Nunta

2K 114 4
                                    

Dupa 3 zile Contele primi o scrisoare pe care o citi si nu-i venea sa-si creada ochilor ce vede.

Conte de Glenville, cu foarte multa onoare si mandrie accept sa ma casatoresc si sa devin Contesa dw Glenville. Insa inainte de toate trebuie sa discutam termenii legati de intelegerea noastra si in mod special de asa zisa libertate a mea. Am niste conditii pe care as dori sa mi le acceprati si doar atunci si numai atunci ma voi casatori fara nici un regret.

Isabelle Strongbow

Contele citi si reciti scrisoarea de 3 ori sa fie sigur ca a inteles bine ceea ce scria in ea. "Are ea ceva in cap de a acceptat asa de repede, si nu inteleg ce vor sa insemne conditiile acelea pe care mi le va cere, iar abea atunci se va casatori fara nici un regret?? Am sa-i arat eu ei ce inseamna o femeie maritata, dar la dracu daca ma pune sa promit ceva, nu am cum sa-mi incalc vreo promisiune si atunci ce ramane de facut? Sunt tare curios sa aflu acele conditii de care mi-a spus in scrisoare"

Pune ea ceva la cale marai Contele, dar nu o sa-i mearga, nu cu mine!

Imediat Contele ceruse sa i se pregateasca o trasura ca sa poata merge la Lordul Strongbow si sa-i ceara mana fetei cum se cuvine, ca apoi sa planifice nunta.

Ajuns la mosia Strongbow, Contele fu primit cum se cuvine si Lordul Strongbow il invita in biroul lui ca sa poata vorbii linistiti termenii casatoriei.

Surorile Isabellei nu ezitara sa o anunte ca la mosia lor tocmai a sosit Contele care era acum in biroul tatalui lor planificand nunta.

-Si ce ar trebui sa fac acum? Sa ma duc si sa-i sar in brate?
-Atunci de ce ai acceptat? Intreba Marie curioasa
-Am eu planurile mele legate de Contele de Glenville, am sa-i arat ca eu nu sunt Orice Femeie a intalnit pana acum, si mai ales nu sunt o Taranca de la tara care face tot ce-i spune sotul!!
-Isabellee, tipa Lordul sa fie sigur ca este auzit
-Da tata? Raspunse de indata Isabelle
-Coboara avem ceva foarte important de vorbit

Isabelle se conforma cererii tatalui ei, si cobora de indata in biroul lui unde se aflau tatal ei si Contele de Glenville.

-Contele de Glenville a venit si mi-a cerut mana ta iar eu am acceptat
-Da tata si eu vreau sa ma marit cu el, spuse increzatoare Isabelle

Contele o sageta cu privirea si cu ochii verzi sclipindu-i de placere la vorbele auzite, stia ca pune ceva la cale, si asta ii placea la nebunie un joc de-a soarecele si pisica numai ca stia cu siguranta ca pisica nu era Isabelle.

-Atunci ca totul s-a lamurit acum, as vrea sa te anunt ca nunta va avea loc maine
-Maine? Asa de repede? Intreba uimita Isabelle desi nu se astepta ca nunta sa fie asa de repede
-Draga mea, spuse Contele, nu ai de ce sa te ingrijorezi, cu cat mai repede cu atat mai bine, si miji ochii spre ea in semn ca prima runda a fost castigata de el.

"Sa te ia naiba Diavole" spuse in sine ei Isabelle. "Vrei sa ne jucam deci?! Hai sa vedem cine rade la urma cand ai sa-mi auzi si restul de conditii pe care ti le voi pune" Si cu un zambet fals dar si ironic in aceelasi timp Isabelle raspunse:

-Bineinteles milord, nu vad de ce nunta ar astepta

Contele zambind isi daduse seama ca Isabelle planuia ceva, dar nu isi putea da seama ce, si fiind la egalitate cu "viitoarea lui sotie" inclina cuviincios din cap si porni spre trasura care il aduse.

Nunta fusese facuta in imensa gradina de pe mosia Glenville, si doar Lordul Strongbow, surorile Isabellei, si cativa servitori de-ai familiei Strongbow si Glenville au fost prezenti.

-Acum vreau sa vorbim despre celalalte cerinte ale mele. Se grabi Isabelle sa i le puna Contelui in vedere pana nu era prea tarziu.
-Te ascult Contesa de Glenville, o lua peste picior Contele de Glenville
-Nu ma enerva si nu ma face sa-mi para rau ca m-am bagat in intelegerea asta. Spuse Isabelle vizibil irirata.
-Bine, sa mergem inauntru unde putem vorbi linistiti fara sa deranjam oaspetii. Spuse Contele

Iubire fara limiteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum