiri care să-mi scoată slăbicunea la suprafață. În fața unei singure persoane puteam fi slabă, Harry." Iubito. " mormăie acesta intrând în cameră. Mi-am șters lacrimile și l-am privit încruntată apoi izbucnind în râs. Era bosumflat ca un copil mic căruia i s-a furat bomboanele.
" Ce e cu fața asta? "
Buzele lui s-au strivit pasional de ale mele, luându-mă prin surprindere. Mâinile lui s-au plimbat păcătoase pe corpul meu până sub coapse și le-a ridicat în jurul taliei sale. Fără să rupă sărutul, m-a întins pe pat cu el deasupra mea. Mi-am îndepărtat picioarele, lăsându-i loc între ele și am gemut în gura lui când i-am simțit degetul arătător jucându-se cu clitorisul meu. Obișnuiam să nu port lenjerie intimă în casă, fiind obișnuită cu Harry și apucăturile lui. Gemeam involuntar în sărut și mi-am îndepărtat picioarele mai tare. Și-a retras degetul lăsându-mi clitorisul în pace și și-a trecut mâinile peste coapsele mele. Mângâierile lui coborau până la glezne și au urcat înapoi, strângându-mi coapsele în palme. Mi-a ridicat picioarele pe umerii săi și am chicotit amuzată de poziție. La cât de neexperimentată sunt, un 69 mi-ar lipsi.
Am gemut trezindu-mă din gânduri când i-am simțit degetele în mine. Le mișca în sincron pe toate trei nerupând sărutul." Harry " i-am gemut numele peste buze și m-am încruntat văzând că se oprise privindu-mă ciudat.
" Cum mi-ai spus? " se răstește prinzându-mi buza inferioară între dinți. Ochii lui se întunecaseră, el mușcându-mi buza nervos.
" Tati.. " am răspuns speriată.
Am înghițit în sec așteptându-i reacția iar în schimb am primit o buză spartă. Tati și-a trecut limba peste ea și am rânjit când l-am văzut sugând sângele ce pornise în urma mușcăturii. I-am descheiat blugii, aruncându-i undeva în cameră și mi-am tras un picior de pe umărul său, trecându-mi degetul mare peste membrul său. Adoram să-l tachinez deși nu prea știam ce să fac. E destul de ciudat să ai 18 ani și să nu ști nimic despre sex sau chestii ce țin de el.
Am rânjit scoțând un mârâit de la el și m-am rostogolit, imobilizându-l sub mine. Ochii lui verzi mă urmăreau peste tot, orice acțiune o făceau. Mă venerau și mă devorau în același timp. M-am ridicat de pe el amintindu-mi de o pereche de cătușe văzute prin cameră. Nici nu ai idee ce te așteaptă, tati.
Le-am luat și m-am poziționat înapoi deasupra sa, prinzându-i mâinile în cătușele legate de bările de fier ale patului. Mi-am trecut buzele peste ale sale fără să îl sărut și am coborât pe gât, marcându-mi teritoriul. O mică particică a sa de piele zăcea suptă în gura mea. M-am îndepărtat mândră de rezultat și l-am sărutat scurt. Am coborât pe abdomenul său, lipindu-mi buzele de fiecare pătrățel al său. Nu pot exprima în cuvinte ce îmi făcea băiatul ăsta mie. La cei 23 de ani ai săi pot spune că mi-a sucit mințile. El e iubirea mea adevărată. Iubirea aia de la 18 ani care te marchează.
CITEȘTI
Dorință obsesivă I
General FictionLa început, trăia în minciună o viață decentă alături de Harry, bărbatul care-și expune plăcerile în fața ei și care în același timp o distruge prin lucrurile pe care i le ascunde. Raven se îndrăgostește de Kyle, cel mai bun prieten al său cu care î...