Úplněk

1.2K 69 0
                                    

Jinak vám říkám další nepotřebné žvásty jako omlouvám se za chyby nebo užijte si tenhle díl, no tak já se loučím,..... majkyna-12
...

Ta bolest mě sráží na zem. Každá kost v mém těle praská a znovu se narovnává. Oči mám pořád zavřené. Když je otevírám místo ruky vidím tlapu. Jsem na všech čtyřech pokryta černou srstí. Panebože já jsem vlk! koukám se okolo sebe a vidím zvířata jak se na mě dívají. Otáčím se k lesu a vběhnu do něj. Běžím dál a dál dokud mě zastavuje něčí vytí a dál si nic nepamatuju...
Pohledd Scotta:
,, Vyděli jste to co já nebo mám vydiny?'' ptám se ostatních. Derek na mě podívá pohledem který mi jasně říká že to co jsme viděli byla realita. Ticho ukončí Stiles:
,, Peter by o otm mohle něco vědět, kde vlastně je když ho člověk potřebuje?''
,, Hraje si se svou novou hračkou kterou dostal od Natalie k vánocům.''
,, Dereku vánoce jsou až za třičtvrtě roku.'' opáčí mu Kira.
,, Jsme si celkem jisti že to má neomezené datum spotřeby.'' říká se smíchem Cora.
,, Tak co to je, a jak moc je to nebezpečné?'' ptá se Lydia.
,, No, je to Jacob Salvatore, je upír, a je celkem nebezpečný.'' říká Luci. Všichni na ně třeštíme oči.
,, Kde jste sakra vzali upíra a člena Jacksonovi smečky?'' ptá se pro změnu Malia.
,, S Nat jsme ho chytli. Čmuchal okolo jejího domu.'' odpovídá Derek.
O hodinu později:
,, No, Petere v tomhle ohledu je z tebe umělec.'' pochvaluji mu tu práci. Všude v Peterově pokoji je vymalováno na červeno a naproti posteli má upíra přiikovaného na zdi.
,, No tak co jste odemě potřebovali?''
,, Nat se proměnila do vlka a utekla nám.'' říká Isaac a smutně svěsí hlavu dolů. Peter se vyděšeně kouká na Dereka. Ten má spíš výraz který říká že přemýšlí.
,, Dereku myslím, že už to nebudeme odkládat a řekneme jim pravdu.'' říká pomalu Peter. Oni nám něco zatajují? Jakou pravdu? Jakto že jsem to nepoznal? .Čeká nás dlouhé a trapné ticho.
Po deseti minutách:
,, Dereku tak už nám to řekni!'' křičí na něj Liam se žlutýma očima Už mu ruply nervy, super Dereku doufám že to bude stát za to jinakrozsápe tak že hojení nebude působit. Derek si povzdechne.
,, Chcete dlouhou nebo krátkou verzi?'' všichni naráz nad ním protočíme očima. Jedině Lydia vypadá nervně:
,, Dereku Hale, koukej to vyklopit a ne°°r nás už k°°°a.'' křicí na něj. Derek dá oči v sloup.
,, Dobře, dobře. Natálie je moje dcera.'' vytřeštím na něj oči.
,, A tos nám chtěl říct jako kdy, že máš dceru a že jsem z ní udělal vlkodlaka a teď někde běhá jako vlk a my nevíme kde, je to alfa co když někoho pokousá, co když někoho zabije, tak ji jdeme hledat nebo se z tebe zcvokneme.'' začínám vyšilovat. Začíná se ozývat alarm. Do skladiště jak mu s oblibou říkáme sem vběhne černý vlk s červenýma očima. Když sezáhadný vlk kouknul na Dereka na hřbetě se mu začal dělat rudý triskel. Úplně stejný jako má Derek na zádech. Od oken se začíná šířit sluneční světlo a vlk se začíná měnit v ženu s černým triskelem na zádech a červenýma očima které mrknutím změnila na hnědé. Isaac jí okamžitě přehodil bundu řes ramena, protože byla nahá. Byla to Natalie ale asi o 2 roky starší.

Alpha of  truth/teen-wolf/DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat