1. Den školy

2.3K 87 16
                                    

VČERA TO BYLO DOST DIVNÝ řekla jsem si a šla se umýt. Sbalila jsem si všechny věci a šla k autu. Když jsem zaparkovala a vystoupila hnal se ke mně Scott.

,,Ahoj, teď ti ukážu svoji smečku, ale pozor na Lidii a Stilese."

zasmál se. Měl sílu takže jsem se nechala táhnout k hloučku lidí. Byla tam zrzka s dost vybraným smyslem pro modu, kluk asi stejně starý co Scott s hnědými vlasy a očima. Černovláska asi Japonka, milý jak štěně vypadající kluk a další divný kluk.

,, Tak lidi tohle je Natálie, tohle je Lidia, Stiles, Kira, Liam, Theo a za malou chvíly dorazí i Derek a Isaac. Jo a Lidia je benshee, Stiles je člověk, Kira je kicune, Liam je moje Beta, Theo je vlkodlak bývalá omega, Isaac je taky moje Beta a Derek je bývalá Alfa. Nějaké dotazy?"

teď se z hločku ozvala Lidia.

,, Jo mám dotaz. Scotte kdo je Natálie?"

,, Natálie je taky moje Beta, kterou jsem kousl před dvěma dny."

tiše jsem pípla:

,, Já mám taky dotaz, co je to Benshee, kicune, Beta, Omega?"

,, Benshee předpovídá smrt, kicune je elektrická liška, Beta je podřízený Alfy, Alfa je vůdce smečky, Omega je osamělí vlk."

přikývla jsem.

,,Scotte, kdo je to?"

ozval se mně neznámý hlas. Otočila jsem se. Kráčel za námi muž střední postavy a vypracovaným tělem. Za ním šel vysoký (HEZKÝ) kluk.

,, Dereku tohle je Natálie, Natálie tohle je Derek a Isaac. Zbytek si povíme po hodině."

přikývli jsme a já šla podle instrukcí do ředitelny. Zaklepala jsem. Ozvalo se hlasité:

,,Dále"

a já vešla.

,, Dobrý den, jmenuji se Natálie Damon a jsem tu nová."

oznámila jsem a čekala co z ředitele vypadne.

,, Tady máte rozvrh, učebnice, číselný kód od skříňky. Teď máte Matematiku tak běžte do učebny E2."

Naštěstí máme stejný rozvrh s Liamem takže mě dovedl do učebny E2. Ve třídě jsem se představila a sedla si mezi Scotta, Isaaca, Liama a Kiru.

Učitelka začala blábolit něco o rovnicích, když jsem ucítila jiný pach který neznám. Koukla jsem se po třídě. Všichni vlkodlaci se začali ohlížet, když do třídy vešel ředitel s novou žačkou.

,,Třído tohle je vaše nová spolužačka Tereza Blacková, chovejte se k ní hezky a přijměte ji do kolektivu."

s tím odešel. Koukla jsem se na Scotta a ten byl.... překvapený. S předtuchou že se tady Tereza stratí jsem se věnovala zbytku hodiny a dne.

Alpha of  truth/teen-wolf/DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat