״שבי״ הארי ציווה. אני עדיין לא מרגישה בנוח לידו, אבל בכל זאת התיישבתי.
הארי הביט בתפריט לכמה דקות ואז הניח אותו על השולחן כשהוא סוף סוף הגיע להחלטה מה הוא יזמין. זה היה מצחיק. ממבט ראשון, אתה אף פעם לא תחשוב שבחור כזה ילך לחנות ממתקים בשביל לאכול מאפינס או מקלות פופס אבל...הנה הוא פה. בטוח כמו תמיד.
מלצר צעיר ניגש אלינו והארי הצביע על מה שבחר. ״תביא לי את המקלות פופס האלה. מנטה ושוקולד״
״בחירה מצוינת״ המלצר חייך אליו ורשם בפנקסו את ההזמנה. ״משהו לשתות?״
״תן לנו קצת בירה שחורה״
״הו, אני חושש שהיא נגמרה. אבל יש לנו לימונדה, המשקה האהוב של הלקוחות״
שפתיו של הארי התכווצו מעט בזמן שהוא לקח שוב את התפריט ובחן את המשקאות שהם הציעו.
גבותיו הצטמצמו מעט בזמן שקרא, יוצרות קמטים קטנים על מצחו. פתאום היה לי את הדחף לצחוק על כמה שהוא רציני. שמתי לב שעיניו היו בצבע ירוק. אני כמעט ולא ראיתי אנשים עם עיניים ירוקות.
עיניו זינקו מעלה בשביל לפגוש את שלי ואני מיד השפלתי את מבטי. הייתי מובכת. האם בהיתי בו כל הזמן הזה? לא התכוונתי. פשוט...לא היה לי משהו אחר להסתכל עליו.
״אני אקח קולה דיאט״ הארי אמר למלצר ואז שוב הביט בי. ״את רוצה את אותו הדבר?״ אני חושבת שהוא אחד שרגיל להחליט על הכל.
״אני פשוט אקח מים״
״מים? זה משעמם״
״אני לא אוהבת קולה דיאט״
הוא הביט במלצר שנאנח בחוסר סבלנות. ״שמעת אותה״
המלצר חייך חיוך מאולץ והלך משם. הארי נשען אחורה והרגשתי את עיניו עלי.
״תרגעי״ אמר.
״מה?״ הסתכלתי עליו.
״את תמיד כל כך לחוצה. תשתחררי״ הוא משך בכתפיו.
״ככה אני״
״אז את צריכה לשנות את זה. בת כמה את שוב?״
״שבע עשרה״
״תראי,״ הוא הצביע עלי. ״שכחתי מזה. חשבתי את בת ארבעים״ הוא צחק מהבדיחה של עצמו.
״קורע מצחוק״ שמרתי על פנים רציניות.
הסתכלתי על שפתיו נזכרתי ברגע שבו הן היו צמודות לשלי.
YOU ARE READING
Baby Doll - H.S
Fanfictionבקהילה מושחתת שבה נערות צעירות נמכרות לגברים לצורך הנאה בלבד, והן נשמרות כל עוד הגברים רוצים בכך, הדברים מקבלים תפנית כאשר בנו המפונק של איש עסקים עשיר, שובר את כל החוקים בעולם המעוות של הבייבי דולס. ©כל זכויות התרגום שמורות לי.