Louis:
Harry mi ukázal na navigaci, do které jsem zadal svou adresu. Musím se chovat jako profík. Ale, když on je ještě hezčí než na těch fotkách. Nemůžu si pomoct. Harry se na mě občas usmál a ukázal svůdné dolíčky. A je to. Nemůžu ho zabít. Nejsem vrah! Nejde to, protě to nejde. "Smím se na něco zeptat?" Byl jsem celkem nejistý, protože jsem věděl, co je zač. "Jistě, jen se ptej." Usmál se, zase. "Ehm... Kde pracuješ?" Harry se na mě rychle podíval a zase rychle vrátil pohled na silnici. "Jsem makléř. Kde pracuješ ty, hmm?" Usmál se. Makléř jo? Pche, to ti tak věřím. Taky jsem se usmál. "Jsem pojišťovák. Baví tě ta práce?" Přikývl. "Jo, mám za ni dost peněz a moc se nenadřu, teda až na nějaké případy. Celkem pohoda. Ještě mi řekni, Loui, jak je možný, že pojišťovák má tak luxusní byt?" Loui? Taju. "Zdědil jsem dost peněz po rodičích, když zem......" Zarazil jsem se a koukl z okýnka. Zjistil jsem, že jsme před mým bytem. "Omlouvám se, že jsem se ptal. Takže Loui, jsme tady." Přikývl jsem. "Hazz? Nechceš jít..... ehm..... nahoru?" Vážně jsem nervózní? Proč? To se tolik bojím, že by mě odmítl? Bože Tomlinsone, jsi přece nájemný vrah, nesmíš být nervózní. Křičel jsem po sobě v hlavě. Harrymu se rozšířil úsměv a lehce přikývl. "Hazz?" Vytřeštil jsem oči nad jeho přezdívkou, kterou jsem mu nevědomky dal. "Dobře, stejně bych jel domů. Pokud ti to teda nebude vadit." "Kdyby vadilo, nenabízel bych ti to." Zasmál jsem se. Vystoupili jsme z auta a já začal lovit klíče v zadní kapse. To co se stalo po tom, mě dost vykolejilo!
Harry:
Louis byl roztomilý, kdyby jen věděl, že ho mám zabít, rozhodně by mě nezval dál. Loui začal lovit klíče v zadní kapse, ale nedařilo se mu to. Měl je totiž připnuté k poutku kalhot. Přistoupil jsem k němu, sáhl mu na zadek, odepl klíče a zašeptal mu do ucha: "Mám je." Na krku se mu vytvořila husí kůže a Loui lehce zaklonil hlavu. Asi chtěl víc, ale já to nemohl dovolit. Musel jsem si udržet odstup. Ale když on mě tak přitahuje. Nechci ho zabít.Nejsem vrah!! Ale když to neudělám já, udělá to někdo jiný a zabije nás oba. Klíčema jsem mu zamával před obličejem a odtáhl se. "Díky." Šeptl a odemkl. Vešli jsme do výtahu a hned co se za námi zavřeli dveře jsem se na něj vrhl. Nevydržel jsem to. Musel jsem ho dostat, alespoň jednou, než ho zabiju. Přirazil jsem ho na stěnu a dravě ho líbal. Výtah cinkl a já se odtáhl. Dveře se otevřely a oba jsme se vypotáceli ven. Louis vzal klíče a roztřesenýma prstama se snažil odemknout. Natiskl jsem se na něj zezadu a chytil ho za boky. Přisál jsem se mu na krk a začal mu dělat pořádný cucflek. Louis zaklonil hlavu a vzdychl. Vzal jsem mu klíče z ruky a napoprvé odemkl. Vtlačil jsem ho do bytu a zabouchl dveře. Otočil jsem ho a začal ho líbat i na rtech. Zajel jsem mu pod tričko a hladil ho. Bože ty jeho svaly jsou dokonalý. Nezabiju ho! Nemůžu. Louis se mi začal dobývat do kalhot a já ho nechal.
Louis:
Začal jsem se mu drát do kalhot. Co mě to napadlo? Bože, Tomlinsone, najdi si nějakou šukací hračku. Takhle to dopadá, když si tři měsíce odpíráte sex. Kalhoty jsem z něj skoro strhl a začal ho popostrkovat do ložnice. Začal spolupracovat a zanedlouho jsem pod ním ležel. "Jsi krásný." Zašeptal mi do ucha a já byl zase červený. Serval ze mě tričko a začal mi oblizovat bradavky. Vzdychal jsem. Nohy jsem omotal kolem jeho trupu a přitáhl si ho blíž. Naše erekce se o sebe třeli a my si navzájem vzdychali do rtů. Je dokonalej. Prsty jsem mu zajel do vlasů a lehce za ně zatahal. Vzdychal a mě se to tak moc líbilo. Od sebe nás dělila jen tenká látka boxerek. Ale ani to nezůstalo na dlouho. Doslova je ze mě strhl a přejel rukou po mém údu. Prohl jsem se v zádech a vzdychl. Bylo to božské. Natáhl jsem se k nočnímu stolku a vyndal kondom a lubrikant. Harry si nasadil kondom a lubrikantem potřel můj vstup. Nijak si mě nepřipravoval. Jednoduše do mě tvrdě zasunul, až mi vytryskly slzy. Harry si je s péčí setřel a zakoukal se do mých modrých očí. V jeho očích jsem zahlédl chtíč a taky nenávist? Možná zlobu. Ale proč? Copak se mu to nelíbí? Nechtěl jsem nad tím přemýšlet. Harry přidal a já plakal ještě víc. Bolelo to o tom žádná, ale snažil jsem se uvolnit. Určitě si pak budu připadat strašně trapně a tak využitý a špinavý. Jako děvka. Uvolnil jsem se a bolest začala ustupovat. Přicházela nesmírná slast. "Tam!" Zakřičel jsem, když se mi strefil do prostaty. Šibalsky se na mě usmál a začal přirážet do onoho místečka. Prohýbal jsem se a kroutil. Chytil jsem ho za ramena a zaryl mu do nich nehty. Hluboce jsem se mu podíval do očí a vzdychl. "Já už budu." Jen se usmál a přirazil do mé prostaty ještě jednou možná dvakrát, než jsem mu udělal krvavé šrámy přes celá záda a s hlasitým výkřikem jsem se udělal na naše bříška. Harry se ušklíbl a přirazil. Také se udělal a hned ze mě vyšel. Svalil se vedle mě a ztěžka oddechoval. "Mohl by jsi mi podat ty kapesníky?" Ukázal jsem na noční stolek, kde byl balíček vlhčených kapesníků. Harry mi je podal a já si jimi utřel špinavé bříško. Potom jsem ořel i Harryho a natáhl si čisté boxerky.
ČTEŠ
SPY
FanficHarry Styles - Jednadvacetiletý rekrut Anglické pobočky CIA, který má za úkol zabít agenta MI6. Louis Tomlinson - Třiadvacetiletý agent MI6, který má zabít agenta CIA. Dokáží se navzájem zabít nebo se poddají zaslepující lásce? Co se stane, když se...