Pentru restul serii am decis să rămân într-o cameră separată și să pun cap la cap toate ideile pentru un plan. Trebuie să rămân cu orice scop în firmă. Nu vreau să-l implic pe Harry în asta, m-a ajutat cu atâtea chestii și nu vreau să îl încarc mereu cu problemele mele. Are și el viața lui, nu?
M-am trezit buimacă și am aruncat o privire spre ceas. Astăzi o să merg la firmă să îl cunosc pe noul 'șef'. Mi-am făcut rutina de dimineață și am intrat în camera mea și a lui Harry, intrând în dressing. Am ales o fustă neagră tip creion până la genunchi și o cămașă albă. Mi-am aplicat niște machiaj simplu și m-am îmbrăcat. Părul l-am ondulat lejer și am ieșit din cameră dând nas în nas cu Harry.
" De ce nu ai dormit cu mine? " întreabă ridicând o sprânceană. Am rânjit văzând că mă analiza din cap până în picioare și își mușca buza cu ardoare.
" Neața și ție, iubitule. "
Și-a etalat zâmbetul de un alb imaculat și mi-am încolăcit mâinile în jurul gâtului său. Buzele lui s-au zdrobit apăsat de ale mele, făcându-mă să scot un geamăt înăbușit.
" Îmi pare rău, dar mă grăbesc. " mă retrag din brațele lui și mi-am încălțat tocurile stiletto crem.
" Unde pleci? " întreabă confuz.
" La firmă. Nu mă las așa ușor iar astăzi voi cunoaște noul 'șef'. "
" Să nu faci prostii. " mă atenționează și izbucnesc în râs. Știa că voi face. Încă sunt un copil din cate se observă.
" Te iubesc. " strig înainte să ies din casă și zâmbind la răspunsul său. Am intrat în mașină și am dat drumul la radio, începând să fredonez Cheap Trills. E ceva ciudat astăzi. Sunt prea binedispusă și presimt că noul meu 'șef' îmi va strica starea. Sau poate eu lui. Plecată în gândurile mele, nici nu am observat că ajunsesem. Am ieșit din mașină cu un mers lent, ceva mă reținea al naibii de mult să intru. Mi-am trecut mâna ușor prin păr și am intrat respirând adânc. Am trecut pe lângă Sandra cu un mers superior și m-am oprit în fața biroului noului șef. Am tras aer în piept și mi-am pus nervii într-un colț bine păzit, intrând.
Ochii mi s-au mărit instantaneu văzându-l pe bărbat. Nu era un bărbat oarecare. Era James. Bărbatul pe care îl visasem că mă răpise. Acesta m-a privit încruntat, probabil aștepta să mă prezint sau ceva." Raven Kutezov, fostă șefă a firmei, actuală angajată. " spun zâmbind fals și îi întind mâna.
Acesta mi-o luă într-a sa și o duse gentil spre buze, sărutând-o. Mă așteptam să dea mâna cu mine sau ceva dar gestul său m-a lăsat cu gura căscată.
" James, noul tău șef. " a subliniat ideea de 'al meu' și m-am încruntat ușor. Fiecare gest al lui, fiecare cuvânt pare ca din visul meu. Mă înspăimânta și mă atragea în același timp, să aflu mai multe despre el. Și aveam dreptate în vis. Semăna izbitor de mult cu Harry. " Ia un loc, domnișoară Kutezov. Aș vrea să aflu mai multe despre tine. "
M-am așezat conform spuselor sale și l-am privit pentru o secundă în ochi. Să-i dau informații despre mine sau nu? Până la urmă e un străin, nu ar trebui să fac asta.
" Nu consider că ai nevoie de informații despre mine. Relația noastra va fi una strict profesională și atât. "
" Vreau să ne împrietenim, Raven. " își unește degetele de la ambele mâini și mă privește fix. La dracu dacă nu-mi pare atât de cunoscut.
Harry's pov
M-am lăsat sedus de ea și de trupul ei de zeiță fără să-mi dau seama ce demon se ascunde sub acestea. Ochii ăia inocenți ascundeau furtunile care aveau să vină iar eu unul aveam să fiu împrăștiat de ele. Am renunțat la viciurile mele pentru ea și nu am primit nimic la schimb. Tot ce face e să se afunde în nenorocita aia de firmă. Abia aștept ca tata să o falimenteze. Bineînțeles că Raven nu știe de acest plan, m-ar urî enorm de mult dacă ar afla și nu vreau.
Am mai luat o gură seacă din sticla de bourbon și am lăsat-o pe masă, intrând în baie. Mi-am aruncat hainele pe jos și am intrat în duș, relaxându-mă sub aburii apei calde. Am simțit o pereche de mâini pe umerii mei și mi-am lăsat capul pe spate în semn de mulțumire. Mâinile Ravenei îmi dezmierdau trupul. E atât de ciudat ce îmi poate face fata asta mie, cât de mult o pot iubi în contradictoriu cu cât de mult rău i-aș putea face. M-am întors cu fața la ea și am lipit-o de peretele din sticlă al cabinei de duș. Tremura sub atingerea mea, corpul ei mă seducea cu o singură onduire iar gura ei, doamne buzele alea te fac să îți pierzi mințile. Cred că mi le-aș pierde dacă aș afla că altcineva le-a atins.
Mi-am strivit păcătos buzele de ale sale într-un sărut sufocant. I-am ridicat picioarele în jurul taliei mele și cu mișcări rapide îmi frecam membrul de feminitatea sa. Ori aveam să o excit până mă implora să i-o trag ori cedam eu și i-o trăgeam oricum.
" Harry, nu.. " încearcă să spună dar îi mușc buza inferioară. I-am ignorat negația, continuând să obțin gemete scurte din partea ei. Se lasă greu ce e drept. Sau sunt eu prea beat?
Mi-am coborât buzele spre sânii săi, sărutându-i pe fiecare în parte apoi masându-i. Gemetele ei se accentuau din ce în ce mai mult dar tot nu era ce îmi doream eu. Îi tachinam feminitatea cu membrul meu, poziționându-mă la intrarea ei dar continuam să fiu respins. Am mârâit nervos și am intrat în ea brutal, uitând de faptul că ea era pură. Trupul său a început să tremure și nu-mi dau seama dacă plângea sau îi intrase apă în ochi." De ce ai făcut asta? " strigă cu un glas slab. Am mârâit când palma ei s-a lovit de obrazul meu și am început să mă mișc în ea. Cred că era cea mai brutală și sălbatică partidă de sex pe care o avusem vreodată. I-am ignorat smiorcăielile și m-am bucurat de plăcere. Știu că probabil o durea și avea să mă urască dar băutura din mine preluase controlul așa că voi rezolva asta mâine. Mi-am dat drumul în ea gemând puternic și am sărutat-o scurt.
" Ai fost minunată, iubito. " i-am șoptit la ureche și am ieșit din dus, înfășurându-mi un prosop în jurul taliei. Am ieșit râzând din baie și m-am așezat în pat, așteptându-mi prințesa să iasă din baie.
Îmi simțeam puțin conștința încărcată și știam că o voi avea pe ea acolo.Raven's pov
Mi-am clătit corpul cu lacrimi în ochi și am ieșit din duș. Nu o să fiu una dintre acele femei dramatice care o să-i scuipe în față că a violat-o dar nici nu-l voi ierta. Azi dimineață era atât de ok, în tot restul timpului era. Nu știu ce mama naibii s-a întâmplat cu el, dar nu mai vreau ca totul să ia o întorsătură drastică împotriva mea.
Am intrat în cameră și am pornit spre dressing, fără să-l privesc în ochi. Mi-am luat o pereche de pantaloni scurți și un tricou larg, amândouă de culoare neagră. Am intrat înapoi în cameră și m-am așezat în pat, privindu-l în ochi. Preț de câteva zeci de minute, am rămas așa privindu-ne. Sute de sentimente și stări se citeau în ochii lui. Regret, nepăsare, indignare, iubire. Toate amestecate. Presupun că nici eu și nici el nu înțelegeam nimic din ce se petrecea înăuntrul său. A scos un mic oftat printre buze și m-am întors cu spatele la el, decizând că mi-au ajuns toate astea pentru ziua de azi. Mi-am pierdut puritatea. M-am pierdut pe vechea eu.
Iar în acea seară, m-am văzut pe mine. Un copil plângând cu chipul în palme, lipsit de ajutor, plin de slăbiciune, debusolat care nu știa încotro să se îndrepte. Dar a plecat departe de mine. M-a lăsat în pustiu, fără lacrimi și fără vlagă.
CITEȘTI
Dorință obsesivă I
Aktuelle LiteraturLa început, trăia în minciună o viață decentă alături de Harry, bărbatul care-și expune plăcerile în fața ei și care în același timp o distruge prin lucrurile pe care i le ascunde. Raven se îndrăgostește de Kyle, cel mai bun prieten al său cu care î...