Pomstím tě

1K 49 2
                                    

S Jordanem se mi celkem dobře povídalo. Úplně jsem i zapoměla proč tu jsem. Najednou se dveře od sherifovy kanceláře otevřely. A v nich stojí sherif Stilinski
,, Tak Parishi do práce máme tady vraždu... Ou,neruším.'' zarazí se když si mě všimne jak sedím Jordanovi na klíně jako malá holčička co sedí Santovi na klíně a přeje si spoustu dárků.
,, Ne, nerušíte chtěla jsem se vás zeptat na Kristin Deatonovou.'' říkám mu pomalu a srozumitelně ikdyž cítím jak se mi do očí hrnou slzy. Sherif jen zavrtí hlavou jako že ne a odpoví:
,,  Promiň Nat ale o probíhajícím vyšetřování ti nemůžu nic říct.''
,, Prosím, tak mi aspoň řekni jak zemřela.'' úpěnlivě ho prosím. Naznačuje mi žee by jsme měli jít do kanceláře. Za mnou a za Parishem zavřel dveře.
,, Nat, proč tě to tolik zajímá?''
,, Protože jsem od přírody zvědavá?'' odpovídám na oko jako neviňátko, ale uvnitř mě herecký výkon jede na plné obrátky aby to vypadalo důvěryhodně.
,, No, odívej se na fotky.'' vytahuje složku a ukazuje mi fotky s rozpůleným  tělem. Lovc, Gerard Argent toto se mi honí hlavou když se na ty fotky dívám.
,, Gerard Argent vyhlašuje válku vlkodlakům.'' říkám na jisto. Sherif s Jordanem se na mě zmateně koukají.
,, Jak  to víš tak na jisto.'' ptá se jako první  Jordan a tím prolomuje ticho které zavládlo po mém proslovu.
,, 1) z hodin strávených s tátou vím že tkhle Gerard naposledy rozpůlil nějakou omegu a tím začal boj o kanimu mzi Matem a Gerardem. 2) Tohle přesně řekl Scottovi když to viděli.'' odpovídám jim s klidem. Rozloučím  se a oddcházím za Maliou. Ona ví jaké to je zabít tak chci pomoc. Volám jí a dohodnu se s ní že se potkáme u mě doma.

Když už je tam Malia:
Právě s Maliou vymýšlíme plán jak zabít Argenta, když v tom někdo ťuká na dveře. Jdu otevřít a za nimi vydím Hayden. Vyjeknu radostí a obejmu ji. Povídáme si o tom co se za posledních několik dní co jsem o ní nic nevěděla a doufala že přežije.  Seznamuju ji s Maliou.
,, Naty tomu nebudeš věřit ale já jsem potkala dalšího vlkodlaka. Jmenuje se Liam a je prostě boží. Dokonce nás pozval na večeři k nim.'' vtom mi to dochází. Oou až mě uvidí tak to nebu dobré zjištění že jsem ji proměnila já. Polknu. Hayden se mračí na mě i Maliu poněvadž máme stejný výraz alá do-prdele.
,, Co je? Vy ho znáte.'' Polknu ještě jednou a vyšlu k Malie prosebný pohled. Ona si jen povzdechne.
,, Natalii kousl Scott stejně jako Liama. Pak ale Nat zjistila že je Derekova dcera, Alfa pravdy a tak se odpojila od smečky. Proto se  její přítel Isaac odtud odstěhoval  a teď chodí s jinou.'' odpovídá za mě Malia. Zarážím se, ale při zmínce že s někým chodí.
,, Malio, jen tak ze zvědavosti, kam se odstěhoval?'' ptám se jí.
,, K Derekovi, kam jinam?'' odpovídá mi bezstarostně a vůbec jí nedochází kam tím mířím.
,, Pojď Hayden, jdeme navštívit tátu.'' táhnu jí za sebou. Doufám že tam není.

V Derekově 'domě'
Odšoupávám těžké dveře. Nepozastavuju se nad tím že je tam i Scottova smečka, jenom ho kývnutím pozdravím. Kouknu se kolem a vidím Isaaca. Vedle sebe má nějakou blondýnu. Byla až moc nápadná pištícímu hlasu, neboli také známé  jako Luci Broden. Šla jsem rovnou k nim.
,, Vysvětlíš mi o co tu jde?'' zeptala jsem se ho ještě slušně. Všichni nám vyklidili prostor. Nic. Jen mlčí a kouká se do země. Jen pokývám hlavou.
,, Takže jsem pro tebe jenom holka co se s tebou vyspí a dál se o ni nezajímáš, vyhýbáš se jí, neodpovídáš na zprávy, nezvedáš telefony? Hmm. Tohle jsem si o tobě nemyslela. A ty!'' podívám se na Luci.
,, Vypadni.'' zavrčím na ní doslova. A už se o ni nestarám. Přecházím ke Scottovi a Tátovi za kterým je Cora,  Peter a teta Luci, dobře její jméno budem zkracovat aby se nepletlo se jménem té štětky, Lis ano já vím velmi originální.
,, Scotte vím že jsme se odcizili ale teď tě prosím,pomož mi, sama to nezvládnu.'' prosím ho.
,, Co sama nezvládneš?'' ptá se mě. V tom okamžiku dovnitř vtrhne Jordan a hrne se ke mě, když je ke mě dostatečně blízsko obejme mě. Překvapuje mě to, ale obímám ho nazpátek.
,, Děje se něco?'' ptám se ho. On se na mě soucitně podívá.
,, Naty, je mi to líto, ale tvoje matka se nalezla ve dvou kusech.''
,, Jmenovala se příjmením Damon?'' ptám se ho. On zavrtí hlavou. Přikývnu. Obracím se čelem ke Scottovi a tátovi. Furt to je divný zrovna jemu říkat táta.
,, Chtěla jsem pomoct s pomstou. Gerard Argent vyhlásil naší rodině válku tím že zabil Kristin Deatonovou!'' křik. Slyším něčí křk. Teda jekot. Ucpávám si uši. Je to hlas Banshee. Lýdia. Mezitím se otevřou dveře a v nich je moje nejlepší kamarádka.
,, Pomůžu ti.'' řekla Lýdia už normálně. Všichni to odsouhlasili,  až na Isaaca, který odešel s Luci k Jacksonovi. Nevěřím že by něco takového někdy udělal. Ten milý, hezký kluk

Alpha of  truth/teen-wolf/DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat