לשמחתי, הארי הלך לקולג׳ והשאיר אותי לבד בבית. עשיתי כמיטב יכולתי לא להתקע בו בבוקר, מה שאומר שעזרתי לגברת בריפן לבשל ולשטוף כלים. הוא לא טרח לדבר איתי בכל מקרה, אבל יכולתי לחוש את המבטים שלו עלי, מתוך סקרנות כנראה, לא מתוך תאווה.
אני יודעת שאני פה רק יומיים ובקושי דיברנו, אבל האפשרות שהוא נמשך אליי מגוכחת לחלוטין. את האמת, זה נהדר. כל מה שאני רוצה זה שהמצב ישאר כמו שהוא עכשיו. בחורים כמוהו בבירור היו מעוניינים בבלונדיניות רזות עם עיניים כחולות.
כן מר ריצ׳ארד, בחרת היטב.
חה.בשעות הצהריים סיירתי באחוזה בכדי לראות אותה באור בפעם הראשונה. ווילונות הכתיפה הכבדים היו מוסתים, התקרה הייתה גבוהה במיוחד והמדרגות המקשרות בין שתי הקומות היו עשויות מעץ כהה. היה קשה להאמין שכל המקום הזה שייך לאדם אחד.
פסעתי לאורך המסדרונות הארוכים, נוקטת בצעדים זהירים על אריחי הקרמיקה. על הקירות היו תלויות כל מיני יצירות אומנות ממוסגרות, אך כולן היו תפלות וחסרות צבע. אולי אני פשוט לא יודעת להעריך אומנות.
היה לי מוזר לא לראות אף תצלום משפחתי, עד שנתקלתי בדיוקן גדול בסוף המסדרון. מסיבה כלשהי, התקרבתי בשביל להביט בו במקרוב. הייתה שם אישה רזה בעלת שיער יפה מאוד, לפי דעתי, וילד קטן שישב בחיקה.
למרות שלילד היה שיער חלק שסופר בצורת פטרייה, הוא היה דומה להארי. הנחתי שהאישה הייתה אימו. החיוכים שלהם נראו אמיתיים ולא כאלה שמחייכים רק בשביל התמונות. ולמרות שרק שניהם היו שם, זאת הייתה תמונה משפחתית יפה.
״טליה!״ קפצתי כששמעתי את גברת גריפן קוראת לי. נסוגתי במהירות מהדיוקן ורצתי במסדרון.
הבית היה כל כך גדול שלא יכולתי להיזכר מאיפה הגעתי ולאן אני צריכה לפנות. ״טליה!״ היא צעקה שוב.
״באה!״ צעקתי בחזרה, מגיעה סוף סוף אל המדרגות.
ירדתי במהירות ועשיתי את דרכי אל גברת בריפן שחיכתה לי בסלון. ״יש ילד בחוץ, הוא קורא לך״ אמרה בקול שקט.
הסטתי את הווילון וראיתי את אחי. מה לכל הרוחות הוא עושה פה?
הוא התחיל לקפץ ולנופף בידו כשהבחין בי. ״זה אח שלי״ הודעתי לגברת בריפן. עזבתי אותה מופתעת ורצתי אל דלת הכניסה.
ג׳קי חיבק אותי במהירות ברגע שהדלת נפתחה. ״מה אתה עושה פה?״ התיישרתי, דוחפת אותו קלות לאחור. ״אתה יכול להכנס לצרות אם זה יגיע לריצ׳ארד. איך מצאת אותי בכלל?״ הצצתי אל מאחורי גבו, בתקווה למצוא אמצעי תחבורה כלשהו. ״רק אל תגיד לי שהלכת ברגל עד לכאן!״
YOU ARE READING
Baby Doll - H.S
Fanfictionבקהילה מושחתת שבה נערות צעירות נמכרות לגברים לצורך הנאה בלבד, והן נשמרות כל עוד הגברים רוצים בכך, הדברים מקבלים תפנית כאשר בנו המפונק של איש עסקים עשיר, שובר את כל החוקים בעולם המעוות של הבייבי דולס. ©כל זכויות התרגום שמורות לי.