Věnováno Crew 170
,, Dereku, Isaacu, Scotte, Lydie, Liame, Kiro, Theo, Malio, Stilesi, Petere co tady dělám jakto že se měním ve vlka?'' dokončuji svůj proslov. Všichni se dívají na Dereka s Peterem.
,, Z rodinných důvodů ti to vysvětlí Derek.'' dává Peter ruce v obraném gestu. Derek na něj vrhá vražedný pohled. Kdyby to bylo možné tak by ho zavraždil, znovu, jen pohledem. Chvíly už mezi sebou válčí pohledy. Nakonec Derek ustupuje. Nasávám nosem pach. Je to nerozhodnost, úzkost, nervozita. Během trapného ticha se na mě Derek pořád kouká a nakonec promlouvá:
,, Hodně mi připomínáš svoji matku.'' překvapeně se na něj koukám.
,, Ty jsi znal moji matku? To musela být ještě střízlivá.'' Derek se na mě nechápavě kouká a ostatní se koukají na Dereka.
,, Ne Natalie. Jsi adoptovaná.'' vyděšeně od něj odstoupím. V mé hlavě se začínají míhat vzpomínky z dětství. Byl tam taky muž podobný Derekovi. A žena která mě chovala vypadala stejně jako já teď. Oba byli smutní a brečeli. Muži svítili oči modře a ženě červeně. Pak někdo přišel a od nich si mě vzal. Spomínka skončila a já se kácím na zemi.
Pohled Isaaca:
Když Derek řekl Nat že je adoptovaná tak od něj poodsoupila. rozevřela své červené oči ale něco na nich bylo jiné. Duhovky byli červené a u panenek je měl zelené. Po chvíly omdlela a spadla na zem. Teď leží na Derekově gauči a je v bezvědomí. Já chodím kolem gauče a sleduju každičký její pohyb. Po asi nekonečné době se probouzí ...
Pohled Natalie:
,, Isaacu, co-co se stalo?'' ptám se všech přítomných. Ti na mě koukají jako na zjevení.
,,Ty si nic nepamatuješ?'' ptá se opatrně Kira.
,, Poslední co si pamatuju je plačící žena podobná mě a muž hoodně podobný Derekovi.'' říkám jim všem popravdě.
,, Kdo to byli nevím.'' říkám nakonec a chci vstát. Peter se na Dereka kouká pohledem alá jak-to-sakra-ví.
,, Já vím kdo to byl. Byl jsem to já a Kristin Deatonová.'' říká Derek. To mě posadilo zpátky na gauč.
,, Takže mi řekněte dlouhou verzi.'' promlouvám do ticha, které protíná jen vzdych z Derekovi strany.
,,No dobrá. S Kristin jsme se poznali na střední. Já byl ve druháku a ona byla ta nová. Učitel ji posadil vedle mě. Dali jsme se do řeči a stali se přáteli. Usmívala se jako nikdo jiný. Její hlas byl pro mě jako melodie. Byla hodná, milá, obětavá. Tyhle ohledy jsi po ní zdědila. Po pár měsících jsme spolu začali chodit a ona zjistila že jsem vlkodlak. Já se zase dozvěděl že Alan Deaton je její otec a že jsou Emisaři.Stále jsem ji miloval. Pak Kate Argentová zapálila dům ve kterém byla většina mé rodiny. Byla jediný světlý bod v mém okolí. Nastěhoval jsem se k nim. Když jsme vyšli školu tak jsem si našel práci. No a pak jsme zjistili že je Kristin těhotná. Po dalších 9 měsíců jsem se o ni staral. Skoro nikoho jsem k ní nepustil. Pak jses narodila ty. Zrovna ten den byl úlněk a ty jsi měla rudé oči. Říkalo se že když se dítě narodí s rudýma očima tak po jeho rodičích půjdou lovci. Nejdřív jsme tomu nevěřili, ale potom sem přijeli Argenti a začali nás všechny tři schánět. PProto jsme tě dali k adopci ze strachu o tebe. Potom jsem tvoji matku už nikdy neviděl.''
ČTEŠ
Alpha of truth/teen-wolf/DOKONČENO
FanfictionNatalie Damon se stěhuje, po kousnutí stvoření s rudýma očima, do Beacon Hills kde se potká se svou smečkou, rodinou ale i nepřátely. Jak to dopadne se dozvíte v knize