,, Musíme jít na veterinu.'' říká vážným hlasem Scott.
,, Scotte, vážně?! Chceš mě odvést na veterinu jako psa?! Pokud ten veterinář není slepý tak nás pošle do Eachen House!'' křičím na něj. Derek mě bere a násilím mě dostává do auta. Isaac se na něj dívá pohledem alá já-tě-zabiju. Derek jen pokrčí rameny:
,, Je to rychlejší.'' Stiles zasedá za volant, Isaac vedle mě. Stiles nastartuje a s mím reptáním že jsou všichni blázni se rozjíždí ven z lesa do uliček Beacon Hills. Po půl hodině zastavujeme u budovy. Vypadá to že je zavřeno.
,,Je zavřeno, můžeme jít domů.'' otáčím se jako že půjdu domů, ale Scott mě zadržuje:
,, To tak má vypadat'' házím na něj nechápavý pohled. Scott asi má klíče a odemiká. Isaac mi šeptá do ucha:
,, Scott tady pracuje'' kývám jako že chápu.
Vcházíme do budovy. Za překážkou stojí muž snědé pleti asi třicet nebo čtyřicet.
,, Zdravím Deatne, mám problém s novou betou'' já osobně tomu chlapovi nevěřím ale Scott asi jo.
,, Jaký přesně?'' ptá se veterinář.
,, No, má to být beta, ale má červené oči, nikoho nezabila a je možné že je Pravá Alfa jako já ale ona tam jen stála a nedělala nic tak nevím co to je.''plivá na něj všechna tahle slova.
,, Pojďte dovnitř.'' otevírá nám překážku. Vcházím dovnitř za Scottem a za mnou Isaac.
,, Mimochodem jsem Alan Deaton, a ty jsi?'' kouká na mě.
,, Natalie Damon, jinak Nat.''
,, Dobrá Nat, co jsi viděla když ses na ostatní okolo sebe podívala?'' vytahuji obočí jak to sakra může vědět a zeptat se na takovou otázku?.
,,Kira byla liška, Derek, Scott, Isaac, Liam, Luci a Theo byli vlci, Malia byla kojot, Stiles byl člověk a Lydia byla oblčena do bílých oztrhaných šatů.'' říkám mu po pravdě a nevynechávám sebemenší detail.
,,Wau.'' zmůže se jen Scott. Isaac na mě kouká jako na ducha. Deaton jen pokývá hlavou jako by mu byla potvrzena myšlenka:
,, Měla by jsi si sednout.'' posadím se. Deaton chvíly hledá něco v lahvičkách ve skříňce. Pak se otáčí.
,, Myslím že jsi Alfa Pravdy.'' koukám se na něj jako Isaac předtím na mě.
,, Takže si to zrekapitulujeme. Já teď vidím co ostatní jsou, mám červené oči místo zlatých a říká se tomu Alfa Pravdy?'' přikývl.
,,Alfa Pravdy, je stejně vzácná a mocná jako Pravá Alfa.'' jsem vděčná že sedím. Zavírám oči, když je otevírám jsou červené a koukám se na Deatona. Má kolem sebe něco jako obal. Vypdá to jako aura. Byla bílá.
,, A vy jste co?'' je to hrozně divný.
,, Veterinář.'' odpovídá s klidem v hlase.
,, Ale určitě ještě něco. Vidím kolem vás bílou auru.'' Scottt s Isaacem na něj udělaly další zmatené pohledy. Deaton jn pokýval hlavou.
,, Říká se tomu Vyslanec. Je to jeden druid který si vybral smečku, které pomáhá.'' vytřeštím na něj oči. Tak jo tohle je ulítlí, ale já jsem vlkodlak tak proč ne Vyslanec?.
,, Chci domů. Tohle vstřebat bude chvíly trvat.'' nakonec jsme se rozloučily, já s Isaacem jsme jeli domů. S Isaacem jsme si leháme jako každou noc mě obejme a já usínám.
ČTEŠ
Alpha of truth/teen-wolf/DOKONČENO
أدب الهواةNatalie Damon se stěhuje, po kousnutí stvoření s rudýma očima, do Beacon Hills kde se potká se svou smečkou, rodinou ale i nepřátely. Jak to dopadne se dozvíte v knize