Hayden

987 56 1
                                    

Od té záležitosti s Jacksonem se mi každý vlkodlak vyhýbá, jak z mé smečky tak z Jacksonovy. Isaacovy věci zmizely z mého domu, ale nechávám to být. Mám na starost mnohem důležitější věci. Najít si nové členy do smečky. Prozatím by mi stačil jeden a až ho naučím věci ohledně úplňku a tak podobně tak můžu uvažovat o dalším. Právě se procházím po nemocnici. Melisse jsem vysvětlila že chci pomoct. Ano vím lhát se nemá, ale milosrdná lež nikomu ještě neublížila. Procházím okolo pokoje kde bolestí sténá jedna pacientka, protože jí dávali malé dávky morfia. Na složce lékařské správy jsem si přečetla co možná nejsrozumitelnější informace:
Hayden Romero
Pacientka je po transplataci své jediné ledviny. Mývá silné bolesti. Není jisté jestli přežije.
Tohle přesně jsem potřebovala. Vešla jsem do jejího pokoje a sedla si vedle její postele.
,, Ahoj, jsem Natalie Haleová. A ty?'' představila jsem se jí svým rodným přijmením. Celé mé rodné jméno je dost dlouhé a i Isaac ho zkracuje na lépe zapamatovatelnou verzi. Mé jméno zní Natalie Kristin Damon Deaton Hale.
,, H-Hayden R-Romero.''odpovídá mi koktavě.
,, Hayden, co bys řekla kdybych ti dala nabídku, že když ti něco udělám všechna bolest se vypaří, všechny tvé problémy okolo ledviny zmizí, přijala bys to?'' ptám se jí sebevědomě.
,, Kdybys mi řekla co chceš na oplátku, tak bych ti na to kývla.'' říká Hayden nazpět. No abych řekla pravdu už mě nebavý mluvit v kličkách.
,, Dobrý Hayden, ale slib mi že tohle nikomu neřekneš, nebudeš si myslet že jsem magor a nebudeš ječet,'' odmlčím se a čekám než mi na to kývne. Potvrila mi moje podmínky a jala se vysvětlování toho co obnáší být vlkodlak. Na všechno mi kývla a pak jsem ji kousla. ...

O 2 dny později:
Na dveře mého rodinného domku někdo šetrně zaklepal. Šla jsem otevřít. Otevřela jsem v domění že to bude někdo ze známích nebo třeba Hayden, ale mýlila jsem se. Byla to žena ve středním věku v ruce desky.
,, Dobrý den jste Natalie Kristin Damon Deaton Hale?'' ptá se mě. Nevím jak na to přišla ale připadala mi jako úřednice.
,, A-Ano proč?'' ptám se na oplátku já.
,, Jmenuji se Anna Koptová a jsem z matriky, mám vám tady předat tohle v dnešní datum. Je to dědictví po vaší matce, zesnulé Kristin Deaton.'' když to dořekla nahrnuly se mi do očí slzy. Má matka, kterou jsem mimochodem neměla šanci poznat, zemřela a já se to dozvídám až teď? Ta žena mi podává desky s propiskou. Jako v transu jí to podepisuju a ona odchází. Já se ale hodlám vydat na stanici Sherifa.

Na stanici:
,, Dobrý den, nevíte kde najdu Sherifa Stilinskiho?'' ptám se prvního srážníka, kterého potkám. Na jmenovce má napsáno Parrish. Bylo na něm něco jiného, nadpřirozeného. Já vím že teď mluvím jako Stiles, ale je to pravda.
,, Můžu vědět vaše jméno?'' ptá se mě.
,, Natalie Hale.'' odpovídám.
,, Hale?!'' poplašeně se na mě podívá. Jeho oči náhle změní z hnědé barvy na oči ve kterých jsou plameny. Já mu ukážu ty své rudé.
,, Tak schválně tvůj otec je Peter.'' říká mi to jako by jsme se znali odjakživa. Zavrtím hlavou v záporném gestu jako že ne a ať to zkouží dál.
,, Dobře, jsi Derekova sestra.''
,, Skoro.''
,, Nechám se podat.'' říká se smíchem a dává ruce v obraném gestu.
,, Dcera Dereka. A odkud ho znáš ty?'' ptám se ho s úsměvem. Pozvedne obě obočí, potřese hlavou a usměje se. ...

Alpha of  truth/teen-wolf/DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat