Výcvik? Ne, proměna!

1.9K 81 12
                                    

Zastavili jsme se na mýtině. Otočila jsem se, abych se na ně podívala jak se mění! Moje srdce vynechalo úder a rozbušilo se jen jak je to jen možné.

Přede mnou nestáli Derek a Isaac ale postavy s krabatými čely, tesáky, drápy,modrýma a žlutýma očima, chlupy na tvářích.

Ten menší na mě zaútočil. Měl docela sílu, odhodil mě daleko od sebe. A měl proč. Nejdřív jsem cítila bolest a potom vztek. Vše jsem viděla červeně. Jenom Derek byl v modré barvě a Isaac žlutě. Nevím jak jsem poznala že to byl Derek. Zaútočila jsem na něj s takovou silou že i jeho to překvapilo. Asi dvakrát jsem ho sekla do hrudi. Nechápala jsem proč se do toho plete i Isaac. Když se mě dotkl začala jsem se měnit zpátky na člověka.

Evidentně ho to překvapilo stejně jako mě.

,, Tak to by stačilo,"

ozval se Derek

,, Co vy dva spolu máte?"

,,Nic!"

zařvali jsme na něj s Isaacem naráz. Ty jeho otázky mě začínají dopalovat. Měla jsem chuť ho seknout svými drápky znova. Ale promluvil Isaac .

,, Co se to stalo?"

i já jsem se podívala na Dereka.

,,Isaac je tvoje kotva. A to znamená že máš člověka, Vlkodlaka, atd. .. který je s tebou citově spoután. Takže když se tě dotkne bude na tebe mluvit nebo na něj budeš myslet budeš člověkem."

podívala jsem se na Isaaca, ten se koukal na mě. Přibližoval se a nakonec spojil naše rty. Začala jsem spolupracovat.

,, Bože lidi tohle si nechte na jindy."

odfrkl si otravně Derek. Do tváří se mi nahrnulo teplo. Snažila jsem se to skrýt, ale ještě jsem zahlédla pobavený pohled na Isaacově tváři. Nebyl posměšný ale byl plný něhy a lásky. Usmála jsem se na něj. On si mě přitáhl blíž.

,, Ehm"

odkašlal si někdo. Nebyl to ale Derek ani Isaac.

,, Doufám že vás neruším."

,, Taky tě zdravím Scotte."

Sakra ten sarkasmus je ale nakažlivý.

,,Koukám že jsis našla kotvu, hned první den, jsi dobrá."

,, Dík kde je Kira?"

zeptala jsem se.

,, Doma kde jinde?"

přikývla jsem. Šli jsme zpátky ke mně domů. Tam jsme se všichni rozešli. Derek šel do skladiště, Scott k sobě domů a já s Isaacem ke mně.

Dohodli jsme se že nebudeme plýtvat pokoji a Isaac se přestěhoval ke mě do pokoje. Byla jsme ráda že neusínám sama. Bylo mi moc dobře. Po pěti minutách jsem usnula v Isaacově medvědím objetím.

...

Scott alfa přeměna

Alpha of  truth/teen-wolf/DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat