✴Kapitulli 17✴

493 50 3
                                    

Poshte deres krejt papritur me vjen nje leter e bardhe ku shkruhej:
"Bukuroshe po te pres poshte. Vishu dhe eja. Sigurohu qe te behesh akoma me e bukur sec je !"
What?! E dija qe kete leter ma kishte derguar Nicku por pse pikerisht tani. Ai nuk u kujtua per nje urim gjithe diten e dites dhe tani me dergon leter!
Hap deren qe te shihja njehere se kush ndodhej poshte ne dhome por kembet e mua pengohen nga nje kuti e vogel ne forme ylli,  ngjyre bojeqielli te shndritshme ( qe njekohesisht ishte ngjyra ime e preferuar) .
Hap kutine dhe shoh nje tjeter leter te mbuluar me petale trendafilash te kuq flake:
"Sot te pret nje nate shume e gjate Nancy. Ti je nje yll si forma e kesaj kutie, qe sot ben 18 vjec. Te dua shume"
"Epo me ne fund qenkan kujtuar per mua"- thashe me vete nderkohe qe eca me hapa te shpejte drejt dhomes sime per t'u veshur. Mendja me shkonte ne njemije gjera te ndryshme. Krejt papritur u futa brenda nje vorbulle mendimesh. Ndoshta kjo ditelindje nga me e merzitshmja do te kthehej ne me te bukuren qe kisha kaluar ndonjehere. Ndoshta do te ndodhte si ne filma, ku Nicku shume hot, i veshur me smoking  do te me merrte me nje limuzine te zeze, do te me conte ne nje fancy restaurant e do te kalonim nje darke romantike te dy. Ku i dihej..
Imagjinata ime ishte ne kulmin e saj. Nderkohe qe krijoja ngjarje ne mendjen time, vesha nje fustan te kuq qe me rrinte  sipas trupit, jo shume i shkurter qe ishte pak i hapur prapa dhe me gure te vegjel qe shndrisnin ne drite. Bera nje makeup te thjeshte edhe pse ne dite te zakonshme une nuk e perdorja shume gjithashtu vesha taka te zeza jo shume te larta. Rregullova dhe floket duke i kapur sipas nje modeli per raste special qe e kisha pare te nje hair  tutorial ne you tube, mora canten e vogel te dores dhe dola nga dhoma. Zbrita shkallet ku perseri nuk dukej njeri. Mbylla deren e shtepise e me del perpara Nicku, sexy si gjithmone :p  ishte veshur sic e parashikova une me nje smoking , all in black, elegant, good looking.
-Nancy, ti dukesh kaq e bukur. Me tha Nicku qe po me shikonte nga koka te kembet dhe ne fakt fillova te ndihesha paksa ne siklet.
-Thank you, gjithashtu dhe ti Nick. Meqe ra fjala je nje aktor i perkryer ta dish. Se ke idene sa me ke acaruar sot!
Hahahahah por ajo ishte e gjitha pjese e planit. E si nuk do ta mbaja mend une ditelindjen e dashurise sime. Me thote Nicku dhe nderkohe me prek butesisht te faqet duke afruar fytyren e tij prane times.
- Sidoqofte ti s'duhej te talleshe ashtu!
Ia kthej une duke u larguar nga ajo zona e afrimitetit te shumte ku po qendronim dhe i kthej kurrizin.
- Oh come on Nancy! Mire ne rregull, te kerkoj falje. Eja pra tani se u beme vone. Sic te shkruajta na pret nje nate e gjate. Thote Nicku qe me prek te shpatullat, e rreshqet doren e tij lehtesisht te krahu im dhe me kap per dore ku gishtat tane u perputhen me njeri tjetrin.
Te dy bashke hipim ne makine.
-Ku po me con Nick?
-Eshte sekret prit dhe pak.
-Ma thuaj !
-Po te ta thosha nuk do te quhej sekret.
-Ma thuaj se do te bertas pastaj! I them une duke qeshur.
-A e ke fjalen sic po bertisje kur po kendoje ate kengen ne momentin qe te solla letren. Hahahah. Qeshi Nicku dhe filloi te tallej me zerin tim.
-Je shume i keq.
-Prandaj me do se jam i keq! Ma ktheu Nicku.
Pas shume shakash tonat arritem ne nje vend qe une nuk e njihja  pak a shume si ne koder i cili te ofronte nje panorame te mrekullueshme te vendit. Perreth dukeshin te gjitha dritat e shtepive si ato dritat e xixellonjave.
Prane ndodhej nje ndertese shume e bukur, fantastike mund te them. Zbritem nga makina dhe shkuam drejt saj. Hyra brenda bashke me Nickun qe po qendronte pas meje
Vetem kur me dalin nje tufe njerezish qe bertiten:
-Surprize!! Gezuar ditelindjen Nancy!!
Aty une mbeta pa fjale. Ishin te gjithe te afermit e mi, disa te tjere nga shkolla, dhe prinderit e mi te dashur. Ambjenti ishte i zbukuruar me dekorime te ndryshme e me pankarta qe lexonin "Happy b-day Nancy" 
Une kisha mbetur si e habitur ku truri nuk e di po pushoi se punuari,  pa ditur se cfare te thoja, Bertita fort ne shenje lumturie duke vene duart prane fytyres. Aty afrohen prinderit e mi qe me perqafojne e me urojne te dy ditelindjen. Ndjej dhe njerezit e tjere ku te gjithe me urojne , me takojne, perqafojne e me puthin ne faqe.
