M-am trezit agitată privind în jurul meu și respirând adânc și des, simțind cum lumea se prăbușește peste mine. Mi-am întors privirea în stânga mea, răsuflând ușurată că Harry era lângă mine. A fost doar un vis, îmi amintește conștința mea și mă întind înapoi în pat, privindu-l pe Harry. Era atât de frumos când dormea. Bineînțeles, treaz e un zeu al zilelor noastre, dar dormind pare atât de inocent și inofensiv. Mi-am trecut mâna lent peste obrazul său și i l-am mângâiat. A zâmbit slab la atingerea mea și m-am aplecat spre el, sărutându-l scurt. E al meu. E doar al meu și nu o să îl pierd. A fost doar un vis și nimic din el nu e adevărat. Harry nu e așa. Lui îi pasă de mine. Dar acel James.. semăna izbitor de mult cu Harry și ce îmi provoca în vis era înfiorător.
Am înghițit în sec și m-am întors cu spatele la Harry, cuibărindu-mă în brațele lui. A fost doar un vis.HARRY
Mi-am între-deschis ochii, văzându-mi pisicuța aproape căzând din pat. Mâna ei se odihnea pe noptieră iar aproape jumătate din corpul ei micuț și firav se odihnea pe marginea patului. Mi-am înfășurat mâna în jurul taliei sale de viespe și am tras-o mai aproape de mine, lipindu-mi buzele de ale ei. Știu că asta o enerveaza de dimineață fiindcă nu e spălată pe dinți, dar ținând cont că e atât de sexy nervoasă, merită să primesc o palmă pentru asta. A mormăit ceva punându-și perna peste față și m-am încruntat văzând că mă ignoră. Am tras bucata de cearceaf de pe ea și am văzut-o cum se ghemuiește lângă mine. I-am luat perna de pe față și i-am lăsat săruturi umede pe toată fața.
" Haide, iubito, trezește-te.. " mă smiorcăi și îmi plimb mâna pe abdomenul ei.
" Dar sunt obosită. Am avut un coșmar groaznic aseară, Harry. " oftează și își deschide ochii superbi și inocenți, privindu-mă. De ce îmi face asta de dimineață?
" Ce ai visat, iubito? " îmi trec mâna peste obrazul ei fin și o privesc atent, așteptând să îmi povestească.
" Nu.. nu e nimic important. " se ridică ușor din pat și se îndreaptă spre baie oftând.
A ieșit după ce și-a făcut rutina de dimineață presupun și m-a privit confuză. M-am ridicat din pat mergând spre ea și lipind-o de perete.
" De ce nu vrei să-i spui lui tati ce ai visat, pisicuțo? "
" Un bărbat, James, m-a răpit. Semăna cu tine și erați identici la gesturi și toate cele doar că el era mai în vârstă.. Tu te distrai cu o blondă, nici măcar nu îți păsa că eu eram închisă și mă gândeam doar la tine în timp ce el mă rănea. " a șoptit slab clipind des. M-am încruntat văzându-i lacrimile limpezi curgându-i pe obraji.
" Iubito. " e tot ceea ce reușesc să zic și o strâng în brațe cu toată forța mea. " Asta nu se va întâmpla. "
James. De ce l-ar visa ea pe James? Legătura dintre ei e cam imposibilă deoarece el a dispărut acum câțiva ani când ea era destul de mică. El știa de slăbiciunea mea pentru ea dar nu cred că ar încerca ceva doar ca să îmi facă mie rău, nu cu ea.
" Haide să mâncăm ceva. " incerc să schimb subiectul și o sărut lung pe frunte.
Am coborât jos cu ea de mână și i-am analizat ținuta. Fusta neagră îi acoperea jumătate din coapse iar maieul alb îi contura perfect sânii. Mi-am umezit buzele și am înghițit în sec, încercând să nu fac o scenă acum.
A deschis ușa și a ieșit înaintea mea, uitându-se în dreptul casei tatălui său. Îi era dor, știu asta și regret enorm. Și-a riscat relația cu familia ei pentru mine și nu aș putea-o dezamăgi, nu acum când e a mea și a făcut atâtea sacrificii pentru mine, pentru noi." Haide, iubito. " o prind de mână și înaintăm spre casa tatălui său. Trebuie să rezolvăm asta, nu o pot lăsa așa și nici pe el.
" Harry, nu, nu pot. "
Am ignorat-o și am intrat în curte, lăsând-o pe ea înainte. I-am auzit oftatul adânc și brusc m-am simțit atât de vinovat. Am intrat în casă și un urlet de durere s-a auzit din gâtul ei subțire. Corpul ei tremura iar lacrimile au început să-i curgă puternic pe față. Am dat-o ușor la o parte și am încremenit la scena ce se derula în fața mea. Corpul lui Christian zăcea în aer cu capul strâns de o frânghie.
RAVEN
Picioarele mi s-au înmuiat, corpul meu făcând contact cu parchetul rece. Toate sentimentele și amintirile se răzbunau asupra mea. Auzeam cuvintele dure pe care mi le spunea, sticlele de băutură sparte și certurile lui cu mama.
" Tată! " am strigat cu toată puterea mea.
Nu se putea ca tata să se spânzure, nu se putea să moară fără să îl știu împăcat cu mine. Harry s-a apropiat de mine cu o scrisoare în mână. Am luat-o în mână și am desfăcut-o tremurând.
" Nici nu știu cu ce să încep, probabil vei fi dezamăgită de mine, Raven, poate mă vei urâ sau poate mă vei înțelege. Nu mă pot scuza, niciun motiv din lume nu te poate face să mă ierți pentru ce voi face, dar probabil într-o zi îți vei da seama că a fost alegerea cea bună. Îmi cer iertare că te-am gonit, că nu te-am înțeles și nu am fost alături de tine în toți anii ăștia. Ți-am distrus copilăria și niciodată nu mă voi ierta și sunt sigur că nici Dumnezeu nu o va face. Adevărul e că de la plecarea mamei tale, viața mea a luat o întorsătură groaznică. Tu ști prin ce am trecut amândoi, ști că de atunci nu mai am liniște. Da, am iubit-o și o voi iubi mereu chiar și de acolo de sus. Casa, firma și cardurile îți vor reveni ție, mă bazez pe tine, puștoaico. Îmi pare rău că trebuie să te fac să treci prin asta, chiar îmi pare rău, dar ne vom întâlni cândva acolo sus. Sper ca Harry să aibe grijă de tine, Raven. Te iubesc.
- Tata "Mă înecam în propriul meu plâns, strângând hârtia la piept. Nu m-am obosit să mă ridic de jos și nici nu am observat când Harry îl dăduse jos. A dat câteva telefoane iar după câteva ore totul era pregătit pentru înmormântarea de mâine. Nu am fost în stare să mă ocup personal de asta și regret, dar în momente ca astea chiar mă bucur că îl am pe Harry lângă mine. Nu știu dacă face toate astea pentru mine sau pentru tata, sau pentru amândoi dar acum sunt sigură că voi rămâne aici cu el.
Dar până la urmă viața asta nu e corectă, e o curvă iar apoi mori. De asta trebuie să o trăiești cât mai bine pentru că nu se știe niciodată când ți se poate tăia firul.
CITEȘTI
Dorință obsesivă I
General FictionLa început, trăia în minciună o viață decentă alături de Harry, bărbatul care-și expune plăcerile în fața ei și care în același timp o distruge prin lucrurile pe care i le ascunde. Raven se îndrăgostește de Kyle, cel mai bun prieten al său cu care î...