Nderkohe qe po qendronim ashtu te perqafuar me njeri tjetrin ndjeva se isha afruar shume me Nickun, me shume se c'duhej ne fakt. U shkeputa nga krahet e tij dhe i thashe me nje ton te ashper:
-Nick por pse e bere kete gje ti mund te denohesh e te perjashtohesh nga shkolla!
-Nuk me intereson fare Nancy! Kur pash se ai po te lendonte ne ate menyre thjesht nuk e permbajta dot veten dhe i gjuajta. Nese kam bere gabim me fal por ai e mori mesimin, nuk ka per te te ngacmuar me. Cdo gje qe bera ia vlejti.
Pasi tha ato fjale zemra ime donte t'i thoshte: "Aww Nick je kaq i adhurueshem!! "Por jo i thashe thjesht nje "Faleminderit" dhe e lashe te largohej.
Mesimi kishte mbaruar dhe pas disa minutash ai shkoi ne zyren e drejtorit pasi ai Jackob burracaku nuk mund ta linte kete rast pa i ikur nga duart dhe i tregoi drejtorit cdo gje.
Po kalonin shume minuta, une isha ne nje ankth te tmerrshem e po prisja te dera e zyres per Nickun. Ankthi sa vinte e shtohej, nuk doja ta humbisja dhe Nickun, djalin e pare qe tregoi interes per mua.
Kur me ne fund Nicku doli me nje fytyre te trishtuar. Ecem pak bashke dhe Nicku nuk fliste fare derisa vendosem te ndalonim diku per te pire dicka e per te folur. U ulem prane njeri tjetrin ne nje bar rruges te quajtur "At Charlie"
-Nick cfare ndodhi?!
-Nancy nuk me perjashtuan por me dhane te kryeja disa pune vullnetare atje ne shkolle si denim.
-Epo gjysma e se keqes Nick. Ne asnje menyre nuk do te doja qe te largoheshe. Ti je mjaft i vecante per mua. Dhe pa e kuptuar fare vendosa t'i hapja zemren Nickut. Duke u dridhur dhe me ato fluturat jo me mire "uraganet " qe kisha ne stomak i thashe :
-Une.. Une te dua shume Nick!!
- Oh Nancy mendova se s'do te mi thoshe kurre keto fjale..
Dhe me perqafoi perseri. Kesaj here akoma me forte. Mund te them se ishte nje nga ato perqafimet kockethyese qe nuk kishin mbarim.
-Nancy edhe une te dua shume !!
Dhe buzeqeshem te dy ne te njejten kohe. Ne ato momente vura re shkelqimin ne syte e tij blu.. Blu si nje oqean ne te cilin une do te mbytesha me gjithe qejf.. Ishim mjaft te lumtur prane njeri tjetrit edhe pse s kishim shkembyer akoma puthjen tone te pare por doja qe kjo gje te ishte sa me special.
Pas disa minutash duke folur gjithe dashuri me njeri tjetrin vendosem te shkonim ne shtepi. Kur po ecnim Nicku vendosi krahun e tij mbi shpatullat e mia e une vura duart perreth belit te tij. Ai me puthi ne balle dhe mund ta them me plot bindje se ne ato momente une po ndihesha tamam like a princess.
Arritem ne shtepi ku ndodhej mamaja dhe babai. Natyrisht qe ne nuk donim qe ata ta merrin vesh kaq shpejt prandaj i dhame njeri tjetrit pak kohe.
-Nick na trego pak si ja kalove sot ne diten e pare te shkolles bashke me Nancyn ? E pyeti mamaja.
Nicku pasi me hodhi nje veshtrim gjithe dashuri qe vetem une mund ta kuptoja tha :
-Fantastic Znj.Willow. Shkolla ishte mjaft e bukur dhe mesuesit po ashtu kam vendosur te mesoj kete vit e te arrij rezultate te larta!
-Ky eshte shpirti i duhur! Me pelqen entuziasmi yt Nick. Eja dua te te tregoj dicka ne garazh. Iu drejtua babai.
-Po sigurisht Z.Willow.
-Djema mos u vononi shume sepse pas disa minutash do te hame darke . Tha mamaja.
-Mami une po shkoj ne dhomen time te dua shume.
-Edhe une zemer.Darka kaloi shpejt, biseduam per shume gjera une, prinderit dhe Nicku. Pasi mbaruam darken une po ndihmoja mamane te conte pjatat ne kuzhine ndersa babi dhe Nicku shkuan ne dhomen e ndenjes dhe filluan te flisnin dicka mes tyre.
Pas disa momentesh mamaja dhe babai shkuan ne dhomen e tyre gjithashtu dhe une ne timen. Ishte ora 9 derisa dikush i bie deres. Shkoj te hap deren dhe shoh nje leter:
My beautiful Nancy,
Pas kesaj dite kaq te lodhshme me duket se me detyrohesh nje takim.. Kehtu qe ..A deshiron te dalim bashke sonte?
I love you so much!
E si mund t'i thosha jo une nje djali aq perfekt, nje djali qe nuk i interesonte nese isha e bukur apo jo, nje djali qe ra ne dashuri me mua per ate c'ka une jam e jo per ate c'ka kam.
E doja Nickun dhe e dija me bindje te plote se kjo nate do te ishte nje nga me te bukurat e jetes sime..
ESTÁS LEYENDO
All we need is love (shqip)
Novela JuvenilJeta e Nancy, nje adoleshente amerikane jo si moshataret e saj. E vecante, e sjellshme,e zgjuar ama shume e ndrojtur dhe e perjashtuar nga shoqeria. Por me hyrjen e nje djali shqiptar ne jeten e Nancyt cdo gje ndryshon, merr nje kthese tjeter. Cfare...