Raven rămase la el peste noapte. Au gătit, au râs și s-au uitat la vreo 3 filme, ca pe vremuri, dar cu siguranță nu văzuseră nici măcar jumătate dintr-unul deoarece mereu găseau un subiect de discutat sau pur și simplu se priveau unul pe celălalt.
Cu toate că lui Harry îi fusese greu să o lase să plece dimineață, a condus-o până la colțul străzii ei. Aveau să se vadă din nou spre seară și peste două zile vor pleca în New York, acolo unde a înflorit iubirea Ravenei pentru el. Blonda intrase în casă fără să inspecteze dacă era cineva. Urcase într-o cameră separată de a lui Kyle și făcuse un duș apoi se schimbase în niște haine lejere. Tot ce voia acum era să doarmă. Nu se simțea în stare să îl vadă pe brunet. Nu acum. Dar cum soarta nu ține cu ea niciodată, o bătaie slabă se auzi în ușă. A mormăit un intră sec și s-a ridicat în șezut, privindu-l pe Kyle. Părul lui era puțin ciufulit iar cearcănele de sub ochii lui erau destul de proeminente. Dar de ce?" Vreau să vorbim. " spune cu o voce răgușită iar blonda îi face semn să se așeze pe pat. " Nu am nimic cu Sandra, crede-mă. Nu te-aș putea înșela, Raven. Credeam că nu te mai îndoiești de ce simt pentru tine și de cât de mult însemni pentru mine. "
" Kyle, oprește-te. Poți face absolut ce vrei cu Sandra. Nu mă deranjează absolut deloc. "
Brunetul s-a încruntat, prinzând-o de încheieturi. Nu înțelegea ce era cu ea. Dacă nu o deranja înseamnă că ea nu mai simțea nimic pentru el, nu?
" Cum adică nu te deranjează, Raven? Ai înnebunit? " strigă disperat, mutându-și mâinile pe fața ei. " Mă mai iubești, nu? Raven, spune-mi că încă mă iubești. " o mișca dintr-o parte în alta și își lipi buzele de ale ei.
Blonda s-a retras din sărut, uluită de comportamentul iubitului ei. Niciodată nu-l mai văzuse atât de frustrat, ba chiar o speria.
" Kyle, pleacă te rog, mă sperii. "
Se dase mai în spate, acoperindu-se. Privirea lui era una ciudată și aprinsă. Dar chiar și el era confuz. Raven nu îl mai iubea? Nu putea accepta asta. Ea era singurul lucru care îl motiva și singura femeie de care avea nevoie. Își jurase că dacă o pierde pe ea, atunci viața lui va lua sfârșit. Fără Raven nu e viață.
" Te iubesc, Raven. Doar, te rog, nu mă lăsa din nou. " se așezase în genunchi lângă pat și strângea cearceaful în mâini, încercând să își țină lacrimile cât mai bine cu putință. Însă blonda nu reușise. Lacrimile ei coborau năvală peste obrajii ei, văzând în ce stare îl aduse pe iubitul ei. Își puse mâinile pe fața lui și își lipise fruntea de a lui.
" Ridică-te. " șoptește suspinând.
Kyle s-a așezat iar în pat, mai aproape de ea de această dată. Blonda și-a lăsat capul pe umărul lui, strângându-l în brațe. Îl aduse într-un hal fără de hal. Până și ea era uimită de asta. Darămite el?
Restul zilei, Kyle plecase la firmă iar Raven dormise toată ziua. O marcase puțin evenimentul de azi dimineață așa că vruse să stea cât mai departe de Kyle azi. Îi făcea doar rău și cu toate că era conștientă de asta, nu voia nici să îl lase să plece. Seara, își luase o rochie simplă crem cu bretele, până la coapse. Își pusese și o curea, asortând ținuta cu niște sandale negre și un plic de aceiași culoare. S-a machiat simplu și și-a buclat părul, plecând înaintea apariției lui Kyle. Harry o luase din fața casei, accelerând spre California. Trebuiau să ajungă la petrecerea unui prieten de al crețului și a rugat-o pe blondă să îl însoțească.
Harry i-a întins mâna, ajutând-o să coboare din mașină. Zâmbetele lor păreau reale împreunate. Mâna lui era în jurul taliei ei, ținând-o strâns lângă el. Voia ca lumea să observe că ea de fapt îi aparține când el era conștient de faptul că o împarte cu un Kyle singur ce o aștepta acasă. Brunetul se blestema, ba chiar se lovea singur. Credea că era vina lui că ea plecase. Nici măcar nu știa unde era. Iar ea.. ea era de mult plecată. Cu mintea și sufletul. Voia să fie iubită de o persoană care ar lăsa-o în nebunia ei. O persoană care ar vedea ce dezastru e și totuși să o iubească așa. După ea, nu știa dacă Harry o iubea. Dar îi plăcea cum decurgeau lucrurile între ei.
Nu vedea relația cu Kyle ca pe un eșec, ba din contră. Era ceva ce o învățase multe lucruri până acum. A învățat-o să nu aibe încredere în oricine chiar dacă pentru ea, Kyle era doar ca un pansament ce îi acoperise rănile făcute de Harry. Nu-i plăcea că îl folosise și continua să o facă. De fapt, nici ea nu știa ce simțea acum și pentru cine. În sufletul ei era o totală harababură la fel ca în mintea ei.Au intrat în restaurantul frumos aranjat și au fost întâmpinați de prietenul lui Harry. Raven nu îl recunoscuse, fiind atentă să analizeze încăperea. Tresărise când Harry o împuse ușor și îi întâlni ochii ciocolatii lui Nick. Amândoi fură la fel de surprinși. Nick că o vedea cu Harry iar Raven că astfel ar putea afla Kyle.
" Dacă nu e chiar Raven Kutezov, măi măi măi. " rânjește sărutând-o pe blondă pe ambii obraji. Crețul privea toată scena asta încruntat. Nu-i plăcea apropierea dintre ei. Păcat că nu știa cât de tensionată era Raven. S-au așezat la masă cu Nick, la insistențele lui. Ea se afla între cei doi, fiind asaltată cu priviri din partea ambilor. Mâna lui Nick urcase pe coapsa ei, strângând-o ușor. Privirea apăsată a blondei nu l-a făcut decât să râdă. La cât de bine îl cunoștea, avea să o șantajeze. Harry plecase la baie, despărțindu-se cu greu de ea. Chiar îl deranja cât de apropiat era șatenul de ea.
Nick s-a apropiat de urechea ei, suflându-i ușor pe piele." Acum o să înceapă cu adevărat jocul, frumoaso. "
CITEȘTI
Dorință obsesivă I
General FictionLa început, trăia în minciună o viață decentă alături de Harry, bărbatul care-și expune plăcerile în fața ei și care în același timp o distruge prin lucrurile pe care i le ascunde. Raven se îndrăgostește de Kyle, cel mai bun prieten al său cu care î...