Capitolul 47

395 39 5
                                    

" Nu te bucuri? " o întreabă schimbându-și tonul vocii.

" Eu.. "

" Glumeam, Raven. Oricum, drăguță reacție. " mormăie sarcastic.

" Eram doar șocată, puțin.. "

" În fine, ne mai auzim, trebuie să închid. Ai grijă de voi. Te iubesc, Raven. "

Blonda închise telefonul simțind că astea erau deja prea mult pentru ea. Continua să mintă cu nerușinare. Se bucura că măcar Harry o înțelegea. Nu știe ce s-ar face dacă el nu ar fi. Probabil ar ajunge de mult la capătul puterilor.
Se întoarse înapoi în pat și îl sărutase scurt pe creț. Își trecuse mâna peste obrazul lui, mângâindu-l.

" Îmi pare rău pentru tot, Harry. Îmi pare rău că ți-am ascuns sarcina și nu-ți pot oferi tot ce vrei tu. Știu că ai vrea o femeie cu care să te afișezi în public, pe care să o poți săruta fără să vă deranjeze că v-ar putea deranja cineva. Știu toate astea și chiar îmi pare rău că.. "

Harry îi astupase gura cu a lui, nevrând să mai audă bazaconiile ei. Toate astea erau prostii. El o iubea indiferent dacă se afișa sau nu cu ea în public. O avea oricum pentru el. S-au dezlipit din sărut din cauza lipsei de aer și s-au privit în ochi. Crețul îi mângâia acum obrazul fin, trecându-și din nou buzele peste ale ei, fără să le sărute.

" Vreau o schimbare în viața mea. "

" Cum ar fi? " întreabă curios și o trage mai aproape de el.

" O să vezi. " rânjește și îl sărută apăsat, ridicându-se din pat. După jumătate de oră, era îmbrăcată și gata să plece. " Nu pleci nicăieri, o să vin în câteva ore, da? " îl anunță și îl sărută din nou, plecând.

A ieșit din hotel și a pornit spre cel mai apropiat salon. Și-a făcut niște tratamente corporale apoi faciale. După a decis să își schimbe culoarea părului. Și-a închis culoarea spre un șaten ciocolatiu, sperând că asta-i va place lui Harry. Își păstrase 2 șuvițe blonde în față, nevrând să renunțe de tot la vechea ea. Cele două șuvițe îi reprezenta pe cei doi bărbați din viața ei. Rămâne de văzut dacă pe viitor le va vopsi amândouă în ciocolatiu sau doar una.

A/N: aveți poză la media.

A lăsat o sumă considerabilă la salonul respectiv și a plecat spre niște magazine de haine. După aproape două ore, ajunse la hotel cu zeci de plase după ea.

" Wow. " sare Harry din pat speriat. " Cred că ați greșit camera, domnișoară.. "

Raven izbucnise în râs văzând că nu o recunoștea. Chiar atât de schimbată era?

" Harry, eu sunt. " mormăie lăsând plasele jos și se apropie de el. Crețul era încă șocat. Era frumoasă dar era o schimbare prea bruscă. Era obișnuit cu ea blondă și o să îi ia ceva să se acomodeze cu ea șatenă acum.

" Wow. " repetă și o trage în brațele lui.

" Nu îți place, nu? "

Raven a oftat și și-a lăsat privirea în jos. Probabil avea să se facă din nou blondă.

" Nu am spus asta, iubito. Doar că nu sunt obișnuit. Ești frumoasă indiferent de culoarea părului sau orice altceva. " o sărută pe frunte apoi coborî pe nas iar apoi pe gură. Limbile lor s-au împleticit intr-un dans îmbătător. Raven se mira cum Harry chiar și în ziua de azi are asemenea efecte asupra ei. " Ce ziceai? Că o să ieși cu niște prietene? "

" Păi.. "

" Poți ieși, iubito. Ai nevoie de asta. Doar că nu vreau să te întinzi prea mult. Fără bărbați, ok? " rânjește peste buzele ei și îi prinde fundul în mâini. Ea a gemut mușcându-i buza inferioară și s-a retras ușor realizând ce tocmai spusese cretul.

" Tu crezi că m-ar interesa alt bărbat acum? L-am dat dracu și pe Kyle pentru tine, Harry. "

S-a îndepărtat de el și a oftat, plecând spre baie. Făcuse un duș și se machiase apoi intră înapoi în cameră. Și-a ales o rochiță albă simplă și lărguță cu o vestă neagră deasupra. Și-a luat niște bocanci cu toc și o gentuță neagră apoi a plecat fără să-i arunce măcar o privire crețului. O deranjase remarca lui despre alți bărbați. A făcut-o să se simtă în cel mai josnic mod și nu-i plăcea deloc asta.
S-a întâlnit cu niște vechi prietene de ale ei, Amira și Joanna. După multe insistențe ale fetelor, s-au dus într-un club. Un club destul de aglomerat și în același timp, un loc destul de atrăgător. Nu părea genul de club în care să te îmbeți și să ți-o tragi în fața tuturor ceea ce era bine. S-au așezat și și-au comandat niște shot-uri la început. Cu toată nebunia ce era acolo, s-au ridicat de la bar și au început să danseze împreună. Toate privirile erau ațintite spre ele dar nu le interesa. Era seara lor după atâta timp.

Câteva ore mai târziu, Raven ajunsese la hotel. Crețul dormea așa că încercă să-și oprească apucăturile și se schimbă rapid, punându-se în pat.

" Harry, ia-mă în brațe. " mormăie mișcându-l ușor și se liniștește când mâna lui îi înconjoară talia.

" Cum a fost, iubito? "

" A fost bine. Mâine vreau să ne întoarcem, Harry. O să mă despart de Kyle. "

El tăcuse. Probabil adormise la loc ceea ce o enervase puțin pe proaspăta șatenă însă la scurt timp adormise și ea știind că mâine va fi o zi grea.

Dimineață s-au trezit amândoi și s-au pregătit de plecare. S-au oprit la cafeneaua hotelului și au băut o cafea apoi au plecat spre aeroport. Erau fericiți că petrecuseră ceva timp împreună. Iar după Raven, aveau să mai petreacă mult de acum încolo. Văzuse câteva articole cu Kyle și Sandra pe net iar asta o avântase și mai mult spre a se despărți de el. Cu toate că și ea îl înșeală, nu e nimic public.

După un zbor cât de cât liniștit, Raven și Harry s-au despărțit în aeroportul din L.A. Aveau să se vadă mâine cel mai probabil iar din câte au vorbit, e posibil ca Raven să se mute la el. A luat un taxi până acasă bucurându-se încă de liniște. Știa că odată ce va ajunge acasă, va începe războiul.
A coborât din taxi și și-a luat valiza din portbagaj, înaintând spre ușă. A deschis-o cu ochii în pământ și a intrat în casă, trăgând valiza după ea. Când și-a ridicat privirea, ochii ei s-au blocat. Corpul îi tremura în fiecare loc iar venele ei stăteau să puște.

" Ce mama dracului cauți aici? "

Dorință obsesivă IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum