Fața ei era palidă iar capul îi era sprijinit de geam. Ochii ei erau închiși iar pieptul ei se ridica din ce în ce mai lent. El înaintă până se îndepărtase ceva de deal și trase pe dreapta. Îi verificase pulsul blondei și speriat, porni spre spital. Îi dăduse din spate un tricou de al său și o pereche de boxeri, nepăsându-i de ce avea să zică lumea. Își pusese mâna pe obrazul ei, simțind că arde. Frica se împrăștia în el. Opri în fața celui mai apropiat spital și intră cu ea. Era disperat. Nu știa ce se întâmplase cu ea. A strigat nervos când doctorul a luat-o fără a-i da lui permisiunea de a o însoți. S-a așezat frustrat pe un scaun cu mâinile în păr. Împușcătura aceea nu fu întâmplătoare. Era specială pentru ei și nenorocitul care făcuse asta avea să plătească. Dar Kyle încă nu înțelegea ce se întâmplase cu Raven. Arăta ca o stafie în mașină iar pulsul îi era aproape inexistent. Corpul îi ardea însă ea nu mișca deloc.
El rămase acolo câteva ore, gândindu-se la toate cele întâmplate între el și Raven. Nu și-ar ierta-o dacă ar pierde-o acum când poate spune că îi aparține. A mai rămas așa ceva timp, sfârșind să adoarmă pe acel scaun nenorocit." Cine e cu domnișoara blondă? " vine un doctor puțin amuzat și îl privește pe Kyle. Îl mișcă ușor pe brunet, acesta tresărind și speriindu-l chiar și pe doctor. " La naiba, tinere, nu mai sări așa. Aproape că era să fac pe mine. " răsuflă el ușurat și se așează lângă Kyle. " Tu ești cu blonda? " el afirmă scurt din cap. " E bine acum, o poți vedea îndată ce dorești. A suferit un șoc puternic iar creierul său nu a mai putut procesa nimic. Știi despre ce e vorba? "
" Da, știu. Acum o pot vedea? "
Kyle era nerăbdător să o vadă. Își făcea griji pentru ea. Era atât de fragilă și inocentă și avea nevoie de el să fie împlinită, protejată și iubită. Nimeni nu-i putea oferi toate astea în afară de el. Nici măcar necioplitul de Harry.
Brunetul a intrat în salonul ei, simțind o mică durere în piept. Urăște să o vadă așa slăbită și cu perfuzie. Urăște să o vadă lipsită de viață.
S-a așezat pe scaunul de lângă ea și a sărutat-o scurt pe buze. Nu se aștepta ca aceasta să-i răspundă, era inconștientă și el înțelegea doar că murea de dorul ei și de dorul buzelor sale.Nu o știa pe Raven fiind cea mai puternică femeie dar știa că avea să lupte pentru viața, fericirea ei și pentru el.
A așteptat o zi și o noapte. A strigat, a strâns-o în brațe, ar fi vrut să rupă firele alea nenorocite de pe ea și să se trezească, să-l sărute și să nu-i mai dea drumul niciodată. Nu plecase de lângă ea nici măcar până la baie. Voia să fie acolo când se trezea. Să fie prima persoană pe care o vedea când deschidea ochii. Habar nu avea de când punea atâta suflet pentru o persoană. O iubea pe Raven dintotdeauna dar nu se aștepta ca asemenea sentimente puternice să iasă din el.
Avea să se răzbune fără milă pe cel care provocase asta. Și avea o bănuială iar acel băiat avea să plătească cu vârf și îndesat. Kyle a tresărit ușor când mâna ei micuță i-o strânse pe a lui. Buzele ei pline tremurau ușor parcă vrând să zică ceva. Brunetul a sărutat-o lung pe frunte, așteptând să își deschidă diamantele albastre. O iubește atât de mult încât simte că i s-a îmbolnăvit inima de durere.
Raven și-a deschis ochii, simțind mici înțepături în ochi. Și-a întors ușor privirea spre bărbat și a încercat să schițeze un zâmbet.
El s-a năpustit disperat asupra buzelor sale, uitând complet unde se aflau și în ce stare era Raven. Își frământau buzele cu ardoare ca și cum ar fi ultima lor zi pe pământ.
Ea scoase un geamăt înfundat, simțind o înțepătură copleșitoare în inimă. Kyle se retrase ușor și o privi îngrijorat." Ky..le " șoptise slab și îi strânse mâna încet într-a ei. El era tăcut. Nu știa ce să spună, era doar fericit că o vedea bine, trează și doar a lui.
" Te iubesc. " îi spune el zâmbind și îi mângâie obrazul lent.
" Te iubesc. "
Au rămas privindu-se preț de câteva minute iar ea adormise la loc. El zâmbea privind-o și se așezase lângă ea, ținând-o în brațe. Se cuibărise în brațele lui, iar el adormi imediat alături de ea. Dacă nu se aflau într-o asemenea situație, se puteau considera fericiți. Și el avea să o facă cea mai fericită femeie din lume după ce ieșeau de aici.
Mâna ei firavă se plimba pe obrazul lui. Zâmbea doar știindu-l lângă ea. Era fericită că în sfârșit cineva îi oferea iubirea de care avea nevoie, iubirea pe care Harry nu a fost în stare să i-o ofere. Cât timp Kyle dormise, doctorul o anunțase că poate pleca oricând dorește și îi lăsase de asemenea niște haine și fișa de externare. Îl sărută scurt pe buze pe brunet, încercând să îl trezească. Ochii lui albaștrii i-au țintit pe ai săi. Părea uimit să o vadă îmbrăcată și mai ales că stătea deasupra membrului său, întărindu-se din ce în ce mai tare.
" Iubito.. suntem într-un spital și nu știu dacă ai vrea să ți-o trag chiar aici. " mormăie el încercând să nu își elibereze gemetele înăbușite care dădeau să iese la fiecare mișcare a blondei.
Ea și-a izbit puternic buzele de ale lui, mușcându-i-le cu poftă. Limbile lor se împleticiseră, fiecare vrând să domine. Un ciocănit în ușă îi treziseră la realitate pe amândoi, și s-au ridicat din pat văzându-l pe doctor la ușă." O să mă prefac că nu am văzut asta. " spune amuzat și le face semn cu capul spre ieșirea spitalului. " Apropo, eu sunt Mark Petersen. Mă puteți căuta în caz de orice. Iar tu, tinere, ai grijă de ea. " li se adresează și își scoate din buzunar o carte de vizită pe care Raven o luase.
" O să am. " îi răspunde Kyle mândru și pleacă, nu înainte de a-l saluta. Au intrat fericiți în mașină și s-au privit în ochi. Știți care e cel mai pasional sărut? Cel dintre ochi, înainte ca buzele să se unească.
Brunetul se simțise copleșit de ea și acceleră de pe loc. Îi mângâia lent coapsa subțire, atingându-i feminitatea. Raven a înghițit în sec și i-a îndepărtat mâna, vrând să îl chinuie puțin. Păcat că se chinuia la fel de mult și pe ea.Tresări speriată și își aminti de firmă. Astăzi trebuia să meargă la firmă. Se agitase știind că avea să fie dată afară dar își aminti că acum era un CEO al companiei și avea dreptul să facă orice vrea ea.
Kyle oprise mașina în fața casei sale și coborâ rapid din mașină, deschizându-i ușa blondei și prinzând-o în brațe. O dusese așa până în casă și nici că-și lua privirea de pe ea. Urcă în dormitor și deschise ușa. Amândoi și-au întors privirea spre pat cu ochii măriți de mirare. Și la dracu dacă viața nu te întoarce pe toate părțile și te testează în toate felurile posibile până cedezi. Și ce e mai rău e că fericirea vine când cedezi și te stingi puțin câte puțin, uitând și de fericire și viață..
CITEȘTI
Dorință obsesivă I
General FictionLa început, trăia în minciună o viață decentă alături de Harry, bărbatul care-și expune plăcerile în fața ei și care în același timp o distruge prin lucrurile pe care i le ascunde. Raven se îndrăgostește de Kyle, cel mai bun prieten al său cu care î...