Capitolul 26

650 49 1
                                    

PORNIȚI ȘI MELODIA DE LA MEDIA.

Doi ani mai târziu, Raven își călcase pe viață și se întoarse în L.A alături de Drake. Cu toate că ei doi petrecuseră mult timp împreună, ea nu prinsese niciun sentiment față de el. Fiind o coincidență sau nu, mâine era ziua lui Kyle. Împlinea 28 de ani iar ea probabil îl va urmări din umbră. Dacă doi ani l-a lăsat în pace, nu îl va da peste cap acum. Aflase de surpriza pe care i-o pregăteau prietenii lui și va fi și ea acolo. Voia să îl vadă dar nu voia ca el să o vadă. Da, poate că era o lașă că nu îl înfrunta dar el e omul pe care l-a iubit și îl iubește din tot sufletul său, nu mai vrea să îl rănească.

Își cumpărase o casă nouă fiindcă o vânduse pe cea a tatălui său. Era fericită că se întorsese în L.A dar într-un fel era tristă și dezamăgită. Făcuse greșeala vieții sale când plecase în New York dar acum nu mai putea da înapoi. Trebuia să îi țină piept în caz că se întâlneau.
Acum era în fața oglinzii, verificându-și fiecare detaliu. Rochia ei neagră era cu o palmă deasupra genunchiului și fără bretele, înfășurată toată în paiete. O pereche de sandale simple cu toc înalt și asortate cu rochia îi completau ținuta alături de un plic. Machiajul îi era unul simplu dar o arăta mai atrăgătoare ca de obicei. Se maturizase mult în ultima vreme și era mândră de ea. Își lăsase părul natural pe spate și ieși din casă plină de emoții. Știa că noaptea aceasta va fi lungă. A intrat în mașină și a accelerat spre sala închiriată de prietenii lui Kyle. Voia ca drumul ăsta să fie cât mai lung dar în același timp era nerăbdătoare să îl vadă. Fiecare parte a corpului său tremura, tremurau toate de dorul lui. A oprit în fața sălii văzând că mai erau 5 minute până la miezul nopții când Kyle trebuia să apară.

Kyle era de părere acum că viața e un mare rahat din care nimeni nu te poate scoate. Își înfunda amarul în alcool în fiecare seară când se întorcea de la firmă. Nu putea să o uite pe femeia care îi schimbase viața de două ori. O dată îl distruse iar o dată îl pusese pe picioare. Cuvintele de acum doi ani ale lui James încă răsunau în mintea lui. Își amintea zi și noapte cum fusese părăsit iar mânia lui erupea mereu. O ura dar o iubea în același timp. Murea de dorul ei. Acum zăcea înfundat în fotoliul său cu un pahar cu bourbon lângă el. Aruncase paharul în perete, spărgându-se odată cu el și sufletul său. Amintirea ei continua să îl bântuie. Nu îl lăsa nici măcar să doarmă, darămite să fie cu altă femeie. Venera, o veche prietenă de a lui, încerca să îl seducă, să îl readucă pe pământ. Ceea ce nimeni nu înțelegea era că nimeni n-o mai putea scoate pe Raven din mintea lui iar asta îl înnebunea. Niciodată o femeie nu îi rămase întipărită în inimă ca ea. Era derutat și avea nevoie doar de afecțiunea ei în acest moment. Își rupse tricoul de pe el, amintindu-și că acesta îl purtă ea. Mâine era ziua lui. O zi blestemată ca oricare alta. Dacă Raven nu e, nimic nu e.

Porni spre ușă auzind soneria. Își blestema soarta chiar în acest moment. Nu avea chef de aiureliile altora. Era destul de băgat în rahatul aiurelilor sale. Deschise ușa mormâind, văzându-l pe Dean cu un zâmbet larg.

" Ți s-a terminat perioada de dat duhul. Îmbracă-te frumos și mișcă. Nu accept un refuz. " se impune el, făcându-l pe brunet să își dea ochii peste cap. Nu avea chef de contraziceri acum așa că se conformase și în mai puțin de douăzeci de minute fusese jos, spălat, îmbrăcat și aranjat. Alcoolul puțin dispăruse din corpul său, revenind la latura sa rece. Habar nu avea unde îl ducea prietenul său dar în seara asta era cu totul pregătit să o uite pe blondă.

" Fir-aș al naibii dacă nu e chiar Raven Kutezov. " exclamă Nick uimit și vine spre ea. Brațele sale i-au înconjurat corpul subțire, provocându-i o stare ușoară de greață blondei. " Kyle știe că ești... "

Șatenul fu oprit de luminile ce s-au stins și liniștea ce se așternuse. Kyle trebuia să sosească din secundă în secundă. Toți șușoteau slab, așteptându-l. Cu toate că Raven îi cunoștea pe toți, îi mulțumise lui Dumnezeu că trecuse neobservată și nimeni nu o recunoscu.

" De ce dracu m-ai adus aici? " se aude glasul lui Kyle, făcându-i pe toți să încremenească. Ușa se deschise, mulțimea sărind și strigând "Surpriză". Ea doar zâmbea. Zâmbea cu lacrimi amare în ochi. Era același el dar cu o privire mai rece, mai intensă.
Luă un pahar de șampanie și începu să le mulțumească tuturor, păstrându-și alura de bărbat puternic și insensibil. În asta l-a transformat. Raven își simți mâna trasă și privi confuză într-o parte și alta. Ochii ei se măriseră instantaneu când ajunsese față în față cu destinul. Cu bărbatul pe care îl iubește.

" Uite pe cine am adus, frate. " îi spune Nick entuziasmat și o cuprinde pe blondă de gât. Aceasta îi aruncă o privire urâtă șatenului, făcându-l să se retragă. Își mută privirea spre ochii reci a lui Kyle, simțind cum îngheață sub ei. În sufletul lui se dădea cea mai mare bătălie între dragoste, ură, frică și fericire. O ura pentru că plecase, îi era frică să nu plece iar și era fericit că se întoarse.

Toate astea se luptau și în blondă doar că pe ea o trădau aparențele. A trecut pe lângă el și a ieșit afară cu paharul de șampanie în mână. Se sprijini de un susținător al clădirii privind cerul. Încerca cu greu să își stăpânească lacrimile dar era greu. Atât de greu încât nu știa ce bucățică să urmeze din inima ei frântă într-un milion de părți. Rămase acolo preț de jumătate de oră în care își terminase șampania și se holba la lumea care pleca pe rând. Brunetul ieși într-un final și el, copleșit de emoții. O smuci pe blondă, lipindu-i corpul de al său. Privirile lor încercau să își răspundă la întrebări în timp ce buzele lor se aproiau tot mai mult. Cu toate că el era al dracului de nervos pe ea și avea de primit niște răspunsuri, buzele ei aveau prioritate.
A sărutat-o apăsat cu toată ființa și dorul din el, lipind-o de susținătorul clădirii. Mințile celor doi erau complet goale. Fiecare își golea dorul și pasiunea în acest sărut. Kyle își pusese mâinile pe coapsele ei, ridicând-o în jurul abdomenului său. Coborî scările și intră în Range Roverul său, pe bancheta din spate. A întins-o pe blondă, scăpând de rochia ei și aruncând-o pe scaunul din față. Raven a scăpat și ea de hainele lui, trăgându-l deasupra ei. Buzele lor se devorau reciproc iar limbile li se dominau cu ardoare. După doi ani, în sfârșit venise și momentul lor. Kyle intră în ea cu pasiune, nedezlipindu-și buzele de ale ei. Ce era mai frumos era că niciunul dintre ei nu au mai făcut sex cu altcineva de la 'despărțirea' lor. Gemeau unul peste buzele celuilalt, el mișcându-se din ce în ce mai repede. Nu știa de ce o voia atât de mult în acest moment dar simțea că o să explodeze dacă iese din ea. Așa mai bine explodează în ea.

Le fuseseră dor până și de gemetele lor. Le fuseseră dor să fie din nou un întreg. Kyle coborî cu buzele pe gâtul ei, sărutându-l și sugându-l. Gemetele Ravenei îi intrau în minte ca o melodie. Îi privi mândru semnul lăsat pe gât și se mai împinse puternic în ea pentru ultima oară. Răbufniseră amândoi în orgasme spintecătoare care le luaseră suflul amândurora. Kyle își odihnea capul pe umărul ei, reglându-și amândoi respirația. Se iubeau chiar și după doi ani în care nu știuseră nimic unul de celălalt. Raven îl sărută scurt și dădu să se ridice. Își luase rochia din față și tresări când el o prinse de mână. Înghiți în sec și își luă rochia pe ea, privindu-l.

" Vrei să pleci iar? Atunci de ce dracu ai mai apărut? De ce te joci cu mine, de ce vrei să mă distrugi, Raven? " strigă exasperat și o privește cu lacrimi în ochi. Niciunul dintre ei nu își dăduseră seama cât de mult își lipsiseră, în adevăratul sens al cuvântului. Raven îl îmbrățișă strâns, folosindu-și ultimele forțe rămase de la orgasm, pentru a-l ține pe brunet mai aproape de ea.

" Îmi pare rău. Îmi pare al naibii de rău da.. "

AM FĂCUT 19K ȘI ÎNCĂ NE MENȚINEM PE #2 ÎN FICȚIUNE GENERALĂ. VĂ IUBESC ȘI SPOR LA CITIT.

Dorință obsesivă IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum