İKRAR!...

159 16 0
                                    

Herkesin sakladığı bir şeyler var şu hayatta...Benimse,saklayamadıklarım...Gün gibi ortada bıraktıklarım...Çünkü ben kartlarımı hep açık oynadım...Kimseden çekinmeden,korkmadan!...Plan program yapmadan.Anın gerektirdiği gibi yaşadım.Ne eksik ne fazla! Tamda kararında! Fakat ihanet için biçilmiş kaftan şu yaşantım,avcı iştahıyla dişlerini bileyenlerin her zaman dikkatini çekti.Usulca yaklaşıp,ustaca konuya vakıf olan dost görünümlü,soytarılar;beni hep zayıf ve akıl yoksunu zannetti.Oysaki;neden geldiklerini,ne zaman gideceklerini,ne zaman ihanet edeceklerini;onlar daha hamle yapmadan biliyordum.Hep bekledim biliyor musunuz? '' Belki bu kez düzelecekler,belki bu kez karakter sahibi olacaklar'' diye...Hiçbir zaman evdeki hesap çarşıya uymadığı gibi,beklentilerim de adresini bulmadı...Sade,samimi,sıcak bir sohbet içeren zamanlarımız köreldi...Güvenilir,inanılır diyeceğimiz insanlar azaldı...Ve her şey başa sardı!...İçlerinde en delikanlı '' aşk! '' vardı,onu da zamanın kucağından kurtarayım derken;içimi,dışımı,canımı yaka yaka,çıplak bir veda aldı...Fakat üzmüyor artık bunlar beni bayım! Öldürmeyen acı,güçlendirir diye boşuna söylenmemişler! Her şeye inat ve ısrarla mücadeleme devam ediyorum...Üstelik,iki gözüm ve iki kulağım açık!

- İkrar,inat,ısrarla;

Aldırış etmiyorum artık geçen zamanın telaffuzuna!


Gönül YorgunluğuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin