הראש שלי הסתחרר והמחשבות שלי היו בכל מקום. הפגיעות שלי הפחידה אותי. תמיד הייתי תחת חסות אמי...מעולם לא נחשפתי לסכנה כזו.
סוודר צמר עטף אותי והסתיר את כותונת הלילה שלבשתי. למרות שזה גרם לי להרגיש כמו ילדונת מאובטחת, זה היה עדיף מכלום. לא היה לי זמן לקחת איתי שום דבר.
המעלית הייתה ישנה, לכן היא עצרה מדי פעם לכמה שניות, אבל אז המשיכה לרדת. בדלת המעלית השתקפה תמונה מעוותתת של ארבעתינו. שלושה דמויות כהות הקיפו דמות קטנה, שהייתה בעצם אני.
״לכל דבר יש מחיר, יקרה שלי״ קולו הנמוך והצרוד של ריצ׳ארד העביר בי צמרמורת. ״אמא שלך צריכה ללמוד לקח. היא לא יכולה פשוט לחיות על כספם של אחרים״
״הי-היא התכוונה לשלם״ השבתי בחולשה.
״זה מה שכולם אומרים״ הוא צחק, והרים מעט את כובעו.
הדלתות נפתחו בכיוונים מנוגדים וחשפו את חשכת הלילה. קיוויתי שמישהו יהיה שם... אולי גברת וינטרס תשקה את הפרחים שלה שוב. אולי היא תראה אותנו ותבין איזה מפלצת ריצ׳ארד באמת היה. אולי היא תיקרא לעזרה.
התקוות שלי התנפצו כאשר לא ראיתי אף אחד באופק. ריצ׳ארד היה חכם, הוא רצה לוודא שאף אחד לא יראה אותי. יצאנו מהיציאה האחורית שבה עומדים כל פחי האשפה ושקי הפסולת. היו שם גם כמה כלבי שמירה שהחלו לילל ולקפץ כשראו אותי.
תהיתי למה ריצ׳ארד היה צריך לשים כלבי שמירה מאיימים כל כך. הרי הוא בעצמו היה מספיק רע ומאיים בשביל לגרום לי ללכת אחריו.
מכונית שחורה הוסוותה ברקע הכהה, מפני שמקור האור היחידי היה הירח. ״בבקשה״ ייבבתי כאשר מצאתי את עצמי נגררת אל המכונית.
״אל תיהי מטרד עכשיו״ הקניט אותי הבריון הנמוך, בזמן שפתח את דלת המכונית.
ריצ׳ארד התיישב במושב הקדמי, והבריון הנמוך התיישב לידו, במושב הנהג. זזתי לקצה המושב שלי בכדי לאפשר לבריון השני להתיישב. הדרך הייתה טלולה ומלאת אבנים, ולא פעם ראשי פגע בדלת המכונית. בסופו של דבר, התקפלתי לכדור ועצמתי את עיניי בניסיון להימלט מהמתרחש. שמעתי במעורפל את צחוקם ריצ׳ארד ושני הגברים האחרים, אך הייתי עסוקה בלהרגיע את הפעימות המהירות של ליבי.
***
עיניי התרגלו בכאב אל האור הבהיר שקרן עלי כשהתעוררתי. לאחר כמה דקות, כאשר דעתי הצטוללה (מהמילה צלולה - הערת המתרגמת), הבנתי שהאור לא היה כל כך בהיר, פשוט עצמתי את עיניי למשך זמן רב. שינה ארוכה ונוחה כמו זאת הייתה זרה לי.
התיישבתי על המיטה והתבוננתי מסביבי. הבחנתי בסוודר שלי שהיה זרוק בפינת החדר.
YOU ARE READING
Baby Doll - H.S
Fanfictionבקהילה מושחתת שבה נערות צעירות נמכרות לגברים לצורך הנאה בלבד, והן נשמרות כל עוד הגברים רוצים בכך, הדברים מקבלים תפנית כאשר בנו המפונק של איש עסקים עשיר, שובר את כל החוקים בעולם המעוות של הבייבי דולס. ©כל זכויות התרגום שמורות לי.