Střet

1.1K 56 0
                                    

Koukám se jak spí. Tak nerušeně. Vypadá mladší, i když za to možná může náše uzdravovací schopnosti. Ale stejně vypadá bez starostí ačkoliv jsme dlouho nebyli ve škole a neslyšeli o Jacksonově smečce. Říkám si že mi  ani nechybí. Isaac pomalu otevírá oči. Usmívám se na něj.
,, Víš, už dlouho jsem neviděla školu a Jacksonovi. Jsem zvědavá jestli už Peter Jacoba pustil. Jackson musí být pěkně nasraný. Co to takhle zjistit.'' ptám se ho. Jeen se školdolibě usmívá.
Ve škole:
,, Ahoj, tak jak to včera dopadlo?'' ptá se mě Lýdia po cestě do učebny Dějepisu.
,, Řeknu ti to potom.'' směju se na ni. Zacházíme za roh a tam vidíme Jacksona který vyslíchá Jacoba kde několik dní byl. Jacob jeen kývne naším směrem. Naštěstí jdem clá  smečka až na Liama, ketrý je s nějakou holou, spolu. Normálním krokem k nám jdou dvojčata Blackovi.
,, Co jste mu udělali?'' ptá se Jenna. Ou, nasraná a zamilovaná vlkodlačice, to není dobrý.
,, Klid Jenn, půjdem to vyřešit ven.'' přeruší nás Gin. Jdeme s nimi na Lacrossové hřiště. Oni vytahují své drápy. Jejich oči žhnou žlutě. Všichni mě a Scotta obstoupí. Abych to vysvětlila. Na jejich taktice je zvláštní moment překvapení. Nejdřív všichni obstoupí Alfu nebo Alfy a když se bude Alfa chtít zapojit do boje proti nejsilnějšímu jednotlivci, prostě je přeskočí. Do velení jejich smečky se postaví Jackson. Dvojčata spolu s Luci a Jacobem za něj.Všichni ostatní až na mě a Stilese se přeměnili. Se Scottem jsme se domluvili, že já se proměním až později. Jackson k nám kráčí sebevědomou chůzí. Asi  si myslí že bude čelit jenom Betám. Scott se napjal a jako ve spomaleném závěru se dostal do čela smečky. Pomalu jsem sezačala měnit. Ale oči jsem nchala zavřené. Všechny jsem jako civilizovaný 'člověk' obešla a postavila se vedle Scotta. Jackson změnil směr chůze a šel tentokrát ke mě. To už jsem přeměnila i oči. Všichni se na mě překvapeně koukají.
,, Alfa...''  vydechne překvapený  Jackson, který je stejně překvapený jako zbytek jeho smečky.
,, Alfa pravdy.'' řeknu jen a zařvu na Luci svým vlkodlačím řevem a přinutím ji se schoulit do klubíčka. Škodolibě se usměju a narovnám. Je čas najít si vlastního člena smečky...

Alpha of  truth/teen-wolf/DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat