Capitolul 30

528 44 3
                                    

Blondele au plecat fericite înspre club, promițându-și că vor uita complet de bărbații lor nenorociți. Cum spuseseră, asta avea să fie seara lor. Seara în care vor încerca să își înece amarul și iubirea lor ce le-o poartă acelor neciopliți odată cu el. Raven o adusese la cel mai extravagant club din L.A așa cum îi spusese. Și-au rezervat o masă la VIP și au decis să își comande ceva de băut. Nu aveau să se despartă nici măcar dacă aveau să danseze cu alți tipi. Voiau să rămână mereu aproape nu care cumva ca vreuna să se trezească dimineața cu un străin în pat. Niciuna dintre ele nu erau one night stand așa că trebuiau să aibă grijă una de alta, nu care cumva să-și regrete faptele vreuna. Chiar dacă voiau să uite de acei indivizi care le așteptau acasă, nu voiau să se trezească cu alții pe cap. Raven începea să se gândească la fiecare etapă din viața ei. Dădea câte un pahar cu vodcă pe gât la fiecare început a unei noi etape. Se întreba ce făcuse încât să fie înșelată a doua oară, cu aceeași femeie. De fapt nu. Ce nu făcuse ca să i se întâmple asta. Ce are Sandra și ea nu are? Bine, nu avea acum să se gândească la astea. E o femeie puternică și trebuie să dovedească asta până la capăt. Îi va face să regrete pe amândoi, Harry și Kyle, pentru ce i-au făcut. Iar Drake.. el stârnește ceva în ea dar nu e vreun sentiment de iubire sau afecțiune. E doar o atracție sexuală. Iar dacă Kyle a înșelat-o când ei erau împreună, ea îl va face să sufere acum când sunt despărțiți.
Nu știa dacă băutura o făcea să gândească așa dar pierduse deja numărul paharelor. Își zărise prietena pe ringul de dans, mișcându-și trupul pe lângă un tip destul de atrăgător. Ea i-a zâmbit lui Megan și i-a făcut semn că se văd acasă. La cât era de extaziată probabil că nici nu-i păsa lui Megan dar Raven ținuse să o anunțe. Ieșise din club și își aprinse o țigară, sprijinindu-se de clădire. Mici amintiri de la escapada ce o avuse cu Kyle pe acest perete îi inundau mintea. Scotea fumul din gură cu o amărăciune în suflet. Acum chiar se simțea dezamăgită. Ea nu voia decât să fie fericită, iubită și de ce nu, să aibă o familie pe viitor cu Kyle. Dar asta pățește mereu și e obișnuită deja. Se pare că nimeni nu se poate ridica la așteptările sale. Mereu se gândește prea departe în legătură cu o persoană iar aceea ajunge să o distrugă. Nu și de data asta.
Aruncase țigara jos și intră în mașină. Era fixată pe ideea de a distruge tot ce o distruge sau a distruso. A derapat în viteză de pe loc și strângea frustrată volanul în mâini.

A/N : porniți de aici melodia și ascultați-o în timp ce citiți.

Drumul o purta într-un loc unde normal nu mai avea ce să caute acum dar se pare că răzbunarea ei începea acum. Oprise în fața fostei sale case și a lui Kyle și bătu la ușă, aruncând o scurtă privire spre ceas. După câteva minute, ușa se deschise înfâțișând un Kyle somnoros. Ochii lui se măriseră brusc văzând-o pe blondă. O privea cu atâta dragoste. Atât de blând și totuși cu o urmă de regret. Se apropiase de ea și o trase puternic în brațele lui. O senzație de acasă o străbătuse pe Raven, strângându-l și ea în brațe.

" Îmi pare rău, iubito. Nu voiam să zic acea chestie și îmi pare rău că am făcut-o. Nu simt nimic pentru Sandra, ba chiar am dat-o afară din firmă. Te rog, iubito, nu mai pleca. " spune el cu lacrimi în ochi, neconștientizând starea în care se afla blonda. Ea începuse să plângă de-a dreptul. Îl privea în ochi, putând să-i observe disperarea din ei. Tânjea după răspunsul ei și după dragostea ei. Ceea ce el nu știa era că el fusese picătura ce-i umpluse paharul.
Îl trase ușor de gât spre ea și își lipi buzele de ale lui. Kyle își duse mâinile sub coapsele ei subțiri și le ridică în jurul abdomenului său. Intrase în casă și închise ușa cu piciorul. Amândoi luptau în sărut încercând să obțină supremația, dar cu toate astea, era unul dintre cele mai pline de dragoste săruturi. Aveau să se elibereze de tot dorul pe care îl simțiseră în cei doi ani lipsă. Urcaseră în dormitorul lor și o întinse lent pe pat. Se opri o clipă să-i admire corpul și observă că slăbise din nou. Era doar oase, ba chiar îi era frică să nu o sfărâme. Dar cu toate astea, formele ei încă erau prezente. Sânii ei plini erau aceiași, ba poate chiar puțin mai mari și mai atrăgători iar fundul ei era la fel de simplu, bombat și cum îl considera Kyle, sexy. Ravenei îi dispărea ușor ușor starea de beție. Se simțea dezamăgită de ea însuși dar avea să și pună gândurile la punct mâine. Îl trase pe bărbat deasupra ei. Murea de dorința de a-l simți. Avea nevoie să fie în ea, să o completeze.. Avea nevoie să se simtă din nou femeie. Kyle coborî cu săruturi fierbinți pe gâtul ei, trecându-și din când în când și limba peste pielea sa. Îi luase unul dintre sfârcuri între degete simțind cum acesta se întărește la atingerea lui. Era mulțumit că el încă avea acest efect asupra ei, că ea încă îi aparținea după tot ce îi făcuse. Poate că avea și ea partea ei de vină dar ea nu i-ar fi aruncat așa în față lucruri de genul că-l înșelase.

Intră în ea brusc, gemând amândoi la unison. Iubirea ei pentru el avea să se contopească în momentul în care își vor da drumul. Își promisese ei însăși lucrul acesta și dacă nici măcar ea nu își ține propriile promisiuni, atunci cine? Brunetul se mișca în ea extaziat, sărutându-i buzele apăsat. Gemeau în sărut, blonda trecându-și unghiile peste spatele lui. Zgârieturiile ei îl întărâtau și mai mult. Coapsele lor se ciocneau, împingându-se amândoi unul în celălalt. Spatele lui Kyle era deja crispat de câte semne avea să aibă dar din punctul lui de vedere erau semne din dragoste și plăcere. Își dăduseră drumul la unison, gemetele lor combinându-se.

" Te iubesc, Raven. " șoptește el ieșind din ea și aplecându-se peste ea, lipindu-și fruntea de a ei. Mici lacrimi îi părăseau ei ochii în timp ce își reglau respirația? Și acum ce? Chiar aici s-a terminat tot?

Dorință obsesivă IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum