Narra en Jay
S'hi estava massa bé a la vora de la xemeneia, jagut a la catifa amb l'escalfor del foc colorant-me les galtes com per sortir, però la Dak volia baixar.
La Dak era la meva gossa, era un llebrer negre com el carbó, amb una franja blanca que li recorria el pit fins arribar al morro, era ella l'únic ésser del sexe oposat amb qui podia estar còmode, una gran amiga, sens dubte.
Vaig abrigar-me bé, fins a cobrir la punta de l'últim dit que em quedava per tapar amb aquells guants negres, vaig lligar a la Dak, i vaig decidir-me a baixar les escales; no vaig dir adéu als pares. No m'agradava la nit, i menys en aquell poble, mai no trobava ningú, i de fet no sé si això és bo o no, no sé si m'agradava aquella sensació. Vaig seguir caminant amb un pas ferme, però a l'hora atemorit, mentre la Dak em seguia alegre ignorant-ho tot fent sonar la placa metàl.lica del seu collar contra l'anella de la corretja.
Vaig pujar les escales que donaven a la zona de gespa de sempre, i vaig deixar anar a la Dak; no sé per què m'emparanoio tant, si al cap i a la fi després torno a casa com sempre, sense haver vist ningú ni res diferent. Feia fred.
Després d'estar una estona amb la Dak, vaig lligar-la i vaig pujar unes escales per donar la volta al barri i tornar a casa, però quan ja era a dalt, vaig veure algú que baixava les escales que jo mateix acabava de pujar sense creuar-me amb ningú. Vaig aturar-me en sec, el cor em bategava més fort que abans, sense saber per què, i inevitablement, se'm va tallar la respiració, deixant anar un suspir estrany.
Vaig deduir que era una noia, per les seves sabates de taló, que eren negres i per la seva figura, tot i que no era la típica noia. No vaig veure-li el cabell, ja que duia una dessuadora negra amb la caputxa posada, i l'única part descoberta que duia eren unes mans pàlides, amb uns dits que des de la llunyania, es veien fins.
Vaig accelerar el pas, havia d'admetre que estava espantat, tot i que no sabia per què, i en arribar a casa, vaig deslligar la Dak, vaig encendre el llum del rebedor i vaig pujar ràpid les escales fins la meva habitació sense dir res més. La Dak em va seguir, i vaig deixar-la entrar a l'habitació. Seguidament vaig tancar la porta suaument.
YOU ARE READING
Una noia diferent, i no en el sentit de sempre...
RomanceEn Jay, un noi organitzat i molt rutinari, surt a passejar de nit a la Dak, la seva gossa cada dia. Acostumat a que al seu petit poble mai hi trobi ningú, un dia queda sorprès de trobar una noia misteriosa, enmig de la nit. Des d'aquell dia, va veie...