✴Kapitulli 21✴

489 43 8
                                    

Nje dite tjeter kishte nisur. Cohem ate mengjes dhe e pergjumur sic isha, me nje sy hapur e me nje mbyllur, shoh oren qe ndodhej mbi komodine pasi Iphone me ishte fikur sepse une si gjithmone e le pa karikuar deri ne perqindjen e fundit.
Shitt!! Qenka 07:40!!! Po une ne 8 duhet te jem ne shkolle!! Me duhet dhe te flas me Nickun!! Po pse nuk me zgjoi njeri te pakten?!
Atehere me doli gjumi direkt si me magji! Eh c'na duhet te heqim ne nxenesit perdite kur cohemi ne kete orar. Kaq e veshtire eshte te behet shkolla ne oren 10. Kaq shume po kerkojme valle ?! -.-
Shkoj, laj fytyren, dhembet, marr ato rroba qe me dolen perpara, rregulloj floket ( qe vetem rregullim s'ishte se thjesht i leshova), marr canten dhe zbres poshte. Edhe vete u habita sesi u bera gati aq shpejt. Shoh nga dhoma e Nickut, jo dera ishte mbyllur. Mos ndoshta ai kishte ikur e me kishte lene vetem?! I zbres aq me shpejtesi shkallet saqe po te bija, pa frike mund te thyeja ndonje brinje. Shkoj poshte dhe c'te shoh! Ne kuzhine ishte vetem babai me pizhame, i ulur ne tavoline ,me nje filxhan kafe ne dore, duke lexuar gazeten. Papritur ngre syte per te marre kafen e me jep nje veshtrim te habitur.
-Babi ku eshte Nicku? Mos me thuaj se iku e me la vetem!
- Po cfare po thua Nancy? Pse je cuar kaq shpejt? Ora eshte 06:50. Duhet edhe 1 ore qe ju te shkoni ne shkolle.
- Cfaree?!! Por une e pashe oren ishte 07:50
- Mos ndoshta ke qene pergjumesh dhe e ke pare gabim. Me thote babai qete pa i ngritur syte nga gazeta.
Shkoj dhe njehere me vrap ne dhomen time, marr oren por jo une nuk isha gabuar. Ajo dreq ore tregonte perseri 07:55 tashme. Ishte 1 ore perpara dhe akrepat e ores nuk nderroheshin .Mesa di une, ora ime punonte " Ndoshta eshte prishur. I ka ardhur dhe kesaj fundi "thashe me vete dhe zbrita poshte. Tashme isha veshur dhe nuk mund te flija me edhe pse nuk doja t'i ndahesha krevatit tim te dashur e te bute. Nuk me besohej qe isha bere aq gjumashe. Haja inat me veten pse u cova shpejt, e u bera gati si e cmendur. Po pse me ndodhin mua te gjitha njehere?!
Shkoj poshte te babai , hedh canten pertoke dhe ulem prane tij.
- Daddy, me ishte prishur ora. Une mendova se isha vone por qenkam zgjuar me shpejt nga te gjithe! Them duke qeshur.
- Akoma me mire Nancy. Ndihesh me e fresket kur zgjohesh shpejt. Me kete rast i ben shoqeri dhe babushit tend te dashur.
- Po sigurisht. :)
- A do pak kafe?
- Po faleminderit.
Me duhet te kthjellohesha nga ajo cmenduria e mengjesit. Kafeina ishte zgjidhja me e mire.
Pas nje bisede te kendshme me babane, duket Nicku te shkallet duke zbritur per ne kuzhine. Ne fakt une prisja qe te me shihte me habi pse isha bere gati aq shpejt sepse zakonisht jam une ajo e cila vonohet me se shumti. Ne fakt ndodhi e kunderta. Ne fytyren e tij dallohej nje lloj gezimi qe nuk donte ta shprehte dhe nuk e kuptoja arsyen pse.
- Miremengjes Z.Willow.
- Miremengjes Nick. Nancy sot eshte bere gati me heret sec duhet. Je me fat nuk do te te duhet ta presesh me. Tha babai duke qeshur.
- Aa po e vura re. Tha Nicku duke buzeqeshur lehte. - Nancy eja te shkojme.
- Ne rregull erdha.
Pasi putha babane ne faqe dhe i dhurova nje buzeqeshje te embel, u nisa pas Nickut. Ecim te dy dhe fillojme te bisedojme rruges. Papritur Nicku ndalon ne nje vend e me thote:
- Ate oren ne dhomen tende mos e hidh ne plehra. Une qe po e shikoja e cuditur sikur ai te fliste percart i them:
- Po pse, ajo eshte prishur tashme.
- Jo nuk eshte! Isha une ai qe nderrova akrepat e ores..!! Tha Nicku duke qeshur.
- Ti cfareeee!!! Po une u zgjova si nje e cmendur kete mengjes duke menduar se ishim vone! U bera gati per 5 minuta! E di ti sesa e veshtire eshte per nje vajze qe te behet gati per 5 minuta?!! U ndava nga krevati im i dashur e i mire vetem qe te flisja me ty, por dera jote ishte e mbyllur! Kur po zbrisja desh rashe nga shkallet, i shpetova nje aksidenti fatal :p vetem qe te shkoja poshte se mendova mos kishe ikur! E kupton se cfara traume me ke bere te perjetoj. :p
Oh Nick I'm such gonna kill you!! I thashe te gjitha keto pa marre fryme, ne ate acarimin total ku ndodhesha duke i bertitur Nickut perballe. Pasi mbarova, mora fryme e fillova perseri:
- Pse e bere gjith...
Por nuk e mbarova dot fjaline time sepse Nicku me kapi nga faqet me doren e majte, duke i afruar ato me njera tjetren e duke bere qe anet e buzeve te mia te puthiteshin. Ngjaja tamam si nje peshk. :p (fotoja lart ) dhe me puthi ne faqe. S'kisha c'te beja me. Nuk flisja dot e pushova ne moment.
- Ne rregull, ne rregull, me fal. E bera thjesht si denim sepse cdo gje qe them une ti e merr per keq sic ndodhi dje. Me thote Nicku me qetesi e cila pason me nje veshtrim te embel prej syve te tij blu... Pasi kishte mbaruar se kapuri faqet e mia, me perqafon e me thote:
- Une te dua shume Nancy dhe kurrsesi nuk do te te propozoja ate gje derisa te vinte momenti i duhur. Ti duhet te me kuptosh..
- Po e di.. Te kerkoj falje dhe une por thjesht mendova se.. Lere fare. Rendesi ka qe u sqaruam. Love u!!
- Me too!!
- Por ta dish qe me ke borxh 1 ore gjume nga sot ne rregull !
- Hahahaha akoma te gjumi e ke mendjen ti.
- Hehe njehere me le pa fjetur deri ne 3 te nates pastaj ne mengjes me zgjon 1 ore me perpara se c'duhet! Cfare pret ti?! Normal qe per te do te mendoj! Nese sot me ze gjumi ne klase, dije se ky eshte vetem faji yt!, I them une duke qeshur teksa ecja me te dhe ne te njejten kohe, ndjeja krahun e tij mbi shpatullen time.
-Mire nuk do e perseris me..
Ajo dite nisi paksa ndryshe por gjithcka u rregullua. Mesova nje veti tjeter timen: te behesha gati per ne shkolle ne vetem 5 minuta :p
Nderkohe Nicku ishte thjesht.. Nicku. E doja , ndjeja nje galaksi te tere mendimesh ta panumerta per te. Ai me habiste per mire cdo dite e me shume. Kisha rene brenda, ne gjithe kuptimin e fjales. Te pakten ai me pranine e tij me bente te harroja gjithcka rreth meje. Ne njefare menyre ky ishte dhe kuptimi i dashurise apo jo. Te kishe dike qe ndjente dicka per ty, te te mendonte cdo moment, te perkujdesej, te te mbeshteste ne cdo veprim tendin sado i rrezikshem te ishte ai. E nese do te zhgenjeheshe pikerisht ai person te gjendej prane aty per ty, duke te te dhuruar ate ngrohtesine e nevojshme per te kaluar cdo veshtiresi qe mund te sjelle jeta.
Ne asnje menyre nuk deshiroja qe lidhja jone te merrte fund. Jo...

All we need is love (shqip)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant