Narra l'Abigail
Vaig quedar-me una estona pensant en el que acabava de passar mentre el segon cigar es consumia lentament.
Jo, que normalment no atreia especialment a la gent, jo que mo era tímida però no m'agradava conèixer gent, jo... Aquella persona estranya pels desconeguts i entranyable pels amics, jo...
Doncs sí, a pesar d'això aquell noi que em mirava com un imbècil cada nit havia cingut expressament a parlar-me, que n'és d'estrany. No sé si fiar-me'n d'aquest noi.
Però el cas és que el fotut és guapo. Té els ulls preciosos, grisos, però brillants. Em diuen alguna cosa, i no sé, se'l veu, no sé, "raret". És el típic noi del que tothom es fiaria, però del que tampoc voldrien saber gaire. En canvi, jo no sé si fiar-me'n d'ell, però vull saber-ne més i més. No sé de quina manera, però m'atreu, torno a dir que és estrany.
Tant de bo els meus putos pensaments sortissin de la merda anomenada cervell que tinc al cap quan parlo amb la gent o quan realment han de sortir, com si no fos prou atrevida com per fer-ho, en fi... Deixa de ratllar-te Abi, joder! Sempre en les meves merdes que ningú entendrà, clar que, potser ell sí. Crec en el destí, és potser per això que es va atrevir a parlar-me, o no.
Havia deixat el mòbil a casa, però alguna cosa em deia que potser la Tris m'estava petant a whatsApps i a trucades desesperada, potser sí que havia de tornar. Començava a fer fred i la meva dessuadora no donava per tant. El meu gorro començava a no donar escalfor, vaig llençar el piti al terra, esclafant-lo contra el terra amb les converses ja passades de moda i abans de marxar, vaig escriure una mena de missatge al banc de sempre, no importa el perquè.
Un cop a casa, després de llençar-ho tot, vaig veure dues ampolles de cervesa sobre la taula i un encenedor. Ningú a casa. Suposo que la Tris hauria marxat amb el nòvio, és d'esperar. Si no què hi farem.
Vaig encendre el televisor, vaig tancar-ho tot, vaig fumar-me l'últim cigar i vaig anar-me'n a dormir. Demà quedaré amb en Jay, vull saber-ne més, molt més. Com m'està agradant el cabrón. Aghh.
YOU ARE READING
Una noia diferent, i no en el sentit de sempre...
RomanceEn Jay, un noi organitzat i molt rutinari, surt a passejar de nit a la Dak, la seva gossa cada dia. Acostumat a que al seu petit poble mai hi trobi ningú, un dia queda sorprès de trobar una noia misteriosa, enmig de la nit. Des d'aquell dia, va veie...