לא יכולתי לישון כמו שצריך בלילה כך שנשארתי ערה עד השעה 4 לפחות. בבוקר התעוררתי מוקדם מהרגיל והכנתי לעצמי דגנים עם חלב בשביל להרגיע את הבטן שלי, אך זה לא עזר. לא עבר זמן רב עד שהבנתי שהאי נוחות שהרגשתי לא הייתה בגלל קיבה ריקה.
התיישבתי במרפסת הקידמית ושיחזרתי את אירועי הלילה הקודם.
למרות שאימי תמיד אמרה שזה ״מטומטם ומיותר״, תמיד תהיתי איך זה כשבן מנשק אותך. ועכשיו הבנתי שזה לא היה כמו שציפיתי. ברור, כי זה לא היה עם הבן אדם הנכון. מה חשבתי לעצמי?
זאת לא הייתה נשיקה אמיתית. למעשה, זה היה יכול להחשב כהטרדה מינית. הוא היה שיכור, ולכן אין לזה שום משמעות עבורו. ועבורי. לכן זה לא אמור להטריד אותי. האם זה מטריד אותי?
בכל מקרה, אני לא כועסת. נעמדתי ליד החלון והנחתי למחשבות למלא את ראשי. לפתע עיניי קלטו את הדוור.
פתחתי את הדלת ורצתי אליו. ״חכה רגע!״ קראתי ומיהרתי אל השער. הוא כנראה לא שמע אותי מכיוון שהוא המשיך ללכת קדימה, מזמזם את השיר ששמע באוזניות.
״סלח לי!״ צעקתי ואחזתי בשער. הנער הוציא את האוזניות מאוזניו והתקרב אלי.
״היי״ הוא חייך והעביר את אצבעותיו בשיערו.
״היי, אני צריכה שתשלח את המכתב הזה לכתובת שרשומה פה״ הצבעתי על הכתובת שרשמתי על המעטפה הקטנה והמקומטת.
״הו, בטח. זאת העבודה שלי. לא יכולת פשוט לשים את המכתב בתיבת הדואר?״ הוא גיחך.
״לא,זה מסובך״
״אוקיי״ הוא גיחך. ״אם תרצי אני אוכל להעביר אותו באופן אישי אפילו״
הנער הביט אל מאחורי גבי והשתתק. הסתובבתי ועקבתי אחר מבטו. זה היה הארי. הוא עמד על יד הדלת, ידיו שלובות על חזהו. נאנחתי לנוכח חוסר המזל שלי. למה הוא חייב לצוץ משום מקום כל הזמן?
פניתי במהירות אל הנער, ״לך״
״האם זה מכתב?״ הארי הצביע על המעטפה שהיתה בידו של הילד. ״אני יכול לראות?״ שאל בזמן שהתקדם אלינו.
הדוור הצעיר הביט בי בדאגה ולאחר מכן הוריד את מבטו ונשף בעצבנות. ״אני רוצה לראות את המכתב הזה״ הארי דרש.
״כ-כמובן״ הוא הסכים והעביר במהירות את המכתב להארי.
***
YOU ARE READING
Baby Doll - H.S
Fanfictionבקהילה מושחתת שבה נערות צעירות נמכרות לגברים לצורך הנאה בלבד, והן נשמרות כל עוד הגברים רוצים בכך, הדברים מקבלים תפנית כאשר בנו המפונק של איש עסקים עשיר, שובר את כל החוקים בעולם המעוות של הבייבי דולס. ©כל זכויות התרגום שמורות לי.