✴Kapitulli 1✴

2.1K 106 23
                                    

Pershendetje! Une sapo kam filluar nje histori te re timen te quajtur All we need is love. Fillimi mund te jete paksa i cuditshem por historia ime sa vjen e permiresohet. Shpresoj t'ju pelqeje! Si pjese e pare qe eshte dua te di mendimin tuaj keshtu qe komentoni dhe me lini pershtypjet tuaja. Faleminderit.

Kush jam une? S'po e njoh me veten time. Te gjithe me thone se kam ndryshuar, a thua te jete e vertet kjo apo eshte thjesht arsyeja se une jam rritur?! Huhh gjith keto mendime po me vrasin ne keto dite vjeshte. Ndihem keq jam e lodhur e sjam ne gjendje te bej asgje.
Nje prezantim te shkurter per veten time: une quhem Nancy Willow, jam 17 vjec per 1 muaj fiks bej 18 normal po te jem gjalle deri atehere nejse kjo eshte nje histori tjeter do t'jua tregoj me vone arsyen. Rikthehemi ku ishim: jetoj ne Minesota, USA me familjen time domethene me prinderit, vellain tim te vogel and oh dhe nje gje tjeter My life sucks!!
Une gjithmone kam qene nje adoleshente jo si te tjerat. Nuk kam qene ajo vajza e cila ishte full of drama, nuk doja te lidhesha me djem te bukur, nuk doja te filloja me ato romancat apo te merrja puthjen e pare, nuk doja te vishesha ekstravagante vetem per ti rene ne sy djemve.
Jo perkundrazi une isha nje vajze e ndrojtur, e brishte qe thyhej shum lehte, isha si ato kukullat prej porcelani. Nuk kisha temperament te forte dhe as nje karakter luftetar. Une isha thjesht une Nancy. Te gjithe ne shkolle dhe njerezit qe kisha perreth meje keto cilesi shikonin te une. Jam mjaft inteligjente dhe me rezultate te larta ne mesime. Por gjate gjithe jetes sime jam ofenduar e share kaq shume here, pra gjithmone kam ndjere ate ngacmimin ose ndryshe bullying.
U futa ne nje depresion te thelle dhe gjithmone e me shume po mendoja vetevrasjen. Ajo me dukej zgjidhja me e mire sepse askush s'me kuptonte, askush nuk dinte se cfare ndjeja une apo cfare mendimesh kisha, askush nuk interesohej per mua, isha vetem pa asnje mbeshtetje. Nuk dua te dukem ajo vajza mendjelehte qe qan se e la i dashuri por une... Gjithcka qe doja ishte thjesht pakez dashuri asgje me teper dhe jo ofendime sharje apo tallje nga te tjeret.
Ndihesha bosh tashme nuk me interesonte me asgje prej gjeje. Kam qare kaq shume.. Isha e vendosur te largohesha pergjithmone ...

All we need is love (shqip)Where stories live. Discover now