Jdeme oba domů. Isaac se mnou loučí že jde za Scottem. Volám Lýdii že s něčím potřebuju poradita ať přijede ke mě domů. Slyším zvonek. To je asi Lýdia. Jdu ke vřím a otevírám Lýdii.
,, Tak s čím potřebuješ poradit?'' ptá se mě zvědavě. Posadíme se na postely a já jí vykládám jak jsme se Stilesem hledali moji mámu, jak mě Isaac pozval na rande.
,, A nakonec si nevím rady s oblečením.'' říkám jí bezradně. Lýdia se zamyslí a koukne se do mé šatní skříně a nespokojeně si mlaská.
,, Ale notak Nat, ty tady nemáš žádný použitelný kousek.Nedá se nic dělat. Sbal se jedeme nakupovat!'' křičí na celý dům nadšená Lýdia. Já se jen směju.O dvě hodiny později:
Jdu k posteli a házím s sebou na postel. Ono se to nezdá, Lýdia dokáže nakupovat celé hodiny. To jsem ji odtamtud dostala jen pod záminkou že se musím připravit. Což byla taková milosrdná lež. Nakonec jsme se s Lýdii dohodli na něčem jednoduchým. Červeno-černá košile, černé legíny, černé converse boty a vlasy mi udělá Lýdia. Je už skoro jedenáct tak se s Lýdiou loučím a vbíhám do lesa. Snažím se zachytit Isaacův pach, ale nic. Dobíhám až ke skalisku nebo jak tomu říkat.Nadechla jsem se... a nic. Ani stopa. Začala ve mně hlodat nervozita, že se mu něco stalo.
,, Baf!'' vykřikl někdo. Já jsem instinktivně vytáhla drápy, otočila se. Moje ruka se zastavila v letu. Někdo ji chytl. Ten někdo byl Isaac.
,, Víš jak jsem se tě lekla?'' stáhla jsem drápy a bouchla ho pěstí do ramene. Jen se zasmál a vedl mě za ruku jako bych byla nějaké děcko.
,, Víš že za tebou půjdu ať půjdeš kamkoliv, viď?'' ptám se ho za chůze. Vezme mou ruku něžněji. Kráčíme spolu v lese sami dva. Dve vlkodlaci. Beta a Alfa. Dvě spřízněné duše. Dovedl mě do nějaké jeskyně kde byl pikniková deka a na tom nějaké to jídlo.
,, Tady dřív bydlela Malia když byla kojot. Pak ji Scott se Stilesem zachránili a proměnili na člověka.'' vysvětluje mi. Sedáme si na deku a on zapaluje svíčky (Ty svíčky jsem tam dala pro efekt, v reálu by to tam bylo začouzený) . usmívám se a líbám ho. Bere mě okolo pasu a tak abych nebyla na jídle ani na svíčkách mě pokládá na zem. stále se líbáme. ... no a dál si to domyslete :DProbouzím se vele sebe a vidím tam Isaaca jak spokojeně oddychuje. Usmívám se. Tohle byla nejlepší noc mého života a ještě víc pro mě znamená že jsem si strávila s Isaacem. ...
ČTEŠ
Alpha of truth/teen-wolf/DOKONČENO
FanfictionNatalie Damon se stěhuje, po kousnutí stvoření s rudýma očima, do Beacon Hills kde se potká se svou smečkou, rodinou ale i nepřátely. Jak to dopadne se dozvíte v knize