Chapter 1 - Misfortune

4.2K 266 72
                                    

״הנה לך יקירי״ חייכה אימי והושיטה לאחי נעלי ספורט חדשות בצבע אדום. ״מזל טוב״

הן החליפו את הזוג הישן שהוא נעל במשך השנתיים האחרונות. הוא גדל מהן במהירות ולכן נאלץ לקפל את אצבעות רגליו בשביל שיוכל ללכת בהן. הן היו נעליו היחידות, אם לא מחשיבים את נעלי הבית. אך הוא מעולם לא התלונן, מעולם. אני ואימי גילינו את זה רק לפני כמה שבועות, כששמנו לב שהוא צולע, וראינו שהבהונות (בוהן ברבים - הערת המתרגמת) שלו שבורים.

לא יכולתי להאמין שג׳קי כבר התחיל את שנות העשרה שלו. האח הקטן שלי גדל. הוא היה האדם הטהור והכנה ביותר שהכרתי, והגיע לו הרבה יותר מנעלי ספורט חדשות ליום ההולדת שלו, אבל זה היה כל מה שיכלנו להרשות לעצמנו לתת. הרגשתי נורא, כי לא יכולנו אפילו לעטוף את המתנה בנייר עטיפה. אבל ידעתי שאנחנו צריכים לחסוך כל שקל בשביל שנוכל לשלם את שכר הדירה שלנו בסוף החודש. הדירה שלנו אמנם היתה קטנה, ובחלקים רבים הקירות התקלפו, אך היה לנו מזל שהייתה לנו קורת גג מעל ראשינו.

מאז שאבא שלי נפטר לפני חמש שנים, אימי, אחי ואני עברנו שלבים רבים של גיהינום. השלב הראשון היה צער ויגון, השלב השני קבלת בעיטה מחוץ לבית שלנו, השלישי שהיו לנו לא יותר מכמה מאות בחסכונות הבנק שלנו ועשינו כל מה שיכולנו בשביל למצוא מחסה, והאחרון היה מציאת דירה שצריך לעבוד כמו חמורים בשביל לגור בה.

אימי עבדה במרפאה וטרינרית שהיתה בבעלתו של אדם עשיר ששמו ריצ׳ארד, שהיה גם בעל הדירה ששכרנו. הוא היה אדם ערמומי ואכזרי, והכריח אותה לנקות את השירותים ואת הצואה של בעלי החיים בשביל שתוכל לקבל את שכר העבודה שלה.

ג׳קי ואני נאלצנו לפרוש מהלימודים מכיוון שהתשלומים עבור בית הספר שלנו עלו בצורה קיצונית, ובתי ספר אחרים היו יקרים עוד יותר. זה היה הקורבן העיקרי, אך לא היה לנו מה לעשות. אחי לא הגיע כמעט שנה שלמה בגלל שלא יכלנו לשלם עבור הלימודים שלו, ואני פיגרתי בחומר בצורה משמעותית. לא יכולתי לעבור את כיתה ח׳ למרות שכבר הייתי בת שבע עשרה. זה היה נורא מביך.

לא הצלחנו לשלם את שכר הדירה שלנו כבר שלושה חודשים, לכן החודש הזה נצטרך לשלם פי שלוש יותר. אימי סבלה מהתקפי מיגרנות בימים האחרונים, ולא ידענו מאיפה נוכל להשיג סכום כסף כזה. התחננתי בפניה שתיתן לי ללכת לעבוד כדי שאוכל לעזור, אבל כמו תמיד, היא סירבה אפילו להקשיב.

ג׳קי בחן בזהירות את נעלי הספורט החדשות לפני שקפץ בחיבוק על אימי. ״הן בטח עלו הון! לא היית צריכה״

״ובכן, מותר לנו להוציא כסף רק על דברים הכרחיים, וזה אחד מהם״ היא לחצה נשיקה אל מצחו.

Baby Doll - H.SWhere stories live. Discover now