Festa tashme kishte filluar. Cdo gje ishte e persosur. Nuk me besohej qe prinderit e mi bashke me Nickun kishin realizuar te gjithe kete. Ata gjithashtu kishin marre dhe nje Dj i cili dhe ai shprehu urimin e tij e filloi muziken ku te gjithe filluan te kercenin. Rreth meje ndodheshin tavolina ku ishin ulur njerezit, nje bar me pije e perballe ndodhej nje piste e madhe kercimi. Shkoj te mamaja qe me pret krahehapur dhe i them:
-Mami kur e realizuat gjithe kete? Nderkohe mami me kap nga krahet e me veshtron gjithe dashuri.
-Sweetie sa e bukur je bere! Keto dy dite jemi marre me pergatitjen e festes por ishte ideja e Nickut qe ne fillim. Per kete arsye nuk ishim as sot ne shtepi pasi ishim shume te zene ketu bashke me babain. Ne te gjithe u merzitem per Paul por ti mbushje 18 vjec. Nuk mund te te linim pa bere ndonje gje.
-Oh mami te dua shume. Faleminderit. Thuaja dhe babit kete gje.
-Po sigurisht zemer. Tani mos u merr me keto por shijoje kete nate..
U ndava nga ajo dhe filloja te kerkoja Nickun. Nuk e di se nga kishte shkuar. Kur perpara me del Jassie se bashku me Jackob qe si duket ishte pajtuar me Nickun dhe lidhur perseri me Jassien.
-Nancy ne donim te te uronim ditelindjen. Me thone te dy njekohesisht.
- Shume faleminderit qe te dy.
-Sonte je bere shume e bukur! Me thote Jassie.
-Gjithashtu edhe ti!
-Oh Nancy une doja te te kerkoja falje per ate cka ndodhur ne shkolle. I feel like e jerk per ato qe te kam thene. Me drejtohet Jackob i cili seriozisht qe dukej i penduar.
-Kjo nuk eshte dita per t'i thene keto Jackob por s'ke pse me kerkon falje. Ajo cka u tha, u tha nuk ka me kthim prapa. Shijojeni  dhe kenaquni sa me shume ne pjesen e mbetur te nates. I them  une me miresjellje dhe largohem per te gjetur Nickun.
Shkoj jashte pak me veshtiresi midis asaj turme njerezish qe kercenin dhe me ne fund shoh Nickun.
-Nick pse ke dal jashte?
-Doja te merrja pak ajer te paster per kete arsye erdha ketu.
-Oh ne rregull, thashe mos u merzite me mua.
- Me ty?! Jo Nancy.. A te thashe qe sot je bere shume e bukur!
- Po ma the! I pergjigjem une dhe buzeqesh lehtazi.
- Epo ja ku po ta them perseri.
Mendoj se tani e ka radhen dhurata qe te kam bere apo jo?!
- Aww ti me ke bere dhurate?!
Po sigurisht qe po. Dhe ne ate kohe Nicku nxjerr nga xhepi nje kuti ne te cilen ndodhej nje varese e holle dhe  fine qe me pelqeu pa mase, me nje zemer te vogel te kuqe ne te cilen ishin gdhendur inicialet tona N&N.
-Nick eshte shume e bukur!!
-Ashtu si ti my cute little Nancy!!
-Me ndihmo pak ta ve.
Dhe une kthehem prapa, ngre floket nderkohe qe Nicku me vendos varesen dhe ndjej frymen e tij te lehte ne qafen time. Duke prekur varesen i them:
--Me pelqen pamase. Faleminderit ! Te dua shume Nick.
-Edhe une vogelushe.
E gjithe ajo lumturi qe me kishte pushtuar u shkri me nje puthje mes nesh aty jashte, nen driten e henes.
So romantic :p
Pas disa minutash qe kalova vetem me Nickun, me puthjet e pazevendesueshme e me perqafimet kockethyese midis nesh, hyj brenda.
Ishte momenti i tortes. Perseri te gjithe u mblodhen rreth meje.
Perpara me vjen torta e cila nga pamja dukej shume cute.
"Happy birthday to you
Happy birthday to you
Happy birthday to Nancy
Happy birthdayy to youuu!!!"
U kendua kenga e cila pasoi me nje duartrokitje te forte. Ndihesha me e gezuar se kurre ne ato momente. Shikoja fytyrat e njerezve qe me veshtronin me dashuri e kjo ishte gjithcka qe une kerkoja. Pakez dashuri...
Me pas mora vesh se mami dhe babi kishin porositur fenere te vegjel qe secili person te ndizte nga nje. E kisha pare kete ide te "Rapanzelli" te cilen Po akoma e shikoja dhe me pelqente shume:p
Dolem te gjithe jashte dhe ndezem feneret duke i leshuar ne qiell.
"Kjo eshte per ty Paul" thashe dhe e leshova ne ajer ku te gjithe feneret po fluturonin ne hapsiren perreth duke shkuar lart e me lart ku u krijua nje atmosfere mjaft terheqese..
Ne ate moment ndjeva babain qe erdhi te me perqafonte sikur donte te thoshte "Jam i sigurt se dhe  ai po na sheh nga parajsa tashme"...
Ajo nate shkoi per mrekulli. Kete here nuk doli parashikimi im por  ishte nata me bukur qe une kisha kaluar ndonjehere ne prani te njerezve qe doja. Kisha shume ndjesi ne te njejten kohe dashuri, miresjellje, lumturi, gezim. Keto te gjitha ishin esenca e asaj nate te paharrueshme, te mbushur me surpriza qe dukej se ndikoi te te gjithe por vecanerisht te une...

Heyy pershendetje. Me thoni pak a e pelqyet  surprizen qe i bene Nancyt? Po dhuraten e Nickut? Me lini pershtypjet tuaja per kete pjese dhe sugjerime pse jo.
Si gjithmone vote/comment!
Lots of love !!











All we need is love (shqip)Where stories live. Discover now