Chceš u mě bydlet?

2K 86 4
                                    

Po škole jsem chtěla co nejdřív vyrazit směr domov, když mě někdo zastavil. Byl to Isaac :

,, Nechceš společnost? "

bylo to od něj hezké přece jenom jsem v tom domě sama a Isaac je příjemná společnost.

,, Moc ráda, nastup."

,, Nechceš ještě pomoct s přeměnou, stejně je za několik dní úplněk. A až si tě vezmou do parády Scott s Derekem bude to snesitelnější."

vděčně jsem se na něj usmála .

,, jo díky, pro mi takhle pomáháš?"

,, Protože já jsem to měl horší a nechci aby se to stalo i tobě."

Páni o tomhle jsem nepřemýšlela ještě že jsem se od mámy odstěhovala. A ten úplněk jaký to asi bude?

V tichosti dojíždíme ke mně domů.

,, Omlouvám se za ta ten nepořádek, teprve jsem jakž takž dala do hromady kuchyň."

Byla to pravda vypadalo to příšerně.

,, To je v pohodě máš tu víc uklizeno než u Dereka ve skladu."

,, Ty spíš ve skladu?"

byla jsem dost překvapená.

,, Hmm jo spím u Dereka ve skladu , sle nikde jinde není místo takže jsem za to rád."

já mám barák pro 4 osoby a on říká že tady není místo? Ale zase se známe jen několik hodin, bylo by to divný.

,, hmm, tohle bude znít divně ale tady je ještě jeden volný pokoj s koupelnou takže je tady místo."

BOŽE NATÁLIE DRŽ HUBU A MYSLI NEŽ NĚCO VYPUSTÍŠ Z HUBY zanadávala jsem si a čekala na jeho odpověď. Myslela jsem že dostane záchvat smíchu, ale on ne:

,, Dobře tohle rád přijmu. Za jak dlouho se můžu nastěhovat?"

ten ale dokáže překvapit.

,, Za jak dlouho budeš chtít mě to nevadí nikoho jiného než tebe na bydlení nečekám ale nejdřív bych ti ten pokoj měla ukázat."

,, jo to asi jo."

Chytla jsem ho za ruku, nevím pro ale byl to příjemný pocit. Vláčela jsem ho za sebou do pokoje kde bude bydlet.

,, Wau tady se mi líbí. Dojdu si pro věci."

,, Jo ale potom mě naučíš proměnu!"

zakřičela jsem za ním. Vím že mě slyšel. Za chvíly byl zpátky s plnou krabicí v ruce. Nechala jsem ho ať si prohlídne celý dům. Já jsem mezitím čekala na verandě. Byla jsem ponořená do svých vzpomínek s mámou vytrhlo mě černé Camaro a já jsem chtěla jeho vlastníka uškrtit. Byl v něm ale Derek takže jsem si na něj přirozeně nedovolila. Vypadal dost naštvaně.

,, Budu k tobě mluvit na rovinu. Ano?"

přikývla jsem

,, Co máš s Isaacem?"

vykulila jsem na něj oči. Chvilku mi trvalo než jsem tuhle otázku zpracovala. Zmohla jsem se jenom na koktavé:

,,C-cože?"

,,Slyšela jsi mě, co máš s Isaacem, poněvadž ke mně přišel s úsměvem že se stěhuje k tobě."

,, No a? To neznamená že spolu něco máme a navíc se známe jenom jeden den."

,, Jo ale nejde o to že se k tobě stěhuje ale ten úsměv. Měl ho takový jako když chodil s Alisson, která mimochodem umřela."

po téhle větě přišel Isaac:

,, Promiň, Natálie, zapomněl jsem se ti říct že s tím výcvikem mi pomůže Derek a jak znám Scotta tak ze bude 'náhodou' procházet."

to náhodou dal do uvozovek.

,, Zatím je to v pohodě. Můžeme začít?"

s tím jsem s klukama v závěsu šla do lesa.

Alpha of  truth/teen-wolf/DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat