הרגליים שלי נגררו לאורך המסדרון הארוך של הקומה השניה. אני לא יכולה לעשות את זה. אני לא יוכל לעבור את זה אף פעם. לחצי את גבי אל הקיר הקר והקשה והחלקתי מטה. הבאתי את ברכיי לחזי והנחתי לדמעות לצאת החוצה.
אין לי מושג מה אני הולכת לעשות.
ראשי הסתובב בבהלה כאשר שמעתי רעם עוצמתי מבחוץ. אחריו באו עוד כמה רעמים, ולמרות שהם היו קטנים יותר הם עדיין הקפיצו את ליבי. לאחר כמה שניות, מצאתי את עצמי בחושך מוחלט. פשוט נהדר.
החלטתי שאני חלשה מידי בשביל לקום ולחפש את חדרי באפלה הזאת, לכן חיבקתי חזק יותר את ברכי ונשארתי לשבת במקומי.
עיניי כבר החלו להעצם כשלפתע ראיתי עיגול אור שמתקדם לעברי. לא לקח לי הרבה זמן בשביל לראות את הארי כשבידו נר דולק.
״הנה את״ הוא החזיק במרפק שלי וניסה להקים אותי.
נעמדתי וניגבתי את הדמעות מעיניי, אפילו שהיה קשה להבחין בהן בחושך הזה. ״למה אני תמיד מוצא אותך במצבים הכי מוזרים? למה את יושבת כאן?״ שאל הארי, אחיזתו הדוקה סביב הזרוע שלי.
הבדלי הגובה בינינו גרמו לי להרים את סנתרי מעלה בשביל להביט בו, מאפשרת לאש הקטנה של הנר להאיר את פני. ״ובכן? את מתכוונת להסביר?״ הוא שאל שוב.
לפני שהספקתי להגיב, נשמע רעם נוסף שהקפיץ אותי קרוב להארי. לאחר כמה דקות, השקט חזר ונשמעו רק טיפות הגשם שבחוץ. רק כששמעתי את נשמותיו של הארי הבנתי עד כמה שהייתי קרובה אליו. הבטתי מטה וראיתי את אצבעותי שתפסו בחולצתו המשובצת.
האינסטינקט הראשוני שלי היה להתרחק, אך זרועו התערבה והחזיקה אותי במקום. הרגשתי את סנתרו מונח על ראשי. ״בואי נלך מכאן״ הוא לחש.
הארי הוביל אותי לחדרו, מנווט את דרכו בעזרת אור הנר. הוא בטח הבין שאני מפחדת מרעמים בגלל שהוא החזיק אותי קרוב אליו כל הזמן שהלכנו.
״כמה זמן תמשך הפסקת החשמל?״ שאלתי אותו כאשר נכנסנו לחדר.
״כנראה עד הבוקר״ הוא ניגש אל הדלת וסגר אותה. לאחר מכן הוא השליך את עצמו על המיטה, מתמתח ופולט אנחה.
״אימי ואני נהגנו להכין נרות בכל מיני צורות ובכל פעם שהיו הפסקות חשמל, הדלקנו אותם וראינו איך הם נמסו. זה לא קרה הרבה, אבל אלה היו הרגעים הכי טובים בילדותי״ הוא פלט צחקוק קטן.
״איפה שאני גרה, הפסקות חשמל קורות כל הזמן. לפעמים ההנהלה עושה זאת בכוונה בשביל לגבות יותר כסף מהתושבים, דבר שלא כל כך עוזר למצב הכלכלי שלנו״ משכתי בכתפיי.
YOU ARE READING
Baby Doll - H.S
Fanfictionבקהילה מושחתת שבה נערות צעירות נמכרות לגברים לצורך הנאה בלבד, והן נשמרות כל עוד הגברים רוצים בכך, הדברים מקבלים תפנית כאשר בנו המפונק של איש עסקים עשיר, שובר את כל החוקים בעולם המעוות של הבייבי דולס. ©כל זכויות התרגום שמורות לי.