Co budem dělat teď?

1.2K 63 1
                                    

Věnováno Vitaria_tkachenka
,, Děkuju De-ehm-tati že jsi mi to řekl a nenechával sis to pro sebe. Vím že je to těžké. Tak ahoj'' loučím se s tátou. Je to divný říkat Derekovi táto. Jdeme s Isaacem ke mě domů.
U mě doma:
Osprchuju se, převleču se do spacího a jdu za Isaacem do postele. Políbím  ho na dobrou noc. Je skoro začátek léta a za zády mám fungl nové topení v podobě Isaaca takže si přes sebe nebereme deku. On spí jenom v teplákách takže mám krásný výhled na jeho svaly. I po pěti minutách nemůžu usnout tak se vydám navštívit Stilese. Isaac mi jednou o nich všech vyprávěl a říkal něco o tom že Stiles dost často ponocovává. Tak vyrážím přímo k domu Stilese. Je rozsvíceno. Doufám že to je Stilesův pokoj. Skáču a neslyšně se chytím na parapetu. Vykouknu a tam pochoduje Stiles okolo nějaké tabule, kde jsou obrázky a ty přilepeny k sobě červenou izolepou, pak ještě nějaké popisky. V hlavě kuju plán jak ho vyděsit. Otevřu okno tak aby bylo co nejméně slyšt jeho otevírání. vklouznu ddo domu přidu k Stilesovi a položím mu ruce na oči.
,, Kdo jsem?'' ptám se ho se smíchem.On sebou přestane vrtět.
,, Natálie ty... já tě... koukej mi dát ruce z oči!'' nezformuje ani srozumitelnou větu. Směju se tak, že mé tělo končí v návalu smíchu na podlaze.
,, Víš jak jsem se tě lekl? Jak ses sem dostala? Co tady kruci děláš?'' křičí na mě ve vzteku, ale jsou vidět i malé jiskřičky v jeho očích. A ty jiskřičky neznamenají nic dobrého.
,, Za 1. Jo vím  jak ses lekl a bylo to boží, za 2. Oknem a za 3. Jsem nemohla spát tak jsem se vydala k tobě.'' říkám mu v klidu. On oproti mě vypadá jako rajče.
,, Tak ale teď děláš na čem?'' ptám se ho a koukám na tabuly na které byla moje fotka, Derekova fotka a jméno mé matky.
,, Ať dělám co dělám tvoje máma asi není v systému. Ani zmínka o ní.'' říká a máchá okolo sebe rukama.
,, Zkus seznam veterinářů, nebo lidí s lékařským zaměřením co mají jméno Deaton.'' Stíles se na mě nechápavě dívá.
,, No je to Deatonova dcera a tak musí mít něco společného s lékařstvím.'' on jenom naťuká něco do počítače. Sedám si k němu do postele a čekám.
Další ráno u Stilinskich:
,, Stilesi vstávej!'' přichází pan Stilinski a vidí nás dva na křeslech v nejrůznějších úhlech.   Já sedím vcelku normálně. Ale Stiles je hlavou na zemi a slintá.
,, Děcka!'' křičí na nás. Já se vzbouzím okamžitě. Musím do Stilese drknout aby byl plně při vědomí.
,, Co tady vy dva děláte?'' ptá se v klidu.
,, Hledáme moji mámu Krisin Deatonovou. Nevíte o ní nic.'' ptám se ho se zoufalství v hlase. Hledali jsme snad celou noc. Já jsem usla asi v pět ráno. V tom do okna strčí hlavu Isaac.
,, Natálie Kristin Damon Hale! Já se vzbudím a ty nikde! Co tady děláš!'' křičí na mě. Já přecházím k oknu a schodím ho z něj. Skáču za ním a líbám ho.
,, Proč si mě z toho okna shodila?'' směje se
,, Nepořebuju publikum.'' říkám mu a zase ho líbám. Tentokrát o něco dravěji.
,, Už si to necháš vysvětlit?'' ptám se ho se smíchem. Směje se a znovu mě líbá.
,, Miluju tě.'' říká mi. Usmívám se.
,, Miluju tě.'' říkám mu zase já.
,, Co kdyby jsme problémy a nadpřirozeno hodili za hlavu a někam si vyrazili?'' ptá se. Přikyvuji a usmívám se na něj pořád dokola stejně jako on na mě. Bože ten jeho úsměv.
,,Tak v kolik a kde?'' ptám se
,, V jedenáct v lese.'' říká mi a přitom se nádherně směje. Pořád na sobě ležíme. Tak se zvedám a pomáhám mu se zvednout.

Alpha of  truth/teen-wolf/DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat