Narra en Jay
D'acord, acabava de dir que tenia por a enamorar-se de mi? Ella? La noia que des del primer dia em va fer bategar el cor de manera brutal? La noia amb qui tenia por de parlar? La noia que m'havia dit que odiava les "monyeries i aquestes merdes" textualment, aquella noia...
Es que no podia ser, allò no podia estar passant... I per aquests propis pensaments estic començant a reconsiderar el fet que a mi també em pugui agradar. Però per què? Som totalment el contrari, i sí, els pols s'atrauen... Però el nostre cas és diferent, ella és diferent, de fet.
No sé què cony m'està passant amb aquesta noia, però començo a parlar com ella, i començo a pensar massa en ella.
És que encara hi penso i no sé com em poden passar pel cap segons quines coses... Ella és una noia a qui li és igual tot, que té una vida no massa estructurada i que simplement vol viure, la seva família és totalment un desastre desestructurat, tot i que bé, no sé si es podria dir família... Definitivament és un ésser independent, una ànima que vaga sense cap rumb concret, però en busca d'alguna cosa. En canvi jo, sóc una persona estructurada i organitzada, amb hàbits, els meus hàbits; qui conseguirà canviar els meus hàbits?... I bé, ja no parlem del fet de la meva total dependècia per la gent, les meves ganes d'estar sol, però mai de sentir-me sol, les meves metes a la vida, tots aquells objectius complerts i que encara he de complir, etc. I llavors, allà arriba l'Abigail, a qui li falta tota la llista de coses que he nombrat, a qui encara he de conèixer, sense cap dubte, no la conec ni la meitat del que es coneix ella, tot i que pensi que no...
En fi, crec que se m'està anant el cap completament i que ja no sóc capaç d'ordenar idees ni de pensar bé el que vull. De fet, em passa això des que va aparèixer ella... M'està canviant. La vull veure, la vull abraçar, vull conèixer-la millor, vull que em canviï per complert la vida, vull que per un cop algú ho faci, ho necessito.
YOU ARE READING
Una noia diferent, i no en el sentit de sempre...
RomanceEn Jay, un noi organitzat i molt rutinari, surt a passejar de nit a la Dak, la seva gossa cada dia. Acostumat a que al seu petit poble mai hi trobi ningú, un dia queda sorprès de trobar una noia misteriosa, enmig de la nit. Des d'aquell dia, va veie...