Stěhování do Beacon Hills

2.8K 125 4
                                    

Když jsem se probouzím nejdříve nevím kde jsem. Najednou se mi vybavily všechny vzpomínky na tu noc. Jak byla máma opilá, ta hádka, útěk i ty červené oči jak zmizely před tím než mě zasáhla ta bolest. Koukám se na dříve zraněnou ruku. Po chvíli zkoumání s ohromením zjištuji že je bez jediného škrábance jen je na ní... krev. Už od chvíle kdy jsem se probudila cítím divné pachy jako nikdy v životě, slyším i mé srdce jak bije.

CO SE TO SE MNOU DĚJE?

Jen tohle jsem si říkala po cestě domů. Opatrně odemykám. Slyším jen klidný dech a ... srdce, ne moje, ale někoho jiného

Opravdu musím odjet. Sbalím si věci a nechám na papírku vzkaz, že se stěhuju do Beacon Hills. Beru si peníze a klíčky od auta.

Nasedám a jedu. S odchodem od mámy jsem uvažovala už dlouho. Pronajmula jsem si domek blízko lesa.

Když jsem asi po dvou hodinách dorazila, prohlídla jsem si okolí ve kterém budu dlouho trávit čas.

Ze všeho nejdřív jsem chtěla jít do lesa a prozkoumat to tam. Něco mě tam hrozně táhlo. Nechala jsem nohy at si dělají co chtějí.

Běžela jsem takovou rychlostí až to není možný.

Od někud se vynořil mladý, asi osmnáctiletý kluk a odhodí mě takovou silou jako bych byla jako peříčko. A to vážně nejsem.

Alpha of  truth/teen-wolf/DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat