Raven îl privea pe Drake în ochi, neștiind ce să spună. De când Raven fusese la Drake și se apropiaseră atât de mult, devenea din ce în ce mai agitată când el era prin preajmă. Și asta nu pentru că simțea ceva pentru el fiindcă se lămurise deja cu ea însăși că e doar o atracție sexuală. Doar că el o ajutase enorm de mult în cei doi ani în care fusese plecată și acum chiar nu îl putea îndepărta de ea. Era un contabil bun pentru firmă și avea nevoie de el. Chiar și în calitate de prieten. Cu beneficii. Până la urmă ea și Kyle nu se împăcaseră. Ea încă era liberă și avea dreptul să facă ce vrea ea, asta dacă-i permitea conștiința.
" Bună. " își dă drumul Megan la glas, văzând că niciunul dintre ei nu zicea nimic. O privea rânjind pe prietena ei. Încă nu-i părăsise privirea lui Drake. Până și Megan simțea că se petrece ceva cu ei. Sau între ei. Și avea să o mustre pe Raven că nu-i spusese nimic despre el. A tras-o pe blondă din ușă și i-a făcut semn lui Drake să intre. Între timp s-a dezmeticit și ea, aruncându-i un zâmbet simplu.
" O să trec direct la subiect. " își umezește buzele spunând. " Vreau să vii cu mine la o petrecere. Te iau la 10. "
" Ce? Dar, unde? Ce petrecere? " întreabă confuză și se așează pe scaunul de lângă el.
" E petrecerea unei firme, trebuie să vii și tu ca directoare a firmei noastre. Așa că eu te voi însoți. "
Raven a acceptat fără să stea pe gânduri. Nu i-ar prinde rău această petrecere și în plus de asta Drake avea dreptate. Trebuia să se prezinte acolo fie că voia fie că nu.
Câteva ore mai târziu, Raven începuse pregătirile. Megan o machiase și îi ondulase părul cu cea mai mare atenție. Voia să facă totuși o impresie bună. Amândouă deciseră să se asorteze și își luaseră niște rochii nude, simple și cu niște decolteuri adânci. Au încălțat niște stiletto negre și și-au luat niște plicuri de aceiași culoare. Se priveau una pe cealaltă zâmbind. Erau atât de fericite că erau împreună și aveau în gând să se distreze în această noapte. Au tresărit când telefonul Ravenei sunase. Citise mesajul lui Drake în care scria că le așteaptă jos și coborâseră, nu înainte să își facă ceva poze. Voiau să aibă cât mai multe amintiri împreună.
Raven a intrat pe locul din stânga șoferului iar Megan în spate. Buzele lui Drake s-au lipit de obrazul Ravenei, făcând-o să roșească ușor." Voi doi aveți să îmi spuneți ceva? " întreabă Megan cu nonșalanță.
" Bună și ție, Megan. "
Drake zâmbise pe tot parcursul drumului, aruncându-i priviri scurte blondei din stângă lui. O studiase deja din cap până în picioare când ea nu era atentă. Se purtau exact ca doi îndrăgostiți, păcat că el nu știa ce intenții are ea. Dar nici ea nu știa ce intenții are el.
Au ajuns în fața restaurantului luxos iar Drake a coborât, deschizându-le ușa pe rând ambelor fete. Amândouă l-au luat de braț, înaintând spre intrare. Toate privirile au fost ațintite spre ei. Probabil toată lumea se aștepta ca el să nu fie insoțit sau să nu fie însoțit de Raven.
S-au așezat la masă și au început să vorbească cu restul lumii. Era o atmonsferă plăcută și liniștită. Lumea dansa și cam toți erau cu zâmbete pe buze." Dansezi? " o întreabă Drake cu zâmbetul pe buze. I-a întins mână, aceasta fiind acaparată de a ei. S-a ridicat și au pornit spre ringul de dans, sub privirile tuturor.
A/N: aici vă rog să porniți melodia de la media.
Mâna lui i-a înconjurat talia subțire pe când una dintre mâinile ei se odihnea pe umărul său. Și-au împreunat mâinile libere, mișcându-se pe ritmul melodiei. Era o melodie inspirațională care o făcea pe Raven să treacă prin toate stările posibile. La scurt timp, o văzuse și pe Megan dansând lângă ei cu un bărbat brunet, binefăcut, ce stătea cu spatele la ea. Kyle s-a întors uimit, văzând-o pe Raven dansând cu Drake și fiind atât de apropiați. Ochii ei s-au mărit văzându-l pe bărbat și văzând duritatea cu care o privea. A înghițit în sec și l-a privit în ochi pe Drake. El și-a întors privirea spre Kyle, privindu-l neafectat. Și adevărul era că lui nu-i păsa de el. Tot ce îl interesa pe Drake era de fapt Raven. Sau cel puțin asta era impresia pe care o lăsa.
Raven a continuat dansul în tensiune. Trebuia să își dea seama că va fi și el aici, dar nu, ea și-a lăsat atracția sexuală din ea să gândească în locul ei. S-a îndepărtat ușor de Drake și a înaintat spre baie. Totul se învârtea în jurul ei, inclusiv stomacul îi era pe dos. A intrat val vârtej în baie, simțind cum dă tot afară. A auzit ușa dar nu s-a obosit să iasă și să se uite cine era. Stomacul ei încă îi dădea bătăi de cap. Și-a simțit părul ținut ușor în sus în timp ce continua să se golească. S-a ridicat în picioare și a tras apa, întorcându-se. Ochii ei s-au lovit de a lui Kyle. Era aceiași privire dură dar puțin mai moale. Parcă o privea cu milă, ceea ce o deranja enorm pe blondă." Te simți bine? " o întreabă văzând cum trece dezinteresată pe lângă el. S-a sprijinit cu mâinile de blatul chiuvetei și și-a clătit gura.
" Da, sunt bine. "
Kyle s-a apropiat de ea, lipind-o cu totul de blatul chiuvetei și întorcând-o cu fața spre el. Respirația lui mentolată bătea peste buzele ei pline iar ea nu le privea decât pe ale lui.
" Cât o să o mai ținem așa? Cât o să mai fim ca șoarecele și pisica? Ai nevoie de mine, Raven. La fel de mult cum am și eu de tine. Nu vezi că încerci să te scufunzi în alți bărbați dar nimeni nu te ajută? Tu îmi aparți mie la fel cum eu îți aparțin ție și nimeni și nimic n-o să poată schimba asta. "
CITEȘTI
Dorință obsesivă I
General FictionLa început, trăia în minciună o viață decentă alături de Harry, bărbatul care-și expune plăcerile în fața ei și care în același timp o distruge prin lucrurile pe care i le ascunde. Raven se îndrăgostește de Kyle, cel mai bun prieten al său cu care î